Анди,благодаря ти!

260 15 5
                                    

В момента аз,Деси и Сирена си оправяме багажа,защото утре заминаваме заедно с One Direction на първото им турне в Холивуд.А след нашите момчета ще пеят една рок група - Black Veil Brides.Ще има малък сблъсък на музика, защото все пак 1D пеят поп,а BVB рок .Десито ще вика за BVB,защото им е една от най-големите им фенки!

-Готови ли сте?-попита Сирена.

-Да!-казах аз.

-И аз!

На другия ден..


ГТНФ

В момента сме на концерта на 1D а те завършваха с - Tell my a lie.

-БРАВООО!!!!!!-всички започнаха да ръкопляскат.Сега следва рок групата.

-ОМГ!!? BLACK VEIL BRIDES!!!!!!!!!!-Десито наистина ги харесва!

-----------------------------------------------------На афтър партито--------------------------------------------------------

ГТНДесислава

Отидох да си взема още едно питие.Но там беше бившият ми.Започна да ме дърпа и да говори простотии:

-Охо на парти ле сме дошли?

-Е не, на седянка -.-.

-Забавната ми тя..-прекалява..но тогава когато бях отчаяна се появи Анди-вокалиста на BVB.

-Веднага се разкарай от момичето!-Анди му удари ляво круше, а бившият ми падна.

-Благодаря ти!Наистина много ти благодаря!Ако не беше ти не-не знам какво щеше да се случи!

-Спокойно в безопасност си!А сега,искаш ли питие?

-Няма да откажа , след това!

-Хах, забавна си!

-Благодаря ти!А ти пееш великолепно!

-Мерси .....

-Десислава.

-Анди.-здрависахме се-ако може да подчертая,че освен че имаш красиво име също така си и много голяма симпатяга.А да и косата е трепач!

-Хахахахах благодаря.-след разговора изпихме по едно и излязохме на двора.Гледахме звездите сгушени докато той не ми каза:

-Не съм си се представял в такава сладникава ситуация!

-И аз.

-Хахахаа....

-Радвам си че се запознахме, а искаш ли да станем приятели?

-Да,разбира се!

-Супер!

-Анди!

-Да Деси?

-Трябва да тръгвам вече ъм..беше ми приятно и до нови срещи!

-Чакай!

-Да?

-Това е номера ми, звънни когато можеш!

-Ок чао Анди.

-Чао Деси!


Искам да благодаря много на моите най-добри приятелки - Деси и Севи без които тази част от историята ми нямаше да факт!Благодаря!А за другата глава очаквайте Франческа и Хари да имат малко странен разговор както и развръзка!!!!!Обичам ви.







My first love.....HarryWhere stories live. Discover now