1. Odkazy začínajú + trailer

160 6 0
                                    

"Zajtra dojdú hostia do izby 111, Bianca?" ozval sa recepčný dopíjajúc pohár kapučína, ktoré Bianca pripravila.

"Až po pauze?" podvihla obočie synchronizovane s pohárom kapučína usmievajúc sa na Barryho.

"Fajn.. Ale zachvíľu aj tak príde Becca, tak mi napadlo, že by sme mohli niekam zájsť. Ako kino alebo tak. Nechcem nič chváliť ale-"

"Fajn. Idem spraviť tú izbu a počkáme sa pri aute? Okolo ôsmej? Rovno ... niežeby bolo zlé spraviť reklamu hotelu, ale rovno sa aj prezlečieme do civilného." žmurkla na neho dopíjajúc posledný hlt našľahaného mlieka a kávy a šla.

Barry sa za ňou ešte obzrel a chcel niečo zakričať, ale v danom momente z neho nevyšla ani hláska. Bianca sa ešte vrátila na izbu 150 aby z tade zobrala vozík, ale našla na ňom fotku. Fotka usmievajúceho sa dievčaťa ako drží hrnček. Blond vlasy jej viali vo vánku a úsmev bol tak úprimný, že sa pod chvíľou usmiala aj samotná Bianka. Už to chcela ignorovať, však si mohol pôvodný hosť čo bol na tejto izbe zabudnúť... Ale akonáhle do položila k rolkám toaletného papieru, videla na tom niečo. Odkaz.

Sama dobre vieš, že čo patrí mŕtvi majú odpočívať v pokoji.... Alebo sa znova chceš nastrašiť? S tebou sa určite bude lepšie hrať ako s ostatnými... Ty nás totižto vidíš keď chceš, Bianca!


Odkazy (pokr. Znamenia)Where stories live. Discover now