Eve gelip annemle yemek yedikten sonra odama geçtim ve masamdaki adres yazan kağıt dikkatimi çekti . Elime alıp okumaya başladım . Sonra (benim en sevdiğim) puantiyeli pijamalarımı giyip biraz yattım ve yazdığım HAYÂLİ AŞK kitabımı yazmaya devam ettim . Ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama duvardaki saate bakınca 23:00 olduğunu gördüm. Yavaşca kalktım ki annem duymasın . Uzun hırkamı alıp boy aynasının önüne geçtim . Şöyle bir bakınca Rüzgar Beyin istediği pijamaları giydiğimi gördüm .Şimdi hatırladım da notta eğer pijamalarımı giymez isem vermeyecekti telefonumu beyefendi . Neyse ne olur olmaz ben giyeyim de ...
Daha sonra odamın kapısını açıp sessizce merdivenlerden aşağı indim .
Işıklar kapalıydı ... Annem uyuduğuna göre kapıyı rahatça açabilirdim .Dışarı çıkıp kapıyı örttüm ve binanın önünden geçen taksiyi durdurdum .
Taksiye binip elimdeki adres kağıdını adama uzattım ve " Pardon ben bu adrese gideceğim de ... "
Adam adresi okuyup cama baktı ve eliyle bizim evin karşısındaki villayı işaret parmağıyla gösterdi . " Şurası "
" N...nasıl ? Bir daha bakar mısınız ?"
" Hanımefendi karşımızdaki villa işte . Bakın sokağın başında yazıyor Neşe sokak "
" Çok teşekkür ederim " deyip arabadan indim ve gösterdiği eve
- yeni tuhaf komşumuzun taşındığı eve - gittim .Bahçenin kapısı kilitliydi . En sonunda çözüm olarak bahçe kapısının demirlerinden tırmanmaya başladım .
Işıklar sönüktü ... Karanlıkta parmak uçlarımla yürümeye başladım . Yine de çimenlerin hışırtısı beni rahatsız ediyordu .Aslında niye sessiz davrandığımı bende bilmiyorum Rüzgar bu akşam zaten barda çalışıyordu. İlerlemeye başladım baya büyük bir evdi ufff tamam biz de sitede oturuyoruz her ev aynı .Saçma sapan düşüncelerle gerginliğimi azaltayım diye
AAAAAAAaaaaaaa.........
Birden kendimi ıslak bir halde buldum . Kafamı sudan çyıkarıp etrafıma baktım bu havuzu buraya kim koydu . Sonra dikkatimi ev çekti neden mi ? Çünkü salonun ışığı açıldı
GALİBA YAKALANDIMMM ...
Rüzgar'ın Ağzından ...
Gece güzel uykumun arasında ne bu gürütlü böyle ?
Salonun ışıklarını yakıp kapıyı açtım ve havuzdan gelen sese doğru yöneldim . Havuzun içinde biri vardı .
Havuzun yanına gittim . Havuzun kenarındaki kişi sankii ... sanki tanıdıktı . Arkasını dönen bizim sınıftaki bücürdü .
" Şşt ... Bücür . " deyip havuzun kenarındaki ağaca yaslandım ve sırıtıp
" Puantiyeli gecelikler ... Hmm. Aferin söz dinliyorsun " dedim .
" Eyvah , şey... şey ben . Amaaan sana hesap mı vericem çıkarsana beni nasıl erkeksin sen ? "
Kumsal'ın ağzından ...
Rüzgar'ın ellerine tutunmak için elimi uzattım . Ama sakarlığımdan suyun içinde ayağım kaydı ve Rüzgar'ı da tuttuğum gibi suya çektim .
İkimizde suyun içinden çıkıp derin bir nefes aldık ve Rüzgar saçlarını savurdu .
Ağzından sular akarak " Ya kızım sen nasıl bir belasın ya ? " deyip havuzun kenarına kadar yüzerek merdivenden çıktı .