o týždeň
Ďalšie ráno sa zobudím päť minút pred zvonením budíka. Vykonám svoju každorannú rutinu a zamierim do kuchyne, pretože som sa dnes rozhodla pre raňajky z domu. Z chladničky vytiahnem zeleninu a začnem si pripravovať šalát.
Za ten týždeň, čo som sa sem nasťahovala som sa tu celkom udomácnila. S mojou zamestnávateľkou Melanie, som sa stihla dosť skamarátiť a môj otravný sused Luke je buď blbý a nepochopil moje odmietnutie o priateľstvo, alebo dotieravý čo by bolo v tomto prípade horšie. Náš vzťah je teda teraz v štádiu podpichovania sa.
Pred odchodom si ešte v kúpelni prečešem vlasy a pozriem sa na svoj odraz v zrkadle. Mám na sebe rúžové šaty a biele lodičky. Dúfam že sa v nich nestrepem. Ale možno ma zachytí nejaký sexi chlap. Jasné Skyler, a potom sa vezmete, budete mať šesť detí a odletíte spolu na jednorožcovi Pejkovi na mars k sfetovaným škriatkom a lacným lesným vílam, ktorých deti sa spária s vašimi s vznikne z toho malý mimozemšťanko s troma očami a oboma genitáliami.
Raňajky si zabalím do papierového vrecka ktoré potom zoberem a vypochodujem z bytu. Obzrem sa a môj pohľad sa zastavý na Lukovi. Tak ako po celý týždeň nesklamal ani dnes. Každé ráno stojí pred dverami svojho bytu s vyberá poštu zhodou okolností vždy presne vtedy, keď idem do práce. Vždy si vymeníme pár uštipačných poznámok a pokračujeme vo svojom dni.
"Dobré ránko Skyler, dnes ti to pristane. Nové šaty?" Nadvihne obočie.
"Nie vyprané v Pervole." Odvrknem s úsmevom a nastúpim do výťahu. Dneska mám celkom dobrý deň.
Otvorím dvere na kaviarni a pozdravím Melanie.
"Ahoj zlatíčko. Ako sa mi dnes máš?" Opýta sa s úsmevom.
"Celkom to ujde." Úsmev jej oplatím.
"Dostala som nové vzorky make-upu takže ak by si chcela, mohla by si nejaké vyskúšať." Tá ženská je čarodejnica. Doteraz som si myslela, že má štyridsať. A viete čo?! V skutočnosti jej už tiahne na šesťdesiatku. Netuším ako robí to, že vyzerá tak mlado. Teda tuším. Tá žena je blázon do kozmetiky. Má jej doma viacej ako Luke bývalích priateliek.
"Jasné," Poviem so smiechom a navlečem na seba zásteru. O pol hodinu do kaviarne začnú chodiť zákazníci. Pozorne počúvam ich objednávky, a dávam si pozor aby som nič nezbabrala.
Po práci kráčam domov sklamaná, že ten plán s mužom, jednorožcami a potomkami nevyšiel. Šťastie bude, keď po ceste domov uvidím toho smradľavého austrálčana, ktorý si do bytu vedie každý deň nejakú ženskú. Keby to bola aspoň jedna a tá istá, ale ono je to na každý deň iná štetka. Keď výdem výťahom na dvadsiate poschodie koho neuvidím? Áno presne tak, nášho oplodňovača 3000.
"Ten vtip s Pervolom bol úbohý." Povedal stojac pred otvorenými dverami od jeho bytu. Byt nemal až v takom hroznom stave. Jasné keď k nemu mala prísť každú chvílku nejaká...žena.
"Nie tak ako Jacob Sartorius v playliste." (Tým nechcem nikoho uraziť.. Jacob je kjút:D) Žmurknem naňho hladiac na notebook za ním v byte s pustenou hudbou.
"Čo je? Nie som jediný kto ho počúva."
"Jasné že nie. Ešte trinástky s vlhkými nohavičkami." Žmurknem naňho a neodpustím si ani úškľabok.
"Si dnes nejaká extrémne nepríjemná." Skonštatuje. Rozhodne sa nechystám mu povedať story s podpätkami a tak len pretočím očami.
"Zato ty si nejaký šťastný. Čo ťa na twitteri followla Selena Gomez?"
"Baví ťa to?"
"Inak by som to nerobila."
"Okay asi by si sa radšej mala vrátiť k počítaniu zľavových kupónov do McDonaldu." Usmeje sa na mňa, zrejme spokojný, že konečne zaútočil.
"Asi máš pravdu. Sú aj dôležitejšie veci ako hádanie sa s nejakým nadržaným zástancom antikoncepcie." Otočím sa smerom k môjmu bytu a pred vstupom sa naňho ešte otočím. "A tie kupóny ti môžem kludne dať, myslím že tam budeš mať cestu keď pôjdeš do podpornej skupiny." Žmurknem naňho a zabuchnem dvere, čím definitívne ukončím konverzáciu medzi mnou a tým vlezlým potomkom Taylor Swift.
V telke nič nedávajú takže sa do postele idem už o desiatej. Práve sa chystám vypnúť malú lampičku, keď mi cinkne správa na mobile. Keď uvidím odosielateľa smsky moje srdce vynechá pár úderov.
Supriiiise! Dve časti za dva dni O.o S touto časťou som spokojnejšia ako s tou minulou. Príde mi taká obsažnejšia aj keď sa tam toho udialo menej (fakt logické) Hore na obrázku sú Skylerine šaty:)
Táto časť je venovaná Honey202 <33 Teda ako som slúbila, táto je pre teba. Uži si ju:333
Som chorá, tak som si povedala že vás poteším. Aj keď je časť kratšia. Dúfam, že Vám to veľmi neprekáža:) Veľmi, veľmi ďakujem za vote&comments k minulej časti. Veľmi ste ma potešili❤-Milujte Nialla
*Simkaa*
YOU ARE READING
Further
Fanfiction••• WARNING: Tento príbeh píše totálny psychopat. Preto odporúčam nečítať citlivím povahám:') #5 in Humor!!! --- by @lav_ju1D®