2 Gün Sonra;
'Hala inanamıyorum.'dedi Megan ve telefonundan haberleri tekrar tekrar okumaya devam etti;
Ünlü Yıldız Justin Bieber, yeni sevgilisyle yemeğe çıktı!
Uzun zamandır konserlerinde gördüğümüz gizli kız, Bieber'ın yeni sevgilisiymiş!
'Çok tatlı görünüyorsunuz.'dedi Cody ve Megan'ı öptükten sonra bahçedeki kamelyaya geçtik.
'Ben çok sıkıldım.'dedi Megan etrafına bakınırken.
'Benim son dersim.'
'Burdan sonra ne yapacağız?'diye sordu Cody.
'Bir yerlere gidelim, çünkü cidden evde oturmak istemiyorum.''O zamam biz seni bekleyelim, dersten sonra buluşuruz.'
Okula girdim ve müzik odasına geçip yerime oturdum.
****
'Pekala, ben çıktım neredesiniz?'
'Kapının orda buluşalım.'dedi Megan ve yüzüme kapadı.
'Bende seni seviyorum.'Çıkışa geldiğimde Justin'in arabasına yaslanıp beni beklediğini gördüm.
'İşim erken bitti, ve seni beklemek istedim.'dedi kollarını belime sararken.
'Seni özledim.'dedim ve kollarımı boynuna sardım.Sonuçta 1 gündür görüşmüyorduk.
'Bir planın yoktu değil mi?'
'Hayır.'dedim ve gülümsedikten sonra arbaya bindim.Hemen Megan'ı aradım.
'Ne yani bizi satıyor musun?'
'Evet tatlım.'
'Sevgilinle?'
'Sevgilimle' bunu bastırarak ve imalı bir şekilde söyleyip Justin'e baktım.
Onun gülüşü bana Dünya'da sunulan en huzurlu şeydi.Harika bir yere gelmiştik.
Her yer yemyeşil, ve renkli çiçeklerle kaplıydı.Bir ağacın altına oturduk ve kafamı Justin'in göğsüne yasladım.
Mutlu olacak mıydık acaba? Yoksa çok kavga mı edecektik?Bu salakça şeyleri düşünmektense şimdi ki anın tadını çıkardım.
Birkaç yıl önce bunun hayalini kuruyordum, ve şuan yaşıyorum.'Bebeğim?'diye seslendi Justin.
'Efendim?'
'Bir sorun mu var?'
'Hayır, sadece ne kadar mutlu olduğumu düşünüyordum.'
'Hım, öyle mi? Mutluluğunuzun sebebi nedir Bayan Collen?'
'Burda olmamız.'dedim salakça.
Eminim onun beklediği cevap bu değildi.
'Ciddi misin Lia, başka bir nedeni yok-'
'Seninle olduğum için.'
'İşte bu beklediğim cevap.'dedi ve dudaklarıma yapıştı.Birden beni çimlere yatırdı ve gıdıklamaya başladı.
'Justin hayır!'
'Justin bırak beni! Justin?!'diye bağırdım ve kollarının arasından çıkmaya çalıştım.En sonunda ondan kurtuldum ve kaçmaya çalıştım.
'Kaçabileceğini mi sanıyorsun?'diye bağırdı Justin gülerek.***
'Bekle bir dakika!'dedi Justin ve elimi bırakıp bir yere gitti.
Tam yarım saat geçmişti ve hala ortada yoktu.
Beni bırakıp gitti mi?Ardından önümde belirdi.
'Ah, Tanrım! Justin beni çok korkuttun.'
Elindeki çiçeği bana verdi ve kollarını belime bağladı.
Mutluyum, huzurlu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nothing Like US..
Fanfiction"Hiç kimse bizim gibi değil, kimse bizim kadar mükemmel değil..' Bir Belieber'ın hikayesi..