Това ти беше за последно!

255 13 0
                                    

ГТНХ

Пак се напих и преспах с някакво момиче.Такъв съм идиот но не ....трябва сам да и кажа.Тя беше в другата стая с кака си ....оооо не с кака си е!!!!!Ще ме убие!Не не и пак не трябва сам да и кажа пък и си го заслужавам.

-Здравейте.

-Здрасти г-н Шоко!

-Хей г-це Шоко ще те помоля за една дълга целувка.

-Какво е станало пак?-как ме познава.

-Ами.....-и и разказах всичко.

-Това ти беше за последно!!!!!!!!!!!!!

-Абе аз какво ти казах а?Мъртъв си!-ауч.

ГТНФ

От онази случка мина една година.Какво стана през нея ли хмм...

Ами аз се сринах изцяло..Хари беше със счупена ръка а заслугата е на кака хахахаха.През тази година също така One Direction стигнаха до финала и станаха 3-ти.Във колежа имах три близки приятелки-Сирена Десислава и Мартина...не ми трябват повече!А отделно Крис неспира да ме сваля...симпатичен е но не е моят тип!А за Хари ...не е спирал да ме търси но с едно - извинявай нещата няма да се оправят!Спрях да плача за него когато се осъзнах че няма смисъл или с други думи кака ми вля малко мозък пхахахах...Почука се на вратата хмм кой ли е във 1:30???

-Кой е?-попитах но никой не отговори...реших да отворя.

Кажете какв....-дъхът ми секна при появата на .....Хари!!!!0.о

-Дай ми малко време моля те!

-Ти го пропиля!-казах и затръшнах вратата пред лицето му!Заслужава го!Писна ми да му прощавам!!!Пак се почука на вратата и вече бясна отворих и без да гледам кой е го ударих между краката.

-Какво по??????

-Крис?-добре де знам че не трябва, но ми стана адски смешно...буквално бях като риба -балон която се опитва да не се разсмее!

-Много смешно Франческа!-е не ... вече сълзи от смях се разляха по бузите ми.

-Хахахахахаххахахаха .....

-Ъхх...както и да е донесох McDonats може ли?

-Влизай!Ще пусна филм.

-Кой?

-Агент XXL 2?

-Супер!!!



(на снимката е Крис)


My first love.....HarryWhere stories live. Discover now