12. Ozdoba

45 4 0
                                    

"Musí byť niečo s dverami." reagovali sme zhodne až nakoniec sa dvere otvorili z vonka. Barry. "ČO sa deje? Ja vás ženské nepochopím... Panika kvôli ničomu..." povedal ale už bol radšej ticho pretože si všimol pohľad Sama a Deana. S mary sme sa na nich zhodne pozreli a BUM! Podša ich slov sme obe odpadli a nebol by to Dean, ak by niečo nedodal. "Nemohli uniesť našu dokonalosť... Alebo tú pesničku od Taylor Swift." poznamenal ako hrala pesnička Wildest Dreams.

"he's so tall and handsome as hell, he's so bad but he does it so well." zaspievala si Bianca a zamávala rukami do rytmu pesničku. "Sam, to je ako o tebe. Vysoký, sexi a vie to veľmi dobre." Touto vetou však nasledovalo ticho.

"Asi je ešte otrasená z toho." ozval sa a tak len pokrútila hlavou. "Si myslíš. Som v poriadku.... ale chcelo by to kávu. A niečo sladké. Koľko je vlastne hodín?"

"Okolo obeda.... Ale niekto tu musí aj pracovať, tak idem... Do pol hodiny fungujte aj vy dve!" rozkázal Barry a pozrel na nás, v tom momente ho už nebolo.

Dali sme sa dokopy skôr a tak sme pracovali. Každá svoje izby ale do práčovne ani jedna z nich najbližšie dni nechcela ísť.

"V pohode?" ozval sa známy hlas. Dean. "Ach, to bduem počúvať, že?"

"Ani nie ale... Sam mi to povedal. Teda, trikrát... fíha."

"Vlastne.... on ti to nepovedal celé!" zasmiala sa, hoci áno, vedela , že na smiech to nie je.


Odkazy (pokr. Znamenia)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora