Capitolul 4

90 10 0
                                    

În imaginaţia mea şi umbrele sunt colorate, iar lumina soarelui creează un echilibru total cu luna. În imaginaţia mea totul arată diferit, iar asta am lăsat să fie observat în tablourile pe care le creez. Iar acum, stând şi gândindu-mă la posibilele reacţii ale criticilor, mă gândesc că poate nu e pe gustul lor, gând ce mă îngroapă în amăgire. Am lucrat zi de zi la câte ceva nou, la câte ceva ce ar stârni curiozitatea, dar nefiind abstract. Abstractul nu face parte din mine. Am preferat mereu realul, pentru ca atunci când întind vopseaua cu pensula să simt că e viaţă în tabloul meu.

Îndes mâna în buzunarul paltonul şi scot cheia de la uşa apartamentului, lăsând să-mi scape pe jos. Desigur, nu e prima dată când îmi scap cheile pe jos, dar e prima dată când nu am nici o problemă în a mă apleca după ele. Nu ştiu de ce, dar vreau să trag de timp până voi intra în apartament. Sunt derutată şi dată peste cap total. Mâine este ziua care va decide atât viitorul meu cât şi pe cel al întregii echipe de la galerie. Întind mâna după chei, observând sub preş o mică ridicătură, de parcă ceva ar poposi pierdut acolo. Îmi prind chelie între degete, ridicând apoi preşul lăsând la iveală o pereche de chei ce au ataşată o plăcuţă aurie pe care este inscripționată o adresă. Prind între degete chelie şi plăcuţa, aranjând apoi covoraşul la loc. Deschid uşa şi am impresia că m-am împins în ea, deoarece am ajuns prea repede înăuntru. Las ambele perechi de chei pe raftul de la intrare şi punând geanta în cuier, desfac unul câte unul nasturii paltonului, pe care îl suspend, de asemenea, în cuier.

Scot dosarul cu informaţiile despre Derek din geantă şi fără să mă mai descalţ, păşesc pe podeaua curată a sufrageriei. Strâng dosarul de carton în degete resimţind cum îşi împreună degetele cu ale mele. Mă fac comodă pe canapea, în timp ce respiraţia îmi devine tot mai grea. Îmi e greu să mă gândesc la cineva atât de mult, să simt fiecare bătaie a inimii atât de puternic. Inspir şi expir adânc deschizând dosarul.

Derek Harris

Data şi locul naşterii: 17 noiembrie 1989, Middletown, Delaware Country, NY 10940, USA

Părinţi: Liliana Harris

Studii superioare: Waldorf College, performanţă instrumentală - pian

Studii anterioare: Middletown High School, NY

Copilărie:

·        A copilărit doar cu mama sa, profesoară de pian, tatăl acestuia murind într-un accident rutier pe când Derek avea doar 3 luni. Mama lui s-a ocupat singură de educaţia fiului său.

·        La vârsta de trei ani s-a ataşat de pian încât Liliana Harris a considerat că e bine să-l înveţe pe fiul său să cânte la preţiosul instrument.

·        La doar patru ani a participat la un concurs naţional unde a luat premiul doi.

·        La şapte ani se mută în Los Angeles cu mama sa, în urma unei oferte de predare pe care mama acestuia o primeşte.

Adolescenţă şi prezent:

·        La cincisprezece ani începe liceul Middletown High School.

·        Ia premiul întâi la numeroase concursuri şi este chemat de către preşedintele Chinei Hu Jintao la un mare festival de la Beijing.

·        Pe parcursul liceului cântă în cadrul instituţiei.

·        Absolvă liceul, după care continuă studiile superioare la Waldorf College, unde se specializează în performanţa instrumentală la pian. După terminarea studiilor superioare susţine câteva concerte la Milano, Viena şi Berlin.

Pasiune neîncetatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum