Sonun Başlangıcı

239 5 0
                                    

Aynadaki siluetine baktı genç kız.. Üzerinde ünlü bir modacinin elinden çıkmış olan , isteğine uygun olarak yapılan sade , kırık beyaz gelinliği ile göz aliciydi..

Beline bağlanan kırmızı kusagin kenariyla oynarken babasından af diliyordu.. Birazdan katili ile evlenecek olmaktan suçluluk duysa da mecbur olduğunu tekrarladı ve bir af miriltisi daha gönderdi gök yüzüne.. Duygu Sevim birazdan Emrah Karayılmaz'a "evet" diyerek hayatinin hatasini yapacakti ama yine de "mecburum" diye geçirdi içinden..

Emrah..Ah...adam kopek gibi asikti genç kiza.. Mermide çelik yelek olacak kadar seviyordu.. Sevmeyi öğrenmişti Duygu ile. Canindan çok seviyordu minik kadinini..

Emrah'i düşüncelerinden savurmayi basardi genç kiz. Ama kapinin acilmasi ile tun kaslarinin bir anda onu yalnız biraktigini hissetti. Emrah..yalandan da olsa onun adami siyah damatliginin içinde fazla nefes kesiciydi. Yutkundu sessizce.

"Hazir misin göz bebeğim" dedi genç adam kadina yaklaşırken..

Basini salladi Duygu Sevim.. Yavaşca dakikalar sonra kocasi olacak adamin koluna girdi.. İşte gidiyordu sonun baslangici olan nikah masasına...

----

Merhaba.. Bende bir şeyler karalamak istedim.. Umarim tanitim niteligi tasiyan kisacik bölümümü begenmissinizdir.. Ve umarim hikayeme devam ederim :)

Günaydın SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin