• Hoofdstuk 5 •

90 4 0
                                    

P.O.V. Lilian.

Ik open mijn ogen langzaam, ik krijg een paniekaanval omdat ik naar gedroomd heb. Stiles neemt mijn hand en geeft mij een knuffel. "Hé alles ok, rustig ademen, ik ben er, alles is veilig." Hij is zo lief, waaraan heb ik dit verdiend? Ik heb geen idee, maar ik weet wel dat ik een Lucky Bitch ben. Ik kan weer rustig ademen, als ik maar op één ding focus, en dat is dat ik in Stiles zijn armen lig. Hij geeft me zachte kusjes en daarna staat hij op. "Honger?" Nee niet echt.. 

Nadat hij zelf gaan eten is, sta ik op en slof ik naar de badkamer, daar zie ik zijn vader met aftershave op zijn gezicht. Ik schrik me rot, en aan zijn gezicht te zien heeft hij dezelfde reactie. Daarna krijg ik een logische vraag voor iemand die in zijn huis verblijft. "Wie ben jij?" Ik ben Lilian, Aangenaam. "Oh jij bent degene waar mijn zoon zijn mond van overloopt." Ik bloos. Daarna hoor ik allerlei dingen vallen, overduidelijk in de keuken. Meneer Stilinski zucht en lacht ongemakkelijk. Wel euh, ik ga maar is checken wat hij doet, zeg ik terwijl ik friemel aan Stiles t-shirt die ik geclaimd heb. Ik wandel langzaam de trap naar beneden. "Je mag ook een beetje rustiger zijn hoor, ik dacht even dat het huis ineenst-. Ik zie Scott samen met Stiles in de keuken staan. Ik schaam me aangezien ik niet veel aan heb, en het daarenboven niet mijn shirt is. Scott grijnst. "Oh Lilian, ging jij niet naar huis slapen?" Ik rol met mijn ogen. Hier heb ik geen zin in dus maak ik mij comfortabel in de zetel. Oh btw Scott, Thanks for ruining my day!

10 minuutjes later doe ik mijn ogen open door het lawaai in de woonkamer. "JA IK HEB GEWONNEN." Ik gooi een kussen naar hun dikke hoofden. "Oh goeiemorgen prinses." Of Smeagol in dit geval, vult Scott aan. Mijn ogen schieten vuur. Wil je je hoofd van kleur zien veranderen? Namelijk ik kan dat geweldig goed. Blauw of paars?  Stiles lacht. "Thats my girl." Dit is echt awkward, dat my girl, princess gedoe shizzle. Niemand zei dat ooit tegen mij.

A/N.: echt geen inspiratie atm, daarom kort stukje maar voor jullie te pleasen ofcs! :) Comment & vote ;) 

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 01, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

➹ Mysterious Wolf ➹Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu