6. kapitola

902 64 5
                                    

"Zaručujeme ti, že za pár dní na Cecilku ani nepomyslíš. Zapomeneš, kdo ta husa je!" Chtěl jsem statečně bránit svou vyvolenou a pořádně je seřvat, jenže v tu chvíli mi do pusy nacpali nějakej hadr a já jsem pochopil, že všechno co řekli myslej naprosto vážně.

Do prdele! Jakoby nestačilo, že jsem před pár hodinama utekl před jednim buzíkem, teď tu mám hned dva. Chtěl jsem na ně začít nadávat, řvát, kopat, kousat. Cokoliv, aby mě nechaly ty namyšlený cácory jít. Bohužel jsem neměl nejmenší šanci. Napravo vedle mě si lehl Ondra a druhou stranu Adam. Oba se svými těly namáčkli co nejvíc na mě a jejich rty se přiblížili k mým uším.

"Pamatuješ si.. " začal mi Adam šeptat do ucha. "jak ses ke mě ráno tak roztomile tulil? Měl jsem chuť tě líbat po celym těle.. dokud by si neprosil o víc. A potom ta tvoje reakce, když sis uvědomil v jaký si situaci. Byl si tak sladkej.." Lehce mi skousl ucho, až se přes mé tělo přenesl lehký otřes. Pak mi došel význam těch slov. Fakt řikal to, co jsem slyšel? Nejradši bych ho kopl mezi nohy, aby si uvědomil s kym má tu čest. Bohužel jsem tu možnost neměl, tak jsem se na něj jen zlostně podíval. Prosim, ať je to jen zlej sen. Na tohle opravdu nemám sílu. 

"Tomíku," najednou mi šeptl do druhého ucha Ondra "Víš jak dlouho jsem na tohle čekal? Snil.. jak budeš bezbrannej na posteli.. prohýbat se pod mýma dotekama, vzdychat, konečně přestaneš rozumně uvažovat a přestaneš kecat o tý náně?" Přiblížil rty k mému ušnímu lalůčku, jemně ho políbil a poté to samé místo nasál mezi své rty a olízl. Celý jsem se otřásl, i když jsem si nebyl jistej, jakej byl důvod. Jedno jsem ale věděl. Jestli tohle rychle neskončí, nemůže to dopadnout dobře.

Jejich ruce se rozeběhly po celém mém těle. Cestovali přes můj mírně svalnatý hrudník, mé prsa i bradavky, na kterých se jejich ruce zastavily a začali je dráždit. Krouživými pohyby po nich přejížděli rychle a pak zase pomalu. Začal jsem zrychleně dýchat a tuhle chvíli byl vděčný za hadr, kterym jsem měl zacpanou pusu. Nehodlám nikomu ukazovat svou slabost!

Oba mi začali líně cumlat a okusovat ouška a občas mě políbili za lalůček na celkem dost citlivé místo. Do mého těla se začínalo vrývat horko. Začínal jsem litovat, že jsem nadrženej panic. Protože jinak by tahle situace vypadala určitě jinak. Každý přehodil jednu nohu přes mojí a hrudníky se na mě natiskly tak, až jsem ucítil na svém těle dva napůl vzrušené penisy. Dobře, v tenhle moment jsem začínal trochu panikařit.

Jejich těla se začali pohybovat ve vlnitém pohybu, imaginárních přírazech, proti mému tělu. Intenzita sání na mých lalůčkách se stupňovala a veškeré napětí a vzrušení se přenášelo do mého penisu, který začal proti mé vůli tvrdnout. Pomalu se ústy přesunuli na můj krk, který oba skousli a následně úžasně opečovávali. Uvědomil jsem si, že Ondra sál na mém krku jemně, skoro až něžně, zatímco Adam dravě a vášnivě.

Jejich ruce stále prozkoumávali můj hrudník a bradavky. Byl jsem si jistý, že i přes mou snahu a dokonce i zacpání pusy, mi nějaké zbloudilé steny unikly a pouze je k mé smůle ještě víc povzbudily v pokračování. Řekl bych, že bych jim nejradši dal pěstí, ale bohužel jsem se pomalu začínal dostávat do stavu, kdy vnímám jen jednu část svého těla.

Adam se dravými polibky propracoval k mé bradavce, kterou jazykem obkroužil a poté ji vsál mezi své rty. K mému štěstí můj sten zanikl v hadrovém "roubíku".  Jeho ruka se přesunula k mému vnitřnímu stehnu a začala po ním silně přejíždět. Mezi tím si i Ondra našel cestu k bradavce, ale místo aby se u ní zastavil, ji jen jemně políbil a pokračoval dál. Slíbal celý můj hrudník, který se nyní už třáslo pod náporem slasti, zajel jazykem do pupíku a následně ho políbil.

Adam nepřestával sát mou bradavku, která už byl z té péče citlivá a ztvrdlá. Po chvilce se přesunul na druhou. Jeho ruka nepřestávala třít mé stehno. Ondrovy ruce se přesunuly k okraji mých trenek, které nepříjemně utiskovaly už plně vzrušený penis. Nemohl jsem popřít, že na tom byly jejich jinak, jelikož se proti mě stále tiskli a občas i třeli. Tolik vzrušení bylo pro panice s nulovýma zkušenostma opravdu moc, ale stejně jsem toužil protestovat alespoň chvilku a nenechat se napospas týhle divý zvěři jen tak.

Vyděšeně jsem vykulil své doposud přivřené oči a pokusil se zvednou hlavu, když Ondra vytáhl kapesní nůž. Ano, od Adama bych to třeba i čekal, ale Ondra? Najednou jsem si se strachem uvědomil, jak moc mě bolí připoutané ruce. Najednou Adam hrubě skousl mou citlivou bradavku. I přes látku jsem hlasitě zavzdychal a má hlava spadla zpět na postel. Adam se naklonil před můj obličej a pokusil se o něco jako milej tón. "Neboj se, jen tě chce zbavit těch nepříjemných trenek." 

Políbil mě na tvář. Vyslal jsem k němu zoufalej pohled. Co když omylem řízne do něčeho jinýho? Bože, za co mě trestáš. Mohli by mi projevit alespoň trochu soucitu. Pak jsem ucítil, jak se mé trenky roztrhly ve dví a zmizely.

Ondra odhodil nožík někam do neznáma a Adam se ode mně odtáhl. Pocítil jsem úlevu jak z toho, že můj penis konečně neni uvězněn v tom těsném prostoru tak z toho, že se oddálili. Třeba je to konečně přešlo. Podíval jsem se před sebe a ztuhl jsem. Studem jsem zčervenal a najednou dostal chuť je pořádně seřvat. Oba seděli otočení čelem k mýmu vzrušenýmu penisu upřeně na něj zírali. Naštvaně jsem se pokusil cuknout celým svým tělem, abych odtáhl jejich pozornost od mé citlivé partie. Oba se otočili k mému rudému obličeji a vítězně se na mě usmáli.

"Chtěl bys vyndat ten hadr z pusy.. Tome?" Zeptal se Ondra. Rychle jsem pokýval hlavou na souhlas, připravenej na ně řvát nejlepší nadávky, které mě zrovna napadaly. 

"Nesmíš ale dělat problémy, lásko." dodal Adam, ale pořád se nic nedělo. Hadr alá roubík stále zůstával na svém místě. Najednou se Adam vrátil ke hraní s mou bradavkou a Ondrova ruka se nebezpečně přiblížila k mému penisu, a poté ho jemně stiskla u kořene. Jakmile začal pohybovat rukou v pomalém tempu, prudká slast se začala prolévat mým tělem a "roubík" zmizel z mých úst. Jenže v tu chvíli mě už žádná nadávka nenapadla. Jediné na co jsem myslel, když jsem zaklonil hlavu a hlasitě zasténal, byla slast, kterou mi ty dva způsobovali.



Já jsem hetero! / Yaoi CzKde žijí příběhy. Začni objevovat