Karakterimiz olan Krito ve Shiroe beraber bilgisayarın içinde bir oyunda hapsolurlar.
Bakalım gelecekte karakterlerimizi neler beklemekte...
Krito(Sam) ve Shiroe(Bell) gerçek dünyada başlarında kendilerini oyuna bağlayan bir kaskla uyuyan ve uyandıklarında kendilerini bir ölüm kalım oyununun içinde bulan kişilerin her gün yeni bir macera beklemektedir bakalım bu maceralar neler.
Sam ve Bell gerçekte çok iyi arkadaşlardır.
''Neredeyiz biz Sam''
''Bilmiyorum Bell oyunun içinde galiba''
''Ama biz uyuyorduk Sam nasıl olurda oyunun içinde oluruz oyuna giriş bile yapmadık''
''Araştıralım o zaman Bell''
Beraber yürürlerken oyunun içinde olduklarını ama birşeylerin değiştini anlamaya başladılar.
Her karakter etrafına bakınıyordu sanki ilk defa görmüş gibi...
Bell birini durdurup sordu.
''Af edersiniz burası oyunun içi ama ben oyuna giriş yapmamıştım nasıl geldim buraya.''
'' Bende bilmiyorum kendimi birden burda buluverdim.''
Sam'e gidip kulağına fısıldadı '' Sam galiba oyunun içine birisi bizi bir şekilde sokmuş olmalı''Sam şaşkın bakışlarını Bell'in üstünde alamıyordu.
''Nasıl olur bu Bell''
''Bende bilmiyorum Sam''
Birden herkesin bir yere doğru gittiğini gördüler ve orası Ark meydanıydı herşeyin bulunduğu yer tam anlamıyla ne ararsanız vardı orada silahcılar zırhçılar aklınıza ne gelirse oyundaki NPC'lerde oradaydı.
Herkesin suratında şaşkın bir ifade vardı ve oyun herkese fazlasıyla gerçek gelmeye başlamıştı.Hatta bazı oyuncular şüphelenip çıkış yapmayı bile denemişti ama başarısız olmuşlardı.
Oyun kurucusu (GM) birden Ark'taki büyük ekranda beliri verdi ve bir duyuru yaptı.
''Tüm oyuncuların dikkatine. En yüksek level olup beni yenene kadar burdan çıkış yasak tek çıkış anahtarı benim. Bazılarınız yüksek level olduğu için herkes eşit seviyede başlıycak. Oyun kuralları belli herkese başarılar.''
''Seni geberticemmm'' diye bağırmaya başladılar.
Önceden arkadaş listesinde olanlar hala arkadaş listesindeydi peki bu oyun muydu gerçek mi? Ölünce yeniden doğucaklar mıydı yoksa tamamen ölücekler miydi bunların hepsinin tek bir çözüm yolu var diye düşünen Bell Sam'e yaklaşarak ''Bunları anlamanın bir yolu var Sam birini öldürmek'' diye fısıldadı.
Sam şaşkın bakışlarını Bell'in üstünden alamıyordu.
'' Daha iyi bir yol varsa söyle o zaman Sam.''
'' Yok galiba haklısın Bell.''Herkes dağılmıştı gruplar haline gelerek level atlamaya bakıyordu Bell ve Sam ise tek başlarına kalmışlardı.
Onlar iyice dinlenip gece yola koyuldular. Her şeyden bihaber bu dünya daha bir oyunken olan yeteneklerini denemeye karar verip beraber canavar kesmeye gitmişlerdi. Saldırgan Köpeklere gidelim diye birbirlerine söyledikten sonra hızlı adımlarla yürüdüler.
Saldırgan Köpekler = Level 1
''Bunlar yeteneklerimizi kullanmamız için harika iyiki akıl etmişiz Sam.''
'' Evet öyle Bell.''
Sam bir kılıç ustası Bell ise büyücüydü
Sam bu dünya bir oyunken en yetenekli kılıç ustalarından biriydi herşeyi biliyordu.
Bell ise o kadar iyi olmamasına rağmen çok güçlüydü.
'' Başlıyoruz o zaman Bell.'' dedi Sam.
''Başlıyalım Sam.''
Yanan kılıç dedi Sam bu Sam'in kılıcının alev almasını ve verdiği hasarın leveline göre yükselmesini sağlıyan ayrıca ne kadar zor durumda olursa kılıcı o kadar çok güçlendiren bir yetenekti.Sam yanan kılıç demesiyle ani bir süratle canavarların arasına daldı. Bell ise Alev küresi diyerek Sam canavarların dikkatini çekince onların üstüne Alev küreleri atmaya başladı.
Sam dönerek savaşması herkesi hayran bırakıyordu zaten namı değer Kirito'du o (Ne demek istediğimi ilerde anlıyacaksınız) Sam her bir canavarı tek vuruşta öldürüyordu Bell ise ona arkada kalarak ateş küreleriyle yardım ediyordu. 5-6 giderek artıyordu canavarların sayısı ve Sam güç arttırıcı diyerek kendi gücünü arttırdı ve tüm canavarların işini tek hamlede bitirdi. Sam ve Bell daha önce böyle birşeyle karşılaşmamışlardı Sam Bell'e dönerek.
'' Bu muhteşem bir şey. ''
'' Aynen öyle Sam.''
Beraber canavarlardan düşen parayı toplayıp bir ağacın altında soluklandılar ve olanları konuşmaya başladılar. Sam şaşkınlığını henüz atamamıştı ama çok iyi bir iş çıkarmıştı şimdiden Seviye(level) 2 olmuşlardı. Kendi kendilerine söz verip ''Biz en iyiler olup oyunkurucusunu yeniceğiz'' diye söz verdiler birbirlerine.
Gelecekte onları ne beklemekte olduklarından habersiz macera için yola koyuldular...
Kötü iyi yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peri Kılıcı
FantasyKendilerini ummadıkları bir maceranın içinde bulan Krito ve Shiroe'yi nasıl bir macera bekliyor. Çok yakın iki arkadaş olan Sam(Krito) ve Bell(Shiroe) dünyada olduğu gibi oyunun içinde de beraber herşeyi yapmaktadırlar Peri Kılıcı Loncasına katılmal...