De volgende dag
Ik wordt wakker, pak mijn mobiel en zie dat ik 32 gemiste oproepen heb van een onbekend nummer. ik bel het terug als ik klaar ben denk ik inmezelf. maar net voordat ik op kan staan wordt ik gebeld door het onbekende nummer, ik neem op '''met Dylan'' het is even stil aan de andere kant van de lijn.
''O!, heey haii , je neemt eindelijk op!'' klinkt er oppeens door de telefoon ''wie is dit?'' vraag ik verbaast ''o, sorry dit is Carlijn van gister, ja ik had even je nummer bij de blali gevraagd.'' zei ze een beetje hijgend, ik kon horen dat ze net heel hard gefietst of gerend had. '' is er iets met Robin?! '' vraag ik snel.
''Ja dat is waarom ik je gister zo vaak heb gebeld'' ik schiet in de stres, dalijk is er iets ergs gebeurt! snel zet ik mijn mobiel op de speaker en begin me om te kleden zodat ik gelijk naar het ziekenhuis kan als er iets is. ''Hallo?" vraagt Carlijn oppeens ''ben je er nog?'' snel loop ik naar mijn mobiel ''Ja sorry ik schrok ff is er iets ergs? ik ben bijna klaar ik kom dalijk gelijk daar naartoe'' even hoor ik iemand praten op de achtergrond ik kan niet verstaan wat maar ik kan horen dat het een meisjes stem is.... Robin is wakker!!! ik hang op en ga zo snel als ik kan naar beneden.
Ik prop ene boterham in mijn mond, pak mijn fiets en ga zo snel als ik kan naar het ziekenhuis. Onderweg wordt ik gebeld door een onbekend nummer, Dat zou Carlijn wel zijn ik neem op en zeg gelijk ''ik ben al onderweg naar het ziekenhuis'' dan wordt de lijn verbroken ik kijk verbaast naar mijn mobiel maar stop hem dan weer weg in mijn broekzak.
Snel fiets ik verder nog ongeveer 2 minuten fietsen. Als ik bij het ziekenhuis aankom smijt ik mijn fiets neer en ga naar binnen. Ik ken heel het ziekenhuis al uit mijn hoofd en weet precies waar Robin ligt, als ik de kamer binnen kom zie ik Carlijn op bed zitten met Robin ernaast....
Heeyy!! Dit was een kort hoofdstukje! Ik hoop wel dat jullie het leuk vinden sorry voor de cliffhanger 😂😂❤️ maar het volgende deel komt snel!! Xx Cynthia 🐺🌀💗