Честито.

216 16 2
                                    

Оказа се че аз ще съм шаферка.Само аз.Честно казано от няколко дни корема ме наболява.Може и да е от храната,но толкова често... мисля да отида на преглед за всеки случай.

-Ааааа...-ето отново-Хариии!!!!-забравих,че той отиде за костюма си.Какво ще правя сега..

-Франчи?Къде си?Донесох храна.-това беше Деси.

-Деси! Тук съм,ела моля те..

-Какво ти е????

-Корема ме боли много.Става често.Ще ме заведеш ли в болницата?

-Разбира се!Ще се обадя на Анди да ни закара.

След около 2 минути Анди беше пред апартамента ми.Качихме се в колата,но от болките в корема ми прилоша и повърнах.Когато вече бяхме в кабинета на лекарката ме попита дали спазвам някаква диета,а аз разбира се казах-не.

-Ще ви прегледам на видеозона.

-Добре.

-Франчи аз ще изчакам навън, а да и Хари е дошъл.

-Окей.

ГТНХ

Много се притеснявам за нея.Дано да е добре.Вече аз,Десислава и Анди чакаме от 20 минути.Вратата се отвори и от нея излезе Франческа.

-Какво ти има??????-попитах адски притеснен.

-Ами...аз...ние...

-Кажи?

-Ще ставаш баща!

-Какво?-не мога да повярвам..веднага я прегърнах.-Не знаеш колко съм щастлив!

-Честито и от нас!-казаха Анди и Деси.

-Мерси да ви се връща!

-Хахахах...

-Г-жо Шоко след няколко часа сме на сватба!

-Ами да тръгваме,а аз ще се обадя и на Луи.

-Добре.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Изкарваме си страхотно и когато всички бяха на масата вдигнах тост:

-За младоженците!Пожелавам ви вечна любов.Радостта е истински голяма,когато и създадена от двама и споделена с близките.Две червени рози масата красят,две сърца на бъдещи съпрузи във вяра и любов горят.Две чаши с искрящо вино на масата стоят.Две халки за цял живот ръцете ще красят.Всеки ден в дома ви нека да има светлина, нека огънят не гасне,нека смеят се деца, и всяка дума,поглед,жест- да носят благослов,запазете във сърцата своята любов!!!Честито!-всички ръкопляскаха..



Специално за Деси!!!Надявам се главата да ви е харесала.До скоро :* XD


                                                                                              



My first love.....HarryDonde viven las historias. Descúbrelo ahora