Sunt aici, cu el pe urmele mele. Sunt speriata, dar continui sa fug. Daca acum eu ma opresc, imi pot lua adio de la viata. Nu pot sa cred ca el a facut asta. El... persoana care crede-am ca ma iubeste.
El m-a distrus complet. Lacrimile mele curg contopindu-se cu sangele ce curge din ranile mele. Este noapte, deabea pot vedea ceva in padurea asta de cosmar. Inima mea doare si bate asa de tare ca ar putea iesi din pieptul meu micut. Sunt Sakura Haruno si fug sa imi salvez viata de persoana iubita.
Acum ceva timp.
Stau in banca mea linistita fara vreun chef de ore, liceu sau macar de colegi astia nesuferiti. Toti urla, tipa, canta si injura in acelasi timp. Eu prefer sa stau singura in ultima banca si sa citesc o carte sau sa ascult muzica ceea ce fac acum.
- Uita-ti fetelor, ciudata clasei. spune Karin si incepe sa rada.
Karin este o arfista de prima clasa. Are parul rosu, ca si curu unui cimpazeu in calduri iar ochii... de un cacaniu. Nu o suport deloc cred ca vati dat seama. E cea mai mare curva de pe pamant, pe scurt.
- Daca eu sunt ciudata tu ce mai esti, fata de broasca raioasa.
- Uuu... aveti grija s-a enervat orfana.
- Karin stii ceva? Dute dracu!! Tip dupa care ies afara din clasa.Ma duc in curtea scolii unde sute de adolescenti vorbesc si chicotesc, uni lingandu-se cu iubita sau iubitu, iar alti se joaca tot felul de jocuri jalnice. Nu ma intelege-ti gresit. Nu imi pasa ce fac ei.
Ma asez pe o banca sub doi ciresi infloriti si dau drumu la muzica. Dubstep, rap, trap si multe altele... asta-i viata mea. Parinti mei sunt divortati si unu dintre ei este si mort. Eu in momentul de fata am 17 ani, iar ei au divortat cand eu aveam 9 ani.
Inainte de divort au fost multe scandaluri, batai, lacrimi, sange si tot asa. Tata a vrut sa o omoare pe maica-mea pentru amanta lui. Mama fiind bolnava cu inima, nu prea a rezistat cine stie ce.
Intr-o noapte tata i-a bagat mana in gat lu' mama si a inceput sa o stranga, ea cersind doar dupa aer. Eu fiind mica nu am putut face nimic. M-am simtit neputincioasa si neajutorata, state-am intr-un colt speriata si plange-am. Doar de atat sunt buna.
Nu am avut cum sa o ajut si a murit sufocata de tata. A murit in ochii mei. Dupa, el nu a mai vrut sa auda de mine si m-a dus la orfelinat. A scapat de puscarie usor. L-a cunoscut pe judecator si a trebuit sa ii promita ca o sa imi cumpere un porshe cand fac 18 ani in schimbul a celor 15 ani in puscarie.
Aud clopotelul sunand anuntandu-ma ca e timpul de ora. Ora de istorie. Nu o suport deloc si profa are acelasi sentiment pentru mine. Iar voi ajunge la detentie.
- Domnisoara Haruno, ati intarziat. spune aceasta uitandu-se urat la mine asteptand sa imi de-a pedeapsa.
- Da doamna, 2 minute am irosit din pretiosul dumneavoastra timp. spun ironica ducandu-ma in banca mea.
- Oricum, aveti un coleg nou. Ne spune baba.Coleg nou? Dragut, alta javra de evitat. Ce mai zi pe capul meu. Oare ce fitos o mai fi?
- Intra si prezintate, Domnisorule Uchiha.
Usa se deschide si brusc pe ea aparand un brunet cu ochii negri ca pana corbului si un corp de invidiat. Da-o dracu de treaba, un brunet sexos rau. Cred ca acea Karin saliveaza acum in banca ei. Imi indrept privirea catre banca ei si pe bune chiar saliveaza. Ma bufneste rasu fara ca macar sa imi dau seama.
- Domnisoara Haruno, gasiti ceva de ras? Daca da spuneti-ne si noua sa radem cu tine.
- Sincer, da am. Prea multe tarfe in clasa asta. spun stand cu picioarele pe scaunul de langa mine si sprijinita de perete.Dupa ce am zis asta, pe toti baieti ii apuca rasu la fel si pe tipu' nou, iar tarfele zici ca sunt draci. Dupa ce ca sunt urate acum mai sunt si rosi la fata de nervi.
- Domnisoara Haruno. spune cu o voce aspra parca s-a simtit. va rog sa aveti grija la limbaj. Sasuke te poti prezenta.
- Ma numesc Sasuke Uchiha, am 18 ani si nu imi plac fanele. spune uitandu-se la Karin ce saliva dupa el.Nu il bag in seama. Nu ma intereseaza de el sau de persoana lui. Ma uit plictisita in alta parte in timp ce muzica imi bubuia in timpane. Stiu ca nu ma crede-ti dar am muncit un an pentru telefonul asta si o sa il folosesc cat mai mult.
Dintr-o data il vad pe tipul cel nou indreptandu-se spre mine cu o privire ucigasa pe chipul ala perfect. Nu il bag in seama si ma uit in telefonul meu. Deodata simt doua degete pe ureche mea, ce imi scoate casca din ea.
- Acum ca ma auzi, iti poti muta picioarele de pe scaunul meu? Imi spune cu un zambet cam pervers.
- Nu! Ii spun scurt si imi bag casca in ureche.Simt cum un brat imi i-a picioarele de pe scaun si le arunca cat de tare a putut facandu-ma sa ma lovesc in banca.
- Tu esti idiot sau doar prost?! ii spun tipand. Dute dracu de ciudat.
- Ciudata esti tu, javra imputita. Exact ca ma-ta care te-a fatat.Auzind cuvintele astea din partea lui Karin, ma ridic de pe scaun plina de spune, o iau de par pe raioasa aia si o arunc in cel mai apropiat perete cu toata forta mea facand-o sa isi sparda capu' si nasu si sa isi rupa o mana.
- Javra imputita e ma-ta. Scuip cuvintele cu venin si pe urma ies din clasa val-vartej lasandui pe toti cu ochii cat cepele in cap si pe tipu nou cu un zambet malefic pe fata. Ce-o fi si cu asta?
CITEȘTI
I'm more bad than you. [Sasusaku]
Fanfiction"Sunt aici, cu el pe urmele mele. Sunt speriata, dar continui sa fug. Daca acum eu ma opresc, imi pot lua adio de la viata. Nu pot sa cred ca el a facut asta. El... persoana care crede-am ca ma iubeste. El m-a distrus complet. Lacrimile mele curg c...