2☇"pull the trigger"

520 41 56
                                    


bölüm şarkısı; beyonce-ghost and haunted, beyonce - partition

medya; littlerebelmelon ımızın yaptığı tatlış bir çalışma

"şeytanlarımı boğamıyorum, onlar yüzmeyi biliyorlar."

***

Italy, Venice

El diablo, tek atışlık kurşun hızı ışığın hızıyla yarışır derecede bir silah. Vücuda girdi mi çıkması zordur.

Echo elindeki El diablosuna baktı. Tek atış diye mırıldandı, tek şans. Bunu mahvetmemeli idi.

Gondoluna binmek isteyen küçük bir kız çocuğu geldi, Echo kıza hayır derken silahı ortaya çıkmıştı. Küçük kız ağzını açıp koşmaya başladı. Çok şansı yoktu. Kimden kaçtığını bilmiyordu.

Echo Ferrier.

O kötü biri değildi aslında, azraili olacağı adam ona kötülüğü enjekte etmişti, bir virüs gibi. Çıkarması için adamın kanı lazımdı ona. Bir küvet dolusu kanı.

Küçük kız İtalya'nın sessizliğinde boğulmuş, cesedi Akdenizde dalgalanıyordu.

Echo, küçük bedenin kaybolmasını izledi,"Hangi hikayede masumlar ölmez ki?" Kendini silkeledi ve gondoluna sakladığı kağıt parçalarına tekrar baktı. "Teşekkürler ordu, boşuna orda olmağımı kanıtladığın için." Yüzündeki gülümsemeyle Fransa Hükümetinden çaldığı, ödünç aldığı bilgilerde göz gezdirdi.

John Alfred P. Sloan, New Haven/Amerika Birleşik Devletleri, 1898.

John P. Sloan, Milyarder. Yankı Akıl ve Sağlık Hastanesi kurucusu. Ailesi İngiltere kraliyet kanına ilk dereceden yakın.
Baba, William P. Sloan;Kraliçe Victoria'dan hazine çalmakla 1898 yılında halk önü infaz

Anne, Mary Hannington; Kocasının çaldığı altınları saklamak ve oğlunu çalma eğilimlerine karşı büyütmek, sarayda hırsızlık yaptırmak 1920 halka açık infaz

John P. Sloan, parlementonun önünde iyi biri olacağına dair yemin etmiş ve 'bozuk' olan insanları düzelteceğine dair yemin etmiştir. Sonbahar aylarında yanında bir kadınla İtalya, Venedik'e gelir. Nerede yaşadığı bilinmemekle Sloan hakkındaki bilgilerin bu kadarı bilinmeltedir.

Geçim kaynağı; mutantlar.

fransa hükümeti/fransız kuvvetleri

" La Marseillaise"

Echo sinirle elindeki kağıtları buruşturarak denize attı. Sloan'ı gondoluna bindirecek evine bırakacak ve uygun bir mesafeden kafasına sıkacaktı.

"Madam?" Kadın denize dalmış bir biçimde Sloan hakkında planlarını kuruyordu.

"Madam!" Kafasını bir o kadar büyük vücuttan kedi ciyaklaması gibi ses çıkaran yaşlı adama baktı.

Sloan.

"Pardon Mösyö Sloan, bininiz." Echo içindeki tiksinme duygusunu bastırarak gondola bindirdi. Küreğini alıp gondolun sağ tarafına geçip yavaşça Venedik sularında kayboldu.

Önündeki Sloan ve kendinden yirmi yaş küçük sevgilisini yiyişirken görünce hemen sıkmak istedi.

Öbür taraftan bağıran gondolcuyla dengesini kaybedecek gibi olan Echo, Sloan'ın uyarıcı bakışlarıyla karşı karşıya kaldı,"Pardon Mösyö, benim hatam."

Shattered ➸ erik lehnsherrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin