היא קפצה לתוך החדר רגועה, מדען אחד תקף אותה והיא ירתה בו בזיריזות, בקלות ממש, אפילו ביד אחת. שאר המדענים נראו מפוחדים עד מוות ברוגע היא ירתה גם הם. ובזהירות הסתובבה ונעלה את הדלת אחריה, היא נגשה למחשב הראשי בנינוחות בעודה מכניסה חזרה את האקדח לנרתיק. היא כרגיל הייתה לבושה בבגדים שחורים ומסכת הסקי כיסתה את פניה. כמה קצבות שיער שחורות יצאו באי סדר מהמסכה.
העיניים והפה היו שני הדברים היחידים שראו מבעד למסכה. אבל העיניים הירוקות היו משגעות שהתרוצצו על המסך הגדול בניסיון למצוא משהו. הקובץ הופיעה והיא שלפה חזרה את האקדח.
היא שלפה את האקדח שוב נשמה עמוק ואז פתחה את דלת הפלדה ורצה החוצה. הייתי המום בזמן שהעברתי למצלה הבא. היא משוגעת? הם יתפסו אותה!
דלת מאחורי נפתחה בטריקה חזקה.
קפצתי מבהלה. אחי שקאי נכנס לחדר. עצרתי את ההקלטה.
"עוד פעם היא?" אחי כרגיל לגלג עלי, אני הייתי משפחה היחידה שהייתה לו. הוא ברח איתי שהייתי תינוק כדי להינצל שבאו לקחת את הורי. 'היא', לא היה לה שם, חלק קראו לה "רובין הוד" או ,מסכה" אבל לרוב זה היה היא. היא הייתה סוד בשביל המחתרת, היא שרדה שנים על גבי שנים מגנבות, תמיד פילחנו קלטות אבטחה של העשירים כדי לנסות לגלות איך נוכל לפרוץ את האבטחה.
בדרך גילנו נערה. לא ידענו בת כמה היא או אפה היא חיה, אפילו לא את שמה. היא תמיד הייתה נכנסת גונבת פעם אוכל או אקדחים ואז בורחת. בשבילנו להיכנס למבצרים שלהם הייתה התבאדות אבל היא נכנסה ויצאה מתי שבא לה ואף פעם לא נתפסה.
"כן" עניתי לאחי הבוגר בקול מלגלג בחזרה "היא פרצה האתמול בלילה שוב וקן הביא לי את הקלטות. רציתי לדעת מה היא גנבה שוב."
המחתרת ניסתה לגייס אותה אלינו אבל מעולם לא מצאו אותה. היא הייתה חידה בשבילנו. עכשיו רק ניסנו לחקות אותה כדי שנוכל לעשות כמו שהיא מצליחה.
"נו אז תמשיך" אחי כבר נשמע מסוקרן, כולם במחתרת העריצו אותה.
המשכתי. היא רצה לחדר תיקים, מוזר בדרך כלל היא לא מגיעה לאגפים האלה. היא נכנסה לחדר ונעלה אחריה. היא התחילה לשלוף תיקים מבלי לשים לב. עוד ועוד תיקים. אחר כך לקחה עוד תיק והפסיקה. העברתי למצלמה שמחוץ לחדר. המאבטחים חמושים עוד שנייה יפרצו את הדלת.
החזרתי חזרה לחדר. היא נראה נינוחה למרות שעוד שנייה יתפסו אותה.
"לא" שמעתי את אחי לוחש. גם אני הרגשתי ככה. הנערה הזאת היא התקווה של המחתרת! אם נימצא אותה נוכל לפרוץ את ההגנות שלהם. ועכשיו היא עומדת להיתפס בגלל שניסתה לגנוב כמה תיקים?
ואז זה קרה 5 שומרים חמושים פרצו פנימה מחייכים כמו משוגעים מכוונים אקדחים לפרצופה. זהו היא אבודה, התקווה של המחתרת נתפסה... השומר הקדמי אמר משהו, לא שמעו לקלטת לא היה קול אבל בתגובה היא התחילה להרים ידיים. זה הסוף.
YOU ARE READING
אין דבר כזה אהבה
Actionבעוד אלפי שנים ההמשלות יקרסו, העשירים ידאגו לעצמם וממעמד הבניים יקרוס גם. העשירים יתשערו יותר ויגורו בביתים מפוארים עם שומרים. והעניים... אנשים יגורו ברחובות, יהרגו אחד את השני בשביל אוכל, הכול. הכול כדי לשרוד... בין כול האנשים שנזרקו לרחוב נזרקה י...