Prečítajte si poznámku autora!!
o týždeň
Navlečiem na seba modré džíny a biele voľné tričko, a definitívne vypadnem z hotela. Poslednú noc som zaplatila včera.
Pred pár dňami som sa rozhodla pre byt v centre mesta. Síce prínáša isté riziká, ale je pre mňa ako stvorený. Včera som podpísala zmluvu s tým, že sa už dnes môžem nasťahovať. Bola som za to fakt vďačná. Byť v hoteli s ľudmi ktorý nerobili nič iné iba spali, srali, žrali a sexovali mi išlo poriane na nervy. Ako to viem? No...steny sú dosť tenké nato aby som počula všelijaké...zvuky. A to nielen v noci.
Zatrasiem hlavou, aby som dostala z hlavy svoje divoké myšlienky. Pribrzdím pretože sa predomnou objavý 3742624369 kilometrová kolóna. Super. Ktorý normálny pozemšťan ide o pól jednej v júly autom po dialnici? Teda okrem mňa samozrejme. Ja som výnimka. Výnimka, ktorá si v štyridsiatich stupňoch obliekla dlhé džíny. Gratulujem si. Ale aj tak tých ľudí nechápem. Je piatok a väčšina ľudí by mala byť v práci.
Zápcha sa konečne nejako pohne a ja hneď ako je to možné odbočím. Zaparkujem pred jedným z takzvaných "Chicagskych mrakodrapov".
Veziem sa výťahom na dvadsiate poschodie s dvoma kuframi.
Si fakt úžasná Skyler. Utečieš z domu a už sa tam neplánuješ vrátiť a zobereš si dva kufre. Svedomie.
Ježiš fajn, veď si ostatné veci môžem dokúpiť!
Aha, jasné. Takže mieniš minúť všetky peniaze na veci ktoré vlastne máš, len sa po ne nechceš vrátiť. Múdre a veľmi zodpovedné Skyler. Drž už hubu. Ty o tom nič nevieš!
Ježiši kriste, ja sa tu hádam sama so sebou.
Asi by si mala navštíviť uja s bielym plášťom. Ten ti pomôže. Snáď. Agrrr.Kráčam po chodbe až narazím na dvere s číslom 154. Klúčom, ktorý som dostala po podpísaní zmluvy odomknem byt. Odvtedy čo som tu bola, sa tu nič nezmenilo. Prekvapivo. Mysľou mi preletí pohľad ujka v saku, keď som mu povedala, že si byt prenajmem. Myslel si že som len nejaké decko čo má veľké sny a málo peňazí. Nasvedčovala tomu aj jeho snaha neverbálne sa ma spýtať či nepradávam drogy keď som podpisovala zmluvu. Uchcechtnem sa a začnem si vybalovať svoje dva kufre. (:D)
sobota
Sedím na gauči pred telkou a sledujem otrepaný diel seriálu Step by step. Ráno som si vybavila prácu v malej kaviarni asi o dve ulice ďalej. Plat nieje moc vysoký ale to mi je jedno. Stačí mi ten pocit pracujúceho človeka.
Zvonček pri dverách sa rozoznie celým bytom a ja si otrávene povzdychnem a pozriem sa na hodinky vedľa gauča. 17:28. Ktorý pozemšťan ma otravuje o takejto neslušnej hodine? Zvonček sa ozve druhý krát.
"Ježiši, veď už idem." Zamrmlem si pred tým ako sa dotrepem k dverám a otvorím ich. Predomnou sa objavý blonďatý chalan. Môže byť asi o rok, dva starší.
"Ahoj nová susedka, asi nám vymenili poštu." Povie a vyškerí na mňa svoje biele zuby. Tak my sme prešli rovno k tykaniu.
To že som si s niekým vymenila poštu mi došlo už vtedy, keď na liste nebolo napísané moje meno, ale že by aj mne prišla nejaká pošta, som nečakala.
"Super." Poviem a odídem do obývačky kde je na konferečnom stolíku položená pošta môjho suseda. Keď sa vrátim stojí pred dverami a prešlapáva z nohy na nohu. Podám mu poštu a on si začne prezerať rôzne obálky. Ja sa naňho s nadvihnutým obočím pozerám. Všimne si to a s úsmevom mi podá moju poštu.
"Mimochodom, som Luke." Hovorí sladko.
"Skyler," Napodobním tón jeho hlasu a zabuchnem mu dvere pred nosom.
Prejdem do obývačky a poštu hodím na miesto, kde bola tá predošlá, Lukova. Lahnem si naspäť na gauč a seriál akurát skončil. Šťastie.
pondelok
Zobudí ma ten skurvený zvuk budíka. Tresknem po ňom, no naštastie sa nerozletí. Vojdem so kúpelne a pozriem sa do zrkadla. Ah bože.
Fajn takže ako každé ráno. Sprcha, make-up, oblečenie. Toto je môj prvý deň v práci.
Vyletím z bytu a cestou sa stavím v pekárni pre raňajky. Keďže mám dosť naponáhlo, moja tradičná zastávka v Starbuckse ktorú v poslednej dobe dosť zanedbávam sa nekoná. Aj keď je to po ceste.
Do kaviarne Coasty prídem načas a keď otvorím dvere privíta ma Melanie doslova s otvorenou náručou. Melanie je žena ktorej patrí táto malá kaviareň a taktiež moja zamestnávatelka. Má okolo päťdesiatky. Je to brunetka s čololádovými očami. Je strašne zlatá. Má okolo 150 centimetrov takže je odomňa asi o hlavu m nižšia.
"Ahoj Skyler," Žiarivo sa na mňa usmeje. Fuf, až toľko lásky som nečakala.
"Dobrý deň," Poviem zdvorilo.
"Ale prosím ťa, aké dobrý." Karhavo sa na mňa pozrie. "Stačí ahoj." Dodá.
Prekvapene zaklipkám očami, no ona ma už ťahá jednému zo stolov aby mi mohla všetko vysvetliť.
Ahojte! Takže sa po sto rokoch hlásim s touto trápne krátkou časťou (teda aspoň mne sa zdá krátka)
Taakže prejdem rovno k veci. Ak niekto nepochopil tie Chicagské mrakodrapy...tak to sú...niečo ako tie byty v mrakodrapoch v New Yorku, no tak to je to isté len v Chicagu (to moje vysvetlovanie:')) No proste neviem či také niečo existuje, ale proste v takom niečom býva (proste, proste...)
Druhá vec je, že neviem ako sa to robí okolo prenajímania bytu. Takže len tipujem že tak ako som to napísala. Luka hrá Luke Hemmings, bikóz Luke iz lajf Luke iz lav.❤❤❤ Možno (určite) sa Vám bude zdať že tam ide čas strašne rýchlo. Proste behom dvoch týzdňov stihla utiecť z domu, odletieť na iný kontinent, kúpiť si dom a auto a nájsť si prácu, ale v skutočnosti ide dej veeeeeeľmi pomaličky. Ďalšia vec je, že prosím Vás neriešte, že má osemnásť (aspoň myslím že má osemnásť [dobrá som, neviem koľko rokov má moja hlavná postava-_-] :DD ) a už odcestovala na iný kontinet (Amerika je iný kontinent ako anglicko že?) kúpila si byt a auto a pracuje. Tiež sa ospravedlňujem za chyby a časté prepínanie dní:D
Časť sa mi celkovo veľmi nepáči, príde mi taká suchá.
Posnažím sa dať do budúcej časti viac.
Ďalej by som sa chcela poďakovať Honey202 za recenziu ku Furtheru. Myslela som si že budem mať tak 4 body z 10. Pretože ten popis...ani obálka neni nič moc...a obsahovo...ja neviem zatiaľ to nedáva veľký zmysel (teda dáva, ale iba mne lebo už viem čo sa potom stane). Proste som sa prechádzala po izbe a čakala kým tu recenziu pridáš a keď si ju pridala a ja som si to prečítala tak som to musela ešte dva dni rozdýchavať. Naozaj nevieš ako veľa pre mňa tvoj názor znamená. Chcela som ti venovať časť ale ako tak na túto pozerám musíš si počkať na ďalšiu:') Inak bol dnešok suprový:DDD A celý týždeň bol... v celku...pozoruhodne...celkom obstojný...:) akurát strašne dlhýýýýýýýý-___- Ták...chceli by ste mať viacej scénok s Lukom? Ak áno vyjadrite sa v komentoch:* Ak nie, tiež sa vyjadrite v komentoch:*-Milujte Nialla
*Simkaa*
ESTÁS LEYENDO
Further
Fanfic••• WARNING: Tento príbeh píše totálny psychopat. Preto odporúčam nečítať citlivím povahám:') #5 in Humor!!! --- by @lav_ju1D®