"Bianca? Čo to bolo?" spýtali sa boaja naraz.
"Prečo? Tá vaša vecička sa ozýva? Nie... Nie zase. Myslela som, že je to len moja paranoidnosť ale nie. Ak do tej izby niekto vkročí, sú len dve možnosti." oznámila im a vybehla von z hotela a prešla až k autobusovej zástavke neďaleko.
"Aké možnosti? Napadajú ma nejaképodľa tónu, akým to vravíš."
"Určite tam bude jedna z nich, Dean. Jedna možnosť je, že tú izbu vôbec neopustí a ostane v nej ale bude žiť a druhá je tá, že sa dostane von, ale buď vážne chorý alebo ho posadne ten duch.... Ktorý do izby časom niekoho privedie, čiže znova tá istá možnosť. Ale hotel sa zavrieť nemôže a ver tomu či nie, niektorí si za to priplácajú, aby boli pri izbe, kde straší... Majiteľ ale aj my čo tam robíme... to sa proste nedá skončiť." povzdychla si zúfalo.
"Sme na ceste. Ráno čakaj najkrajší pohľad aký budeš môcť mať. Bola u vás hygiena?"
"To radšej nie Dean, pred dvoma týždňami tu boli... Verím vám, tak zajtra." zasmiala sa a zavesila akonáhle nastúpila na svoj spoj.
Obliekla sa do čiernych trblietavých šortiek a bieleho tielka, cez ktoré si obliekla košeľu, ktorá vyzerala skôr akoby ju ukradla svojmu milencovi, ale v skutočnosti bola Barryho. Raz si ju od neho požičala a zabudla mu ju vrátiť ale on jej dovolil si ju nechať. V klube však šla dole a intenzívne tancovala s Barrym. Akurát začala hrať pomalšia skladba, tak si ju Barry pritiahol k sebe, položil jej ruky na boky a ona mu oprela čelo o rameno a užívala si daného okamihu. Šťastie ale nič netrvá večne a pri Biance ani krátkodobo. Očkom zazrela pri bare nejakú bielu šmuhu. Myslela, že je to už množstvom alkoholu, ale nie. Šmuha sa doslova rozletela oproti nej a ona od toho šoku spadla. Zhodila ďalších troch tanečníkov a Barry na ňu len starostlivo pozeral: "V poriadku?"
"Viac menej-"
"Bianca... Je... je mi to ľúto, volá mi Annie. Myslel som, že... uvidíme sa." upravil jej vlasy, objal ju a uistil sa, či to zvládne domov a keď vedel, že áno, tak šiel. Bianca opustila klub a vonku akurát začalo liať ako z krhly, tak si na hlavu natiahla aspoň košeľu, z ktorej vačku vypadla fotografia. Presne toho bieleho prízraku, ktorý Bianca videla. So strachom otočila fotku aby si rpečítala odkaz.
Nie! Nikoho nevolaj, spravila si veľmi zle Bianca.
STAI LEGGENDO
Odkazy (pokr. Znamenia)
AzioneBianca si myslela, že od všetkého nadprirodzeného, čo sa dialo na výške s Jessicou už bude mať neskôr pokoj, ale nie. Hneď po príchode do nového zamestnania sa stretla s pár vecami, ktoré sa jej nezdali. Nevenovala tomu ale dlhú pozornosť, pretože b...