Ateşin başında çalan gitar yaşadıklarımı biraz unutturmaya yetmişti . Dizlerimi göğüslerime çekip bakışlarımı denize çevirdim . Sert ve karışık dalgalar duygularımı temsil ediyordu .
Yanıma gelip oturan kız tuhaf bir şekilde ilk olarak " Sevgilin var mı ? "
diye sordu . Ve sırtıma bir hırka örttü." Hayır , ayrıca hırka için teşekkürler"
" Önemli değil "
" Neden Aras'la kavga ettiniz ? "
" Şu anda bunları konuşmak istemiyorum , lütfen "
" Tamam özür dilerim "
" Bir dakika , sen nereden biliyorsun bunları ve kimsin ? "
" Pekala tanışalım . Ben Aras'ın arkadaşı Başak " deyip elini uzattı .
Bende elimi uzatıp elini sıkarak karşılık verdim .
" Bu olanları sana anlattı mı ?"
" Hayır , sadece karavanda ağlıyordu ve kavga ettiğinizi söyledi . "
" Ne ? Ciddi misin ? "
Hemen ayağa kalkıp karavana ilerledim . Aras'ı üzmem gerekmiyordu . Kapıyı açıp ilerlemeye başladım . Aras'ı bulamadım . Lavabonun önüne geldiğimde yerde oturup hıçkırarak ağlayan Aras'ın yanına oturdum .
" Aras , yapma böyle ... Lütfen "
" Hayır Kumsal , sen üzülme zaten sen haklısın . Biz ... Olmazdı bende biliyordum ama seni sevdiğimi söylemem lazımdı yani içim rahat etmezdi . Ama korkma seninle gerçekten dost olabiliriz . Hatta yeniden birini sevebilirim . "
Gözlerim dolduğu için lafını kesemedim . O sırada kapı birden açıldı ve Rüzgar " Haydi prenseees gidiyoruz . " dedi . Bi Aras'a birde Rüzgar'a baktım .
Gözümden akan yaşı gören Aras
" İnan bana gördüğün kadar üzgün değilim . Hadi ... GİT ... " dedi ." Hayır seni bu halde bırakamam "
" Git ! Lütfen git artık !"
diye bağırdı ve kalkıp Rüzgar'ın yanına gittim .
Gözümden akan son yaşı da sildikten sonra kapıyı çekip çıktım .
" Ne istiyorsun benden lanet olasıca ?"
" Uuu sinirliyiiz "
" Kapa çeneni " deyip Başak'ın yanına ilerledim . Rüzgar kolumu tutup
" Ormana doğru ilerleyip gezsek biraz? "
" Hı , olmaz mı ?"" Peki ama hemen geri döneceğiz "
" Tamaaam "
Elimden tutup beni ormana doğru çekiştirdi . Yavaş yavaş ilerlemeye başladık . Ufff gece gece nerden çıktı bu orman şeysi ?
" Bişey diycem ya ayılar bize taciz edip 36 yerimizden bıçaklayıp , derimizi soyup etlerimizi yiyip derilerimizi gömerse ne olcak ?"
Gerçi burda bi tane varda ... diye fısıldadım .
Sanırım duymadı ve gözlerini korkunç bir şekilde bana çevirdi ." Seni bu psikopatlıkla deli hastanesine bile almazlar ."
" Ha ha ne komik ! Ayrıca ben ciddiyim "
" Lütfen biraz doğanın tadını çıkarsak ?"
Sessizlik çöktü ve yaprakların hışırtılarıyla daha da derinlere indik .