13. Divoké sny

47 4 0
                                    

A tak už aj Dean vedel všetko, Bianca si musela pripomínať, že sa nemámsmiať. To, že si jej telo dočasne požičal duch a využil toho dvakrát so Samom, tak ten Deanov prekvapený výraz, na tom sa nesmiať nedalo.

"Aha, a ja že je tou Taylor a jej divokými snami." zasmial sa a šli sme na recepciu, pretože niečo chcel, spoločne so Samom.

"Hmmm.... čo to vlastne chceš povedať? Môžeš to aj tu.."

"Radšej nie. V tomto hoteli nie."

"Je to všetko aj mimo, takže to je jedno." mávla Bianca nad tým rukou a a zastavila sa pri zrkadle a upravila si červený rúž.

"Odchádzame. Máme... niečo horšie než toto." poznamenal Sam a Bianca ostala stáť na mieste. Vedela, že nemôžu ostať večne, ale chcela to aspoň o niečo dlhšie.

"Ale máme pre teba skvelú ochranu...." Ani nedopovedal a už sa vo dverách objavil muž v bielej košeli a béžovom kabáte. A dokonca aj z diaľky, aká to bola vynikali jeho modré oči.

"Pofidérny mix vás dvoch dokopy?"

"To je Cas. Castiel..." predstavil nás Dean ale niečo sa mi na ňom nezdalo. Bol opitý.

"Čo sa stalo Cas? ... Si opitý?"

"Nie." odpovedal a pohol sa o pár krokov bližšie. Namiesto toho však, aby sa posadil do kresla sa v ňom rozvalil a zhodil vázu z vedľajšieho stolíka. "CASTIEL! Tá tu bola takmer celú večnosť a kvety boli čerstvé...." pokrútila som nad ním hlavou a začala zbierať kúsky skla.

"Som opitý." priznal si. A toto má byť moja ochranná ruka?

"A čo sa stalo?"


Odkazy (pokr. Znamenia)Where stories live. Discover now