Mačka. To bolo to chlpaté niečo v deke. Mačka! Skôr ako sa k tomu stihnem priblížiť, vyskočí na mňa Zoe so širokým úsmevom na perách.
"Ahoj," Usmejem sa aj ja a objímem ju. Moc na tieto sračky niesom, no keď ide o Zoe, robím výnimky skoro všade.
"Ahoj zlatíčko." Objíme ma ešte silnejšie a ja cítim jej úžasnú vôňu. Potom si však na niečo spomeniem.
"Čo je toto?" Spýtam sa a prstom ukážem na tú snehobielu vec na zemi.
"Bože Skyler, tváriš sa ako keby si ešte nevidela mačku." Pretočí nadomnou očami.
"A čo to hladá tu?" Stále nechápem.
"Fajn, chcela som sa tváriť, že tá mačka je moja, ale ako vidím, dosť skoro si ma prekukla, takže to nemá zmysel." Povie otrávene.
"Toto je darček pre teba. Meno mu môžeš vybrať sama. Vieš, že ja som na to ľavá." Povie a mne sa v momente vybaví spomienka na jej rybičky Cypriána, Gertrúdu a Augustína. Zlaté to rybičky. Teda, až po kým si Gertrúda nezjedla brata.
"Ale ja to nechcem." Znova stočím pohlad k podlahe.
"Ale no ták Skyler, niesla som ju sem celú cestu." Bože, keby ste videli tie jej oči. Povzdychnem si a vyberem sa dnu do bytu.
"Fajn, ale ak mi to oští podlahu, nepraj si ma." Zoe zdvihne tú...mačku, a beží za mnou.
"Máš balkón?"
"Mám." Odpoviem jej.
"Tak to nebude problém." Odvetí. Radšej to nekomentujem a vojdem do kuchyne. Zoe sa usadí v obývačke, zatiaľ čo ja nám robím čaje. Sebe spravým mätový a Zoe jahodový.
"Ale keď odídeš, to zviera si vezmeš so sebou." Vojdem do izby a podám jej čaj.
"Fajn," Povie frustrovane a ja sa usmejem. Sadnem si vedľa nej a pustím film. Dlho nám to však nevydrží a my celý večer strávime rozprávaním.
***
*sobota poobede*
"Dobré ránko." Zoe pricupitá ku mne do izby. Sadne si na posteľ a dá mi pusinku na líce. Keď sa ku mne nakláňa, svojmi hnedými dlhými vlasmi mi pošteklí tvár.
"Daj mi pokoj," Zafňukám, pretočím sa na druhú stranu a tvár si zaborím do vankúšov.
"Okay, v tom prípade môžem zjesť tie lievance sama." Moje uši zachitia slovo lievance a ja sa okamžite prebudím.
"Lievance?"
"Áno lievance, ale kludne môžeš daľej spať a ja..." Skôr než to stihne dopovedať, stojím na nohách a utekám do kuchyne. Cestou tam, vrážam do všetkého možného čo sa v tomto byte nachádza a ešte to stojí pretože mám zatvorené oči. Zoe ide za mnou a rehoce sa na plné kolo.
Prídem do kuchyne, doslova zdrapnem jeden lievanec zo stola a poriadne do neho zahryznem. Tak veľmi mi chýbali Zoeine lievnace. Je to tá najlepšia vec čo môže existovať.
Zoe sa na mňa pobavene pozerá zatiaľ čo ja jem šiesty lievanec.
"Človek by povedal, že také chúdé žieňa ako ty nezie viac ako 1000 gramov denne." Skonštatuje. S plnými ústami sa na ňu usmejem a pokračujem v jedení.
"Dnes pôjdeme nakupovať." Oznámi mi. Viem, že som hostiteľka ja, no kebyže je program na mne, bol by asi takýto: spánok, jedlo, spánok, jedlo, film, jedlo, spánok, jedlo, jedlo, spánok. Pre mňa ideálne, no Zoe je trošku...ako to povedať...športovejšie založený človek.
"Super." Položím prázdny tanier do drezu.
"Idem sa obliecť a za dvadsať minút môžme vyraziť." S týmito slovami odíde do hosťovskej izby a ja sa vyberem do kúpelne vykonať rannú hygienu.
Hi guys! Daľšia časť je na svete^.^
Ahh, Skyler dostala mačičkuuu. Čo na to hovoríte?:3
Ja milujem, milujem, milujem, milujem, milujem, milujem, milujem, milujem, milujem, milujem, milujem, milujem, milujem, milujem, milujem, milujem, milujem, milujem, milujem, milujem, mačičky:33
Časť je dosť...na hovno, ale popravde mi to veľmi neprekáža:D (asi som nejaká pošahaná) hm...podľa mňa ste si to všimli už v predošlých poznámkach autora:D
Tak dúfam že Vám veľmi nevadia tieto nudné časti ale už len pár častí a...a stane sa niečo special:O Ale nič viac Vám prezrádzať nebudem.
Okay, nemám chuť sa tu dnes rozpisovať...
So I have2go babes xx-Milujte Nialla
*Simkaa*by the way v tejto časti je presne 669 slov❤❤
YOU ARE READING
Further
Fanfiction••• WARNING: Tento príbeh píše totálny psychopat. Preto odporúčam nečítať citlivím povahám:') #5 in Humor!!! --- by @lav_ju1D®