Je 6:30. V domě začnou zvonit tři budíky najednou. Proberu se, vstanu, vyčistím si zuby a převlíknu se. Začnu si chystat věci. Všechno už mám nachystané, chybí už jen svačina. Tu dostaneme na snídani. Snídani máme ve čtvrt na osm.
K autobusu přijíždíme už v 7:45, i když tam máme přijíždět od 8:00 do 8:30. Asi za tři minuty přijedou kluci od nás. Povyprávíme se, jak se kdo měl. Pak už přijíždí řidiči s naším průvodcem. Nastoupíme do autobusu a čekáme. Přijdou kluci- David, Honza a Kuba. ,,Potřebuju s tebou mlivit," řekne mi Honza.
,,Dobře." Odpovím mu.
Jdeme ven z autobusu.
,,Co jsi potřeboval?"
,,Týká se to mě. Chtěl jsem se tě zeptat, jestli má Nina kluka."
Podívám se na něho překvapeně.
,,Ne, nemá. Líbí se ti?"
,,Jo, a moc. Jak jí to mám říct?"
,,Zavolám ti jí teď ven, jestli chceš."
,,Dobře,děkuju moc."
Jdu pro Ninu.
,,Nino, Honza s tebou chce mluvit."
,,Nevíš, co mi chce?" Zeptá se mě.
,,Nevím." Zalžu a Nina odejde.
,,Es, pojď jsem." Volá mě David. ,,Co ti chtěl Honza?"
,,Ale nic."
,,Není ti zima?"
,,Docela jo."
,,Mám tu deku, tak se přikryjeme."
,,Dobře," řeknu a jedním okem nakouknu ven, jestli náhodou neuvidím ty dva. Bohužel ne.
Přijdou asi za tři minuty.
,,Půjdu na svoje místo," oznámím Davidovi a odejdu.
,,Co ti chtěl?" Ptám se nenápadně Niny.
,,Ptal se mě, jestli mám kluka," řekne s úsměvem.
,,A co ty na to?"
,,Že nemám." Je to pravda, nikdy jsem kluka neměla- teda jenom ve školce- protože mě nikdy nikdo nechtěl. A teď se do mě zamiluje úplně úžasný kluk.
,,A dál?" Ptám se nedočkavě.
,,Zeptal se mě, jestli s ním nrchci hodit, že se mu prej líbim. Řekla jsem mu, že se mi taky moc líbí a že teda jo."
,,To je dobře, že si Nina taky někoho našla, myslím si, že nebyla moc šťastná, když jsem od ní pořád odcházela." Řeknu si pro sebe.