Lehce jsem zabručel a přitisknul se blíže k tomu pevnému a teplo vydávajícímu objektu. Silné ruce mě pevněji sevřeli v objetí a .. počkat! Silné ruce?! Násilně jsem otevřel oči. „Ou.. už jsi vzhůru?" Chvilku jsem se vzpamatovával, než mi to došlo. Zděšením jsem rozevřel oči a rychle se od něj odtrhl. Jako splašený zajíc jsem se postavil a začal lítat po pokoji. Adam mě pobaveně pozoroval a řekl.„Neboj.. jen bratrské instinkty."
Sice to neznělo moc přesvědčivě,jelikož se o to ani moc nesnažil, ale i přesto jsem se kapku uklidnil. Bez toho, aniž bych něco řekl, jsem ji automaticky začal připravovat tašku do školy. Adam se mezi tim vedl a převlíkl do jeho školního oblečení, což pro něj byly značkové džíny a„sexy" černé tričko s bílým nápisem DC.
Já jsem si jednoduše navlíkl první džíny a triko, co jsem našel ve skříni. Sice mám hodně rád pořádek, ale to co mám na sobě moc neřešim. Bohatě mi stačí,když je úhledně složený ve skříni. Pohodlně jsem si přehodil tašku přes rameno a odešel z pokoje. Ranní záležitost byla skoro zapomenuta.
Asi po 20-ti minutách zběsilého běhání po domě jsem konečně stál venku. Za mnou se začali otevírat automatické dveře garáže. Radši jsem se rychle rozešel ke škole. Nebyl jsem ještě ani 20 kroků od domu, když u mě zpomalil luxusní Chevrolet. Udiveně jsem se podíval do otevírajícího se okýnka. Snažil jsem se neucuknout, když se za ním objevila ta sexy ježibaba.
„Tome, nepřisedneš si? Klidně tě odvezeme. Nemusíš chodit pěšky! Vždyť je škola daleko."
Chvilku jsem přemýšlel, jestli je 400 metrů daleko, ale nakonec jsem to hodil za hlavu.
„Jsem moc rád za Vaši nabídku, ale radši se projdu. čerstvý vzduch mi neuškodí." Beze studu jsem se rozešel pryč.
Konečně jsem dorazil do třídy. Hned jsem si sedl do lavice a začal se svým každodenním pozorováním Cecilky. Ondřej seděl se svými nejvěrnějšími„přáteli." Jakmile mě uviděl se na mě ušklíbl a došel k Cecilce. Rudl jsem vzteky, když jí dal provokativně pusu na tvář a něco jí začal šeptat do ucha. Co jsem mu kurva udělal ?
Už jsem se chtěl zvednout a zasáhnout, jenže ve dveřích se objevil Adam. Ten příšernej a namachrovanej tyran. Všichni ztichli a čekali, že se hned vydá k Ondrovi, ale on ne! Parchant si to rázoval přímo ke mně. Rychle jsem se otočil a dělal, že ho neznám. Jenže to asi nepochopil,nebo spíš nechtěl, protože na mě začal mluvit.
„Tome! Ráno si odešel tak brzo, že jsem ti to nestačil ani dát!" Chvíli se zarazil a díval se na mě.
„Hej, si celej rudej! Nemáš horečku?" Sáhl mi na čelo a předstíral, že mi měří horečku. Asi puknu vzteky. Nejradši bych mu dal pěstí, ale bohužel jsem ve škole. „Ne! Já jsem úplně v pohodě. Takže by si mohl vypadnout!" Zasyčim na něj výhružnym hlasem.
Ondra k nám vysílá takovej zvláštní pohled. Vypadá to, že chce Adama zabít na místě. Vůbec jsem nechápal proč, ale v tomhle okamžiku bych mu ani nebránil. Adamse nenechal odbít a pořád kecal nějaký nesmysly. „Ale no táák,Bratříčku! Nebuď na mě hnusnej! Ráno sis doma zapomněl svačinu.Mohl jsi alespoň jet s náma. Takovou dálku chodit sám... "
Zmoženě jsem si odfrkl. „Prosím tě, mohl bys poctít návštěvou někoho jinýho?" Koukl jsem na něj prosebným pohledem. Zřejmě ho to konečně přešlo, ale stejně se opřel o lavici a řekl. „Jak myslíš, ale to jídlo si vem. Ještě by sis stěžoval, že tě doma ani nekrmíme. Včera jsi nic neměl.."
Nevěřícně jsem na něj koukal. Řekl to, jako kdybych byl jeho osobní morče.. nebo králík! Nakrmit?!Tak to mě dostalo. Prej nekrmí. Už jsem na něj chtěl skočit a tu jeho pěknou tvářičku pěkně zmalovat, ale ten týpek má neskutečný štěstí. Když jsem se chtěl zvednout, do třídy vešel učitel. Pak mi došlo, že před 5-ti minutama zvonilo. Teď si to chlapeček schytá.
Sakra! Učitel mu jen nenápadně pokynul, že má odejít, ale k ničemu víc se neměl. No, vlastně jsem to kapku chápal. Kvůli tomu, jaký byly Adam a Ondra boháči,se jich všichni bály.. a to včetně učitelů. „Hele, už bys mohl fakt vypadnout. Na rozdíl od tebe se chci učit. Takže vypal."Chvíli na mě čuměl jak orangutan a to jsem radši nekoukal po třídě.
Bylo mi jasný, jak se nejmíň polovina uchechtla nad mym „učenim". Byl jsem vyhlášenej flákač. Jedničku jsem dostal naposled na základce v 7dmý třídě. Od tý doby jsem jí viděl jen u svých spolužáků. Ale ani to neznamenalo, že jsem měl samý čtyřky. Kdybych chtěl, měl bych z výtvarky za jedna, ale v tom prostředí se nedá pracovat. Jinak kreslit umim celkem slušně. Dokonce i portréty lidí mi jdou, ale o hodině to prostě nezvládám.
Sedl jsem si zmoženě na židli a hodil po něm utrápenej pohled. Adam se zarazil a strnule na mě zíral. Potom jen kývl hlavou a řekl: „Dobře, tak se uvidíme doma." Rukou mi zajel do vlasů a jemně je pocuchal. Hodil jsem po něm zlostný pohled a narovnal si své vlasy do původní polohy. Adam se zářivě usmál a konečně odešel ze třídy.
Nějakou dobu bylo při vyučování ticho. Napětí bylo cítit snad i ve vzduchu. Cítil jsem, jak na mě všichni upírají pohledy, nepokrytě zírají.. a nejvíc z nich Ondra. Propaloval mě takovým zvláštním pohledem, až jsem sebou škubl. Nepříjemné mrazení v zádech. Nevěděl jsem, co si pod tím mám představit. Že by ten kretén už začal chodit s mojí Cecilkou ?! Ne.. to není možný! Nebo snad jo?
Jasně, Cecil vlastně není moje, alejí se jí prostě vzdát nemůžu. Musim doufat, že když se budu snažit, tak se do mě Cecilečka zamiluje a budeme spolu mít dlouhou noc plnou sladkých slov a sexu. Zasněně jsem se zadíval do zdi. Představoval jsem si jak líbám ty její neposedné rtíky a hraju si s obřím poprsím. Jako každou hodinu jsem ignoroval učitele a ty jeho zbytečný žvásty.
Konečně skončila poslední hodina,už jsem si začínal myslet, že se tu unudim k smrti. Jelikož je dneska pátek, plánuju jít někam do klubu a pořádně se ožrat!Kdyby mě tam nějaká sexy rošťanda zbavila panictví, taky bych si neztěžoval. Ano, původně jsem chtěl dát své poprvé Cecilce, ale vypadá to, že by o to stejně nestála. Chce zkušenějšího týpka a proto musim cvičit.
Rychle jsem si začal házet věci do tašky. Ve třídě jsem byl poslední, takže ještě musím splnit povinnost klíčníka. Vyšel jsem ze třídy, zamkl dveře a v pokleku strčil klíč pod květináč napravo ode dveří. Už jsem se chtěl otočit k odchodu, když jsem ucítil pevný stisk na zápěstí. Silným pohybem mě někdo vytáhl na nohy a přitiskl ke zdi.
Překvapeně jsem vyjekl a začal se bránit, ale proti dvoum mohutným pažím na mých prsou jsem nic nezmohl. Opatrně jsem se podíval na obličej aktéra a hned jsem zrudl vzteky. Fakt si tu na mě dovoluje Ondra?! Tak tohle si rozhodně líbit nenechám. „Hej! Co si jako myslíš, že děláš?!"Vyjel jsem na něj a užíval si, jak se jeho obličej stáhl vzteky.„Tak takhle ty, jo? Zdá se mi to, nebo náš roztomilej a nevinnej Tomášek, 100 procentní hetero, začal spát s Adamem?"
ČTEŠ
Já jsem hetero! / Yaoi Cz
Teen FictionPříběh se točí okolo kluka, který je přesvědčen, že je na dívky. V našem případě Tom, beznadějně zamilován do své spolužačky Cecilky. Jenže to by mu v tomto vztahu nesměl bránit jeho spolužák Ondřej, namachrovaný a bohatý kluk. Bohužel se stanou neč...