Sasuke pov.
Dupa ce am baut sampania aceia cu regina mea, incepe sa ma i-a somnul. Nu stiu de ce, dar aveam o stare de somnolenta profunda. Probabil, eram obosit de la placerea si bunastarea oferita de Saku. Ultimul lucru de care imi aduc aminte este ca am vazuto pe viata mea imbracandu-se si stiu ca nu am mai putut vorbi. Sigur nu era dimineata ca sa plece. Mi-am intors capul spre fereastra ca sa vad daca e zi sau noapte si nu puteam vedea nimic de draperie. Nu am putut distinge culorile si am adormit, atat mai imi amintesc, dupa... nu mai stiu nimic.
Poate Sakura s-a intors si a vazut ca nu sunt bine si a sunat la ambulanta deoarece acum sunt aici, pe un pat de spital, inconstient si 5 sau 6 doctori sunt in jurul meu. Presupun ca asta a simtit Sakura cand a avut loc accidentul ei. Doctorii vorbesc intre ei insa eu nu ii pot auzi, ii vad doar cum misca din buze parca spunand ceva insa nu stiu ce. Nu va mirati. Nu stiu sa citesc pe buze. Cine credeti ca sunt eu?? Vrajitoarea Ruxandra ce sta la 12 strazii distanta de mine?? Tot ce crede-am despre chestii de genu' , ca daca esti mort sau inconstient, ca mine in momentul de fata, poti sa auzi si sa vezi restul oamenilor vii, insa eu doar ii vad.
Eu vad doar o camera alba plina de ingrijorare. Stau pe patul ce era asezat in mijlocul camerei, intepat cu perfuzii si cu tot felul de aparate in jurul meu, plus doctorii care ma resuscitau incontiinu' doar pentru ca imi pierde-am pulsul. Incep si ma uit in jur, mai vad doar imaginea cu mine, in rest numai negru. Imaginea parca ar fi o bula ce daca o atingi parca s-ar sparge. Ma uit mai atent la imagine si imi dau seama ca nu sunt singur, la capul meu sta un barbat care semana leit cu tata, insa el este mort, doar l-a omorat Sakura la spital. Ma uit mai atent la el si imi dau seama ca plange. Oare de ce? Ma apropii incet de patul meu si de tata, eu fiind fata in fata cu el si despartindu-ne patul pe care era asezat trupul meu. Tata se uita la "eu" cel inconstient si cand am soptit "tata" el s-a uitat speriat la mine si a tipat ca un monstru dupa prefacandu-se intr-un tipat subtire si senzual de care nu m-as satura nici dupa o mie de ani.
Era tipatul de placere al Sakurei si pe urma tot imi arata momentul in care eu cu Regina mea am baut sampanie. O vad pe printesa mea cum imi toarna sampania si pe urma cum imi pune 4 ....pastile.... in ea. TARFA, si eu care crede-am ca.... ca si-a facut griji pentru mine cand defapt eu ma zbat acum intre viata si moarte din cauza ei...
- Tata... spun uitandu-ma la Sakura.
- Te-a mintit si inselat, te-a folosit si te-a aruncat, esti un gunoi pentru ea de care acum v-a scapa, alegerea e a ta, daca te vei razbuna ori ba. vorbeste el in rime. Iar vorbeste asa, inseamna ca este ingrijorat.
- Oh, nu... o voi extermina pe fata asta, nu a fost deajuns ca te-a omorat pe tine, vrea sa ma omoare si pe mine. Dar nu o sa ii tina. spun vizibil nervos.
- Dragul meu tine minte, ca dupa razboi vine iubire, tu esti predestinat sa fii cu ea, fara a spune nu ori da, ea stie asta de cand s-a intalnit cu maicasa, dar nu vrea sa o recunoasca, ea vrea sa dovedeasca, ca nu e adevarat si ca poate iubi un al barbat. spune tata in rime.
- Eu si ea, doi iubiti, suna minunat, insa nu e adevarat, ea nu ma iubeste insa eu da, lumea ne vorbeste, fara a ne cunoaste, noi ne uram din cauza voastra si ne vom omora tot din cauza voastra. Am inceput sa vorbesc ca tine in dodi. ii spun dupa care dispar din peisaj.
- Mult noroc dragul tati, ai grija de mami, ca varsa lacrimi amare, pentru viata ei cea mare. Spune-i ca sunt bine, sa nu isi mai faca griji pentru mine, spune-i ca o iubesc si o astept, cand va fi gata ma va gasi cu alta. spune tata in rime razand si imbratisandu-ma.
- O sa am si ne este dor de tine, o sa ii spun mamei ca esti bine. spun desprinzandu-ma din imbratisare si dand noroc cu el, dupa care dispar.
**************************************
- Doctore, se trezeste. aud o voce de femeie spunand asta.- Daca auzi ce iti spun strange-ma de mana sau clipeste. la spusele doctorului l-am strans de mana.
- Bun, spune zambind, bine ai revenit printre cei vii, Sasuke. Esti tare norocos, ai trecut printr-o supradoza. Ma mir ca inca mai esti in viata. Cineva acolo sus tine la tine mult. Chiar esti norocos, baiete. spune strangandu-ma de mana.
Dupa aceea nimeni nu a mai zis nimic si eu am adormit la loc. Cand am deschis a doua oara ochii am vazut-o pe mama plangand, cand ma vazut constient m-a luat in brate si tipa "fiul meu, copilul meu, viata mea, comoara mea."
- M... mama.... nu pot sa respir. ii spun mamei.
- Imi pare rau, doar ca ma bucur ca esti bine. imi spune printre lacrimi.
Acum ca stau sa ma uit atent la mama, o vad ranita, era plina de zgarieturi si mizerie. Am intrebat-o ce s-a intamplat cat timp am fost eu inconstient. Si a inceput sa imi spuna ce a putut face jigodia aia mica si roz. A intrecut orice masura si am sa ma razbun, incerc sa ma ridic dar degeaba, durerea oaselor si ameteala erau mult prea mari. O sa o invat eu minte pe tarfa aia, ce daca mi-am irosit p**a pe ea, o sa o nenorocesc pe viata pentru ca s-a pus cu familia mea.
- Mama...spun iar ea si-a indreptat pdivirea spre mine, tata a spus ca ii este bine si sa nu mai versi lacrimi amare pentru el si apropo vorbea in rime. ii spun strambandu-ma in timp ce ii spun ultima parte, atragandu-i atentia mamei, facand ochii mari si gura intredeschisa ca si cand ar fi mirata de ceva.
- ....
**************************************
Hey mina, multumesc ca imi cititi cartea. Va iubi-dubi. Astept com. de la voi :*
CITEȘTI
I'm more bad than you. [Sasusaku]
Fanfiction"Sunt aici, cu el pe urmele mele. Sunt speriata, dar continui sa fug. Daca acum eu ma opresc, imi pot lua adio de la viata. Nu pot sa cred ca el a facut asta. El... persoana care crede-am ca ma iubeste. El m-a distrus complet. Lacrimile mele curg c...