ByunBoy 6 × Tandas?

8.2K 435 36
                                    

yow! An update here !
__

Ahli BTS berkumpul kerana mereka ada suatu perojek besar. Besar sebesar gunung berapi. Perkara yang serius! Ceh.

"Jadi tak lamar dia?" Tanya Jin. Jimin mengeluh. Takut pun ada. Tapi dia tekad akan meneruskan hajatnya iaitu melamar Ryena untuk menjadi kekasih hatinya.

"Anak jantan mana boleh mengeluh wo! Dah kira okaylah kau ni. Handsome boleh tahan. Macho adalah jugak. Ketinggian? Okay kot. Taklah pendek sangat." Kata Jhope sambil menepuk-nepuk bahu Jimin. Jimin menjeling Jhope membuatkan Jhope tersengih-sengih.

"So, apa plan kita sekarang?" Tanya Rapmon. Semua berkumpul tapi takde siapa pun tahu apa yang perlu dilakukan.

"Kau nak lamar dia kat mana?" Tanya Jin. Jimin angkat bahu. Ahli bBTS menepuk dahi. Aigoo.

"Aku nak cari tempat yang tak pernah orang lain buat. Korang ada idea tak?" Tanya Jimin. Semua membernya ligat berfikir.

"Kat kelas?" Cadang Jin. Jimin menggeleng.

"Kat rumah dia?" Jimin menggeleng lagi.

"Kat pokok belakang sekolah kita tu?" Geleng.

"Kat hotel?" Tanya Rapmon sambil angkat kening. Membernya tahu apa maksud tersirat.

"Good idea Rapmon. Lepas kau lamar dia. Kau 'cucuk' lah dia sekali. Baru feel bercinta. Kau rasakanlah kehangatan badan dia dulu. Kalau hangat, thats mean,nyou guys are meant to be." Kata Suga pula. Semua member ketawa. Jimin menutup mulut Suga dengan karipap.

"Watda. Tak tahan nak kencing ni. Aku gi tandas jap." Kata Jungkook. Ting! Dapat dah idea Jimin.

"Aku akan lamar dia kat tandas perempuan." Kata Jimin. Semua ahli bitiyes terkejut.

"Apa?" Semua tidak menyangka dengan pilihan Jimin. Tandas? Euw.. Jimin senyum. Hehe.

to be continue...

[ByunBoy]Byuntae Plus Playboy Namja EverWhere stories live. Discover now