'Bu numara da kim?'diye sordu Megan.
'Bilmiyorum.'
'Açma.'dedi Cody.
'Açtım bile.'dedim ve güldükten sonra telefonu kulağıma dayadım.'Efendim?'
'Lia, biliyorum biraz garip ve ani olucak ama Paris'te bir konserim var ve senin de gelmeni istiyorum.'
'Vay canına, daha beni kimin aradığını bilmiyorkem Purpose Tour'un Paris'teki konserine davet ediliyorum. Çok garip.'dedim ve güldüm.
'Yani geliyorsun, teşekkürler seni evden alması için birini göndereceğim. Birkaç gün orda kalacağız haberin olsun.'dedi ve telefonu kapadı.'Justin.'dedim.
'Onunla Paris'e gelmemi istiyor.'
'Hayor dedin değil mi?'
'Evet dedim.'
'Pekala, ben çıkıyorum. Eşyalarımı toplayıp hazırlanmam gerekiyor.'dedim ve çantamı alıp okuldan çıktım ve arabama binip eve geldim.Justin konuşmama bike fırsat vermeden kabul ettirmişti.
Dün gece çok konuşmuştuk, bana gerçekten çok zorlu bir yolda olduğunu ve kötü olduğunu söyledi.
Bende her ne olursa olsun onun yanında olduğumu, olacağımı söyledim.
Şuan arkadaştık, en iyi arkadaş.Bavulumu hazırladıktan sonra hızlıca duşa girdim ve saçlarımı kuruttuktan sonra beklemeye başladım.
'Merhaba Bayan Collen. Bay Bieber sizi almam için gönderdi.'dedi ve bavulumu alıp bagaja koyduktan sonra bana kapıyı açtı.
****
'Geldiğin için teşekkür ederim, planın yoktu değil mi?'diye sordu Justin kollarını belime sararken.
'Bunu şimdi mi soruyorsun?'dedim ve güldükten sonra kollarımı boynuna sardım.Uçağa binip yerlerimize geçtikten sonra camdan dışarıyı izledim.
Sadece 3 saatlik bir yolculuktu.Justin'le, ekibiyle, konser için Paris'e. Bunu yaşayacağımı hiç sanmazdım. Ama anladım ki, Hayatın kötü tarafını yaşamadan iyi tarafına geçemezmişim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nothing Like US..
Fanfiction"Hiç kimse bizim gibi değil, kimse bizim kadar mükemmel değil..' Bir Belieber'ın hikayesi..