Bölüm 1; Sürpriz..

236 5 0
                                    

'Oh, no! Saw so many pretty faces..'

'Now all I see is YOU!!!'

2 saattir bağıra bağıra OLLG söylüyorduk. Eski ama unutulmaz bir şarkı!
'Lia, telefonun çalıyor.'diye bağırdı Megan.
'Tanrım nedir bu kadar önemli olan şey?'

'Efendim?'
'Merhaba, Lia Collen?'
'Evet benim? Bir sorun mu var?'
'Hayır, sadece katıldığınız kurada 1780 kişi arasından ilk 20'ye girdiniz.'
'N-Ne kurası? Ne 20'si ben öyle bir-'

Megan telefonu elimden çekerek konuşmaya başladı.

'Ah, evet evet. Çok teşekkürler.'

'Pekala yarın saat 3'te orda oluruz!'

'Az kalsın harika bir şeyi iptal ettiriyordun Lia!'
'Amma ben kuraya falan katılmadım Megan!'
'Evet, senin yerine ben katıldım!'
'Pekala, ne kurasıymış bu? Yarın 3'te nerede olacağız ve sürpriz ne?'
'Ihm, bebeğim sürprizi söylersem sürpriz olmaz değil mi?'
'Herneyse, iyi geceler. Yarın çok mutlu olacaksın.'dedi ve odasına girdi.

Yarın ne olucaktı? Benim gerçekten mutlu olacağım birşey mi? Ve nerede olucaktık? Kafamda lanet sorular. Herneyse, Megan'a güveniyorum. Sonuçta o benim çocukluk arkadaşım ve beni çok iyi tanıyor.

Ama şimdi uyuyamayacaktım çünkü herşeyi çok ama çok merak ediyordum. Herneyse, takmamaya çalışacağım. Ve güzel bir rüya görmeye çalışacağım.

Onu göreceğimden emindim, Justin'i. Çünkü onsuz bir rüya bile yok. İnanamıyorum. Aynı şehirde yaşamamıza rağmen nasıl olrda bir kez bile göremem onu?

Nothing Like US..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin