chapter 7

199 24 5
                                    

Je okolo druhej poobede a ja sa cítim ku podivu celkom fajn. Za hodinu mi má skončiť smena a ja môžem ísť domov. Ešte stále som kôli tomu všerajšku smutná, no už ma to trochu prešlo.

"Keď skončíš, mohli by sme zájsť na nákupy. Čo myslíš?" Prihovorí sa mi Melanie.

"Jasné." Usmejem sa a vezmem objednávku, ktorú následne zanesiem ku stolu. Som rada, že to Melanie navrhla. Aspoň na chvíľu zamestnám svoju pochmúrnu myseľ.

Po práci vyrazíme aj s Melanie do najbližšieho nákupného centra. Ako do prvého obchodu vojdeme na moje dlhé prehováranie Claire's. Potom na rad prichádza obuv a milióny obchodov s oblečením. Zastavíme sa tiež v kaderníctve.

Nemienim so svojimi vlasmy nič robiť. Páčia sa mi také, aké sú. Zdá sa, že Melanie má iný názor a tak si sadnem na pohodlný gauč a sledujem, ako si Melanie necháva zastrihávať končeky.
Po minimálne hodinovej zastávke u kaderníčky, sa dostanem do ďalšej priepasti, drogérie. Ísť s Melanie do drogérie je horšie, ako keby ste zoofila zobrali do zoo. Je to so mnou horšie ako som si myslela. Moje vtipy sú na bode mrazu.

Každopádne, sme tu už trištvrte hodinu a Melanie prešla dva regály. Myslím, že si nevšimne keď sa na chvíľku vyparím. Zájdem teda do Starbucksu a objednám si svoje tradičné perníkové latté. Vrátim sa naspäť pred drogériu aj so Starbucksom v ruke a sadnem si na lavičku.

Prechádza pol hodina, Starbucks už mám vipitý. Prechádza hodina Starbucks je už v koši. Prechádza hodina a pol, už ten kôš stihli vyniesť. Prechádzajú dve hodiny, už sa ten Starbuck musel stihnúť aj rozložiť! Bovorím, mojim humorom je to dnes bieda.

Melanie sa po dve a pol hodinách uráčilo z tej drogérie vyliezť. Pokúsila som sa ovládať a nezatiahnuť ju do najbližšej uličky bez kamerového systému aby som ju mohla utopiť na babských hajzloch za to že som musela toľko čakať.

Pokračujeme teda s nakupovaním a o dve hodiny si sadneme do kaviarne. Objednám si čaj a Melanie si dá kávu.

"Tak Skyler, máš priateľa?" Zachytila som Melaniin pokus o konverzáciu.

"Nie," odpovedala som jednoducho.

"Čo ty?" Stavím sa že niekoho má.

"Zatiaľ nie," Okay dneska mám fakt zlý deň.

Naša trápna konverzácia pokračuje ešte asi pätnásť minút kým nepočujeme oznam, že zatvárajú. V rýchlosti sa pozrem na display svojho nového mobilu a zistím, že je päť minút pred desiatou. Ani som si nevšimla, že okolo nás bolo len pár ľudí. S Melanie teda vykročíme domov.

Spolu s ďalšími pár exotmi výdeme von z nákupného centra. Rozlúčim sa s Melanie a ponáhľam sa domov, kedže už je tma. Potichu prejdem chodbou až k môjmu bytu.

"Ale, ale kde bola o takejto neskorej hodine malá Skyler?" Ozve sa za mnou hlas toho zženštilého skladača puzzle.

"U frajera." Tresnem prvé čo ma napadne.

"Ale čo? Žeby princeznú Skyler niekto chcel?" Bože dneska naňho tak nemám náladu.

"Daj si pohov, hovienko." Poviem a zabuchnem dvere. Toto mu robím dosť často a ako vidím dosť ho to sere. O dôvod viac prečo to uskotočňovať ešte častejšie.

Keď prídem domov, vybalím si veci z igelitiek. Kúpila som si dva páry Vansiek a Airmaxy. Pár kúskov oblečenia a samozrejme, obrovskú igelitku doplnkov z Claire's. Medzi nimi bol aj nádherný ruksak ktorý, keď som uvidela, musela som ho mať. Ďalšia výhoda bývania bez rodičov, môžem si kupovať čo chcem a kedy chcem.

Prezlečiem sa do pyžama a prejdem k veľkému francuzkému oknu. Pozerám sa na rozsvietené Chicago a nechám myšlienkam voľný priebeh.

Suprise č.2! Ľudia ja sa prekonávam. Za tri dni štyri časti:D Do je pán? ja som pán😂😂 Ospravedlňujem sa ak Vám vadí, že časť je krátka, ale rozhodla som sa pridávať kratšie časti a častejšie. Taktiež prepáčte za chyby:)
Popravde, sa mi táto časť vôbec nepáči:/ Tiež prepáčte, ak tam je striedanie minulého a prítomného času. Hore je ruksak, ktorý si Skyler kúpila v Claire's. Btw je to môj fav shop<333333 Veľmi, veľmi, veľmi pekne Vám ďakujem za komentáre a hviezdičky k minulým dvom častiam (hlavne k tej piatej) 
To iba ja mám taký blbý Wattpad alebo ani Vám sa nezobrazujú komenty?! -____- Sere ma to.
Viete čo by ma zaujímalo? Keby sa Further vydal ako kniha (všetci dobre vieme, že sa to nikdy nestane:'D) ale keby sa tak náhodou stalo (nestane), či by sa tam ukazovali aj poznámky autora. (V mojom prípade, by to skôr bola jedna kniha že Further a druhá že Further-poznámky autora:'D)

...

Ďakujem Vám za niečo cez sto videní. Dúfam že tento príbeh raz bude mať aspoň niečo cez tisíc (moja naivita:D) No nič, ako tak pozerám tá časť bude s tou poznámkou autora dlhšia ako normálna. Ešte asi takých 300 slov. (Jasné, a potom túto časť budete čítať do večera [čo vlastne je, takže by to nemal byť problém]) Dobre už trepem blbosti...-.- Zajtra školaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:((((((

...

Hromadný masový vrah menom základná škola nastupuje do hry... Ale čo ak sa proti nej postavia chrípkové prazdniny? (Nah, to sa nestane) Pozerajte od pondelka do piatka, jedine v poznámke autora v príbehu Further! Upozorňenie: tento seriál môže obsahovať mučenie mladistvých, rozdávanie zlých známok a nútenie detí rozmýšľať. Preto nedoporučujeme tento seriál pozerať citlivým povahám a osobám mladším 0,69 rokov. Ďakujeme za pochopenie:) 

...

Ale späť k Furtheru...
pravdepodobne bude dlhý...typujem tak 70, 80 a viac častí, ale presnejšie ešte ani sama neviem. Bola by som veľmi rada ak by ste ma obsypali komentármi ako pri piatej časti:)
fenk jú:3

P.S.: Milujem dlhé komentáre:33 (keby niekto neochopil, snažím sa Vám naznačiť aby ste mi písali dlhéééééé komentáre:DDD)

-Milujte Nialla
                                *Simkaa*

FurtherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin