Uyandığımda başımın ağrısı beni inletmişti . Gözlerimi ovuşturup başımı kaldırdım.
Burası da neresi böyle ?
Yattığım yatakta doğruldum ve elinde içki ile gelen Emre'ye bakakaldım.
" Günaydın demek isterdim fakat saat 3 buçuk . Ah , çok kabayım. İçki alır mıydın ? "
" Ne saat üç buçuk mu ? "
" Evet . Bir problem mi var ? "
" Benim gitmem lazım. " deyip ayaklandım.
Emre elindeki içkileri masaya bırakıp
" Biraz daha kalsaydın daha sohbet edemedik. " deyip kollarımı tuttu." Seni bir daha bulamam diye korkuyorum. "
Emre bana yaklaşıp dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu. Ellerini belime dolayıp beni duvara yasladı.
Biraz düşünüp araladığı dudaklarının arasından fısıldadı .
" Biraz daha kal , lütfen. "
Sesimi çıkarmadım ve kollarımı ensesine doladım.
Tekrar öpüşmeye başladık. Ellerimi saçlarında gezdirdim. Bir hamle yapıp hemen beni yatağa itti .
"İstiyor musun ? "
"Evet. " Kalbim kulaklarıma atmaya başlamıştı bile .
Ateşli dokunuşları ile üzerimde duran Emre , tişörtümü çıkardı ve sırıttı.
Kendime engel olamıyordum.
Hızlıca yer değiştirdim. Bu sefer ben onun üzerindeydim .
Onun tişörtünü usulca çıkarıp yere attım.Sonra baştan aşağı süzdüm ve dudaklarına yapıştım.
Öpüşmekten nefes nefese kalmıştık.
Hiç beklemediğim birşey ile karşılaşınca biraz şaşırdım. Emre sütyenimin üzerinden göğüslerimi avuçluyor ve inliyordu .
Sonra pantolonumun fermuarını açıp aşağı indirdi . Popomu avuçluyor ve
" Bebeğim , müthişsin " diyordu.Ayağa kalkıp bu sefer kendi pantolonunu çıkardı . Terlemeye başlamıştım.
Ben onu hayret ile izlerken birden elimden tuttu ve ayağa kaldırdı .
Sürekli dudağını ısırmak zorunda mı ? Bu beni fazlasıyla tahrik ediyor .Beni duvara yapıştırıp boynumu öptü ve köprücük kemiklerime doğru indi.
Elleriyle de sütyenimin kopçasını açıyordu .Göğüslerime elleri değince titredim.
Köprücük kemiklerimden başlayıp küçük buseler kondurarak aşağı indi. Ve göğüs ucumu dudakları arasına aldı . Zevkle yalıyor ve minik inlemeleriyle beni de inletiyordu.
Sevişme anında her an herşey olabiliyormuş bunu öğrendim.
Sonra vajinamda bir hareket hissettim. Elleri vajinamda geziyordu.
Yüksek sesle inledim.
"Ah şu inlemeler ... "
" Evet , evet , evet lütfen devam et mmm " Tekrar yatağa yattık. Sertleştmiş penisini vajinama sürtüyordu .