X Factor

217 16 0
                                    

Днес е прослушването.Аз,Люба,Сирена,София и Инна сме там за да ги подкрепим..а да Инна е новата приятелка на Луи.Всъщнот тя е доста симпатична- светло кафява коса,зелени очи,висока и мила.

-Успех момчета!

-Охх....-знам че се притесняват.

-Не се притеснявайте знам че ще ги смаете!Всички знаем!А сега отидете и им разкажете играта!-казах аз.

-Благодарим.

Те си поеха дълбоко въздух и излязоха на сцената...аз знаех, че ще успеят!

-Здравейте.Бихте ли се представили?-попита Саймън.Луи реши да говори.

-Ние сме One Direction.Аз съм Луис Томлинсън.

-Лиам Пейн.

-Зейн Малик.

-Найал Хоран.

-А сладура със къдравата коса ?-попита жена от журито.

-Хари Стайлс.

-Добре а какво ще ни изпълните?

-Наша песен- Little Things.

-Добре.Сцената е ваша.-и започнаха...следва частта на Хари.Той започна да я пее и не спря да гледа към кулисите където съм аз.Хахаха...Когато приключиха публиката започна да вика..

-ОЩЕ!ОЩЕ!ОЩЕ...-те се поклониха..

Всички от журито ги похвалиха и дойде реда на Саймън.

-Аз мисля...че сте твърде млади...-публика започна да вика-БУУУУ!!-момент да довърша!Така ..аз мисля, че сте твърде млади за да пеете толкова великолепно!

-Благодаря!

-Нека гласуваме!

-От мен имате да.

-Да.

-Да.

-Хммм-каза Саймън-съжелявам....че ще виждате семействата си по-рядко защото имате 4 да и продължавате!

-Благодарим!!!

След като се върнаха при нас ни гушнаха, а аз казах на Хари-Браво г-н Шоко...браво!!!

-Благодаря г-це Шоко!

-Хей нека да отпразнуваме този хубав момент!Довечера в ресторанта срещу нас-''Rose''!

-Добре.До довечера.

-До скоро!

Те си тръгнаха, а ние с Хари си взехме такси до нас.

-Толкова се радвам за вас!

-Правя го заради теб!Аз изразявам чуствата си към теб чрез музиката!Ти си моето вдъхновение...моята муза...моята любов..моята г-ца Шоко !!!

-Обичам е г-н Шоко!

-И аз г-це Шоко!-целунахме се.

------------------------

Любов.Обич.Щастие.Г-н Шоко.Г-ца Шоко.

<3



My first love.....HarryWhere stories live. Discover now