Два дена сами?

249 13 0
                                    

С Хари решихме да отидем на меден месец.Беше трудно да обеди продуцентите  му, но се съгласиха за 15 дни.Дестинацията, която избрахме беше Маями.Честно да си призная не е много приятно, когато тълпа от 20-30 момичета,които са на около 13 години да се събират около него и т.н.Да,ревнувам и кой не би?Та той е супер известен и дори като излезем на бар за да разпуснем почти всички почват да му се натискат ъхх...Разбира се той ги отблъсква, но чувството е просто гадно!Сигурно ще си кажете "Тази трябва да е благодарна, че е с него,а не да си оплаква!", е вярно той е най-желаното момче,но се поставете на мое място!Не знам дали е параноя,но имам чувството, че когато излезе е с някоя друга...

-Г-жо Шоко!-каза Хари докато ядеше ябълка.

-Какво?-мдаа май наистина и параноя.

-Уоу,какво  станало, че си по-кисела и от краставичките които ядохме вчера?-този път няма да се размекна.

-Нищо.

-Да бе да!-донесе ми шоколад, но не го взех.-Значи е много сериозно щом не приемаш шоколад...Моля те,кажи ми какво ти е!

-Виж..-казах и си поех въздух-вярно, е че те обичам,че след няколко дни имаме меден месец ,но не мога да понеса повече това да има винаги други момичета покрай теб!Прости ми..

-К-акво трябва д-да означава тт-ова мила?-каза той,вече облян в сълзи.

-Ами аз..не знам.

-Само нн-е ми к-азвай, че ще ме оставиш..

-Не искам да те оставям,но не ми е приятно да не знам къде си във 2:30 часа вечерта!Всъщност-погледнах го и казах-нека се дадем 2 дена сами.Така ще вземем по-правилна решение,защото сега сме много афектирани!Ок?

-Ок.-каза с пресипнал глас той.

Следва продължение....




My first love.....HarryDonde viven las historias. Descúbrelo ahora