Sabah gözlerini yakan ışıkla uyandı genç kadin.. Dun geceki edepsiz bir o kadar da aci dolu anlari geçirdi aklindan.. Tamamen yaninda cirilciplak uzanan adamin olmuştu. Masumiyetini "kocasına" verirken , gözlerini sımsıkı yumup babasından tekrardan af dilemişti..
Ve iste.. Yataktaki kirmizi kan da gerçeği yuzune vuruyordu.
Emrah yüzüne harika bir siritis ekleyip , gri gözlerini mükemmel bir yavaslikta açarken kendisini harika hissediyordu..
"Gunaydin göz bebeğim" diye mirildandi kadininin beline sarilirken..
"Gunaydin" dedi genç kadin yüzündeki sahte gülüş ile..
Gün gerçektende aydin miydi onu kestiremiyordu..
®®®®
Kahvaltilarini büyük bir sessizlikle yaparken Emrah Karayilmazin gözlerini üzerinde hissediyordu genç kadin..
"Balayi konusunda neden bu kadar katisin?"..
Emrahin bir kaç gündür aklini çalan bu soruyu nihayet sorabilmisti minik karisina..
"Balayi bence gereksiz bir olay.. İnsan sevdiği ile olduktan sonra bahçe bile balayi yeridir kocacim" dedi elindeki catalini birakip , kocasina mavi gözleriyle isik sacarken..
Basini sallamakla yetindi Emrah Karayilmaz. Karisi ne derse kabüluydu. Her şeye rağmen kendisine bir kaç gün izin vermiş , karisiyla zaman geçirmeye karar vermişti..
"Pekala kahvaltidan sonra biraz dolasalim" diye öneride bulundu bir anda..
Duygu usulca basini sallarken , cay bardagini dudaklarına götürmekle meşguldü..
®®®®
Duygu
Rüzgar , özenerek yaptigim sacimi dagitirken , ellerim buz gibi eller arasında mahkum kalmisti. Emrahin buz gibi tenine karsi benim tenim öyle ateş misali yaniyordu ki terden sirilsiklam olmuştum..
"Nasil buz gibi ellerin ya" diye söylenirken ilahi gulumsemesini firlatti bana..
Yolun ortasında bir anda durup , yüzümü avuclari arasina alarak alnima öpücük kondurdu.
"Ben seni taniyana kadar buzlar kraliydim. Beni sicacik yapacak olan sensin.. Beni yakacak olan sensin göz bebeğim" dedi gözlerim içine bakarak..
Bir anda kollarimi beline dolayip , basimi gogsune yasladim. İntikam yemini etmiş , onu yüz ustu birakmaya ant icmis bile olsam söylediği her bir kelime içime işliyordu..
"Pekala yeter bu kadar duygusallik. Aciktim" dedi eliyle olmayan göbeğine vururken..
Basimi göğsünden çekip "odun" derken kikirdiyordum.
...
Emrahin zoru ile bir tabak mantiyi nideme indirirken telefonuma gelen mesaj ile tabiri yerindeyse yerimden ziplamistim. Abimin "her şey yolunda mi" mesajini hemen evet diye cevaplayip , ikinci tabaginin dibini siyiran kocama döndüm..
"Tabak dibini siyirmak sünnettir" dedi masum bir sekilde.
Basimi sallayip gulerken , bardagimdaki soğuk limonatadan bir yudum aldim.
"Bayiliyorum su mantiya.. Bir tabak daha yiyebilirim" dedi yamuk gulusunu dudaklarına sararken.
Agzimdan ufacik bir yuh kaçarken utanip basimi yere egdim. Minik kikirtisi kulaklarima gelirken bende eslik ettim ona..
"Kalksak mi? Yoksa ilk günden göbekli bir kocam olacak"
Emrah basini anlayis ile sallayip , hesabi istedi..
------
Elimdeki pamuk şekeri yuzumun her yerine bulastirirken evliliğimin ilk günü değil de sanki bugün sevgili olmusuz gibi çocukça hareket ediyordum.
"Karim fazlasıyla pasaklı" dedi adamim sessiz bir kahkaha atarken..
Onu umursamayip son parcami da agzima atarak o muhteşem zevk dalgasinin beni hapsetmesine izin verdim..
"Kariya bak ya. Benden bu kadar zevk almiyorsundur eminim.. Ahh seker olmak vardi.."
Gözlerimi kocaman acip , ellerimi agzina bastirdim. Bir kaç saniye sonra ayalarimin öpülmesi ile masumca bir gulus gönderdim kocama..
®®®®
Kafasini yerden yere vururken annesine öfkeyle bakiyordu adam. Kardeşi masumiyetini dusmanlarina verirken elinden bir şeyin gelmiyor olmasi canini sıkıyordu.
"Otur artik.."
"Anne sus.. Duygu o adamin olmayacaktı. Bunu konusmamistik.."
Yasli kadin oturduğu koltuktan kalkip ayakta dolanan oğlunun yanina yaklasti.
"Duygu eminim ki bir plan yapmistir. Yapmak zorunda Erkan. Babanin kemikleri o bir metrelik çukurda sizlarken bir plan yapmak zorunda. Şimdi sakin ol ve karinin yanina git. Hadi."
Erkan Sevim basini sallayip annesinin elini öperken gözlerinin içine baktı.
"Babamin kemikleri de ruhu da yaratlayacak annem..merak etme."
Ve yeminini tekrar etmişti annesine...
••••••
Merhaba.. Tekirdağ'a dönmeden -ki yarin dönüyorum- bir bolum yayinlayayim dedim.. Umarim begenirsiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günaydın Sevgilim
RomanceBir adam bir kadını ne kadar güzel sevebilir? Peki bir kadın , kendisine aşık olan adama hatta kocasına ne kadar zarar verebilir? ...... Karşısında gerçekleri açıklayan kadına buğulu gözlerle bakıyordu genç adam.. karısı , canı , uğrunda canini vere...