Къмпингът

326 13 2
                                    

Сирена Мартина и Десислава не спират да ме уговарят да отида с тях на къмпинг.

-Не.

- Хайде де Франчи, ще е забавно пък и момчетата ще са там без Хари разбира се!- каза Марти, но едната и ръка беше зад гърба и.

-Лъжете ли ме?

-Неее - хммм знам, че има нещо гнило, но ще им се доверя пък и след раздялата не съм излизала много.

- Добре, добре ще дойда.

-Йейй най-накрая се въ...... - и изведнъж млъкна... знаех си!

-Какво казваше?- попитах мазно.

-Ъмм най- накрая се въ... възвърна желанието ти да разпуснеш..

- Да тя това имаше предвид. - казаха Деси и Сирена.

- Добре, хайде чао отивам да се оправям , а то кога и от колко всъщност е?

- От 15:00 часа утре за една нощувка.

-Окей, до ,утре момичета! - казах аз.

-Чао.

Прибрах се и обядвах. Реших да не вземам много дрехи, затова приготвих един малък сак със дрехи. Реших да разпусна малко, затова си пуснах музика и си облякох най странните дрехи и започнах да танцувам, ако моето кълчене може да се нарече танц! Вече беше късно... пуснах си телевизора и заспах.

------------ На сутринта-------------

Събух се към 9.30.. сигурно се питате не си ли на лекции е ИЗНЕНАДА за мое огромно щастие не съм, защото днес сме събота. Облякох си лилава риза, дънки и нещо подобно на кафяви кубинки.

ГТНХ

- Сигурни ли сте, че ще проработи? - попитах притеснено аз.

- Разбира се, че да! Ние ще се погрижим тя да не разбере, че си с нас докато не пристигнем, а от там нататък се оправяйте!

- Благодаря ви!

ГТНФ

Голям черен джип спря пред вилата на леля и аз аз слязох да ги посрещна.

-Здравейте!

- Здрасти... хайде да тръгваме! - каза Лиам.

-Ок. А къде са момичетата?

- Те са вече там, защото няма да се съберем всички в джипа наведнъж!- каза Лиам.

- Добре.

Когато пристигнахме, там бяха кака, Марти, София, Инна, Крис, Деси и Сирена. Останалите момчета които ме докараха се присъединиха.

My first love.....HarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin