Hey mina, scuze ca a durat atat de mult noul capitol, insa sper sa ma iertatii si sa va bucuratii citind noua parte din "I'm more bad than you".
Lectura placuta!! va urez sa incepem.
.............................................................Hinata?? Hinata Hyuga?? Hinata noastra? Hinata care nu s-a indragostit de nimeni niciodata? Cum ar putea sa se indragosteasca de el? Hinata... cum se poate indragosti de blondul acela cu milioane de fete? Cum... nu pot sa cred... Stau in fata ei acum si ma uit la ea ca la prostii. Mor... nu pot sa cred. Ma uitam adanc in ochii ei si vad ca nu minte. Deci, cea mai cruda fiinta de pe pamant are si o inima, topita mai nou de blondin.
Ma uitam la ea putin speriata, si pe urma imi schimb privirea intr-una intelegatoare. Mana ei micuta imi strangea mie tricoul, din partea cotului, din ce in ce mai strans, parca asteptand un raspund de la mine. Vazand ca nu primeste si ca doar ma uitam la ea, isi lasa fata in jos si o vad cum incepe sa tremure. Observ cateva picaturi care curgeau pe ciment si mi-am dat seama ca ea il iubeste atat de mult incant poate sa si planga. Nu suport sa o vad plangand asa ca o iau in brate fara sa imi dau seama.
- Hinata... daca te raneste sau distruge, eu il omor, nu o sa il las sa va faca vreun rau nimanui. spun imbratisand-o.
Era mirata, cine stie ce credea... defapt... stiu ce credea... credea ca eu o urasc ca s-a indragostit de ala. Dar defapt ma bucur enorm ca s-a indragostit. Acuma o sa fie mai feminina si mai cruda. Doamne daca o sa o raneasca blondul ala fara creier, copilita asta albastrica o sa il omoare in cele mai mari chinuri. Ea este genul de persoana care daca iti spune ca te uraste, pai te uraste din toata inima ei si din cauza asta o iubesc. O sa imi tin ochii pe blondin. Vreau sa vad care este planul lui.
- Multumesc. imi spune Hinata, smulgandu-ma din gandurile mele, si strangandu-ma tare in brate.
Ii dau drumul din imbratisare si pe urma ii fac un semn gen "salut" militareste, ma invart pe calcaie si plec bagandu-mi mainile in buzunarele blugilor mei. Da, eram imbracata in niste blugi largi cu tur si un maieu cu "fuck the world" pe el, si o geaca de piele pe deasupra. Ma duc in clasa si vad ca era doar Sasuke acolo stand pe pervazul geamului uitandu-se afara. Nu il bag in seama si ma duc in banca mea si ma intind pe alea doua scaune pe care stau eu si brunetul. Ma sprijin de perete si imi bag castile in urechi. El in tot timpul asta, se uita la mine. Da, draga, sunt teafara si nevatamata si cu multa ura in suflet pentru tine. Imi las capul pe spate si inchid incet ochii. El se uita la mine, iar eu eram in "garda" pentru ca nu am deloc incredere in jegul asta.
Dupa, nici 5 minute in care nici eu, nici Sasuke, nu am zis sau facut ceva aud vocea blondului si a gastii mele care se indrepta spre clasa. Blondul si cu fetele, inafara de Konan intra in clasa unde ne vede pe noi stand. Blondul de cum ne vede, ii dispare zambetul de pe buze si se uita incordat la noi.
- Yo, Sakura, care-i treaba? incepe Naruto sa vorbeasca.
- Deidaraaaaaaa!!!!!! urla Hinata pe holul scolii, iar Naruto ramase mut uitandu-se la parchetul clasei.
Il vad pe Deidara cum intra in clasa in graba si de cum ne vede se duce direct la brunet. Se uita la mine pret de cateva secunde, dupa il prinde pe brunet de guler. Hinata deschide geamul, care pana atunci era inchis si Deidara voia sa il arunce, dar se baga Naruto si il salveaza.
- Ce dracu crezi ca faci?? urla Deidara turbat.
- Nu are rost sa iti murdaresti mainile cu el, gandeste-te Deidara, o sa mergem noi dupa el, doar ca acuma suntem in liceu. spune Naruto care statea fata in fata cu Deidara si cu spatele la Sasuke.
- Ti cu el Naruto? A incercat sa o omoare pe Sakura de 3 ori. Gandeste-te ca poate acum a amenintat-o si tu ce faci?? ii iei apararea? Ne tradezi, huh, Narutoo!?!? urla Deidara si mai turbat ca inainte.
Ma uit la Hinata care era cu ochii pe blondin. Si ea era curioasa. Hinata, scumpo o sa iti para rau mai tarziu ca ai atata incredere in el. O sa te faca sa suferi si chiar nu vreau sa te vad cu inima franta, chiar daca ar fi frumos sa vad baltii de sange oriunde ai fi tu si pe tine cu un zambet sadic pe fatuca aia dulce a ta, tot trebuie sa iti spun ca faci o mare prostie.
- Nu am cum sa va tradez si nici nu am de ce? Daca era sa va tradez o face-am de mult, nu te gandesti si tu putin? Da stiu ca a incercat sa o omoare doar ca de data asta tu nici macar nu ai intrebat-o daca i-a facut ceva sau nu. Intreab-o pe Sakura daca a atins-o cu un deget acuma. spune calm blondul gesticuland spre mine.
Toti si-au intors privirile spre mine si Deidara ma intreba din priviri daca mi-a facut ceva sau nu. Am oftat, m-am ridicat in picioare scotandu-mi castile din urechi in acelasi timp. Ma uit la ei toti si dau din cap in semn de nu.
- Nu trebuia sa reactionezi asa, Deidara. Nu mi-a facut nimic si stii ca daca ma ameninta era de mult aruncat pe geamul ala. oftez adanc. Stii Dei, cateodata cred ca nu ai nici macar umpic de incredere in mine. spun dupa care ies din liceu ducandu-ma in parcare pentru a imi lua frumusetea si a pleca naibi din locul ala plin de idioti.
Inainte sa pornesc la drum, fix la iesirea din liceu era el. Fix el... de ce dracu nu era altcineva? De ce el? De ce nu altcineva? De ce doamne ma urasti arat de mult?? Pur si simplu de ce? Nu te inteleg... De ceeee??
CITEȘTI
I'm more bad than you. [Sasusaku]
Fanfiction"Sunt aici, cu el pe urmele mele. Sunt speriata, dar continui sa fug. Daca acum eu ma opresc, imi pot lua adio de la viata. Nu pot sa cred ca el a facut asta. El... persoana care crede-am ca ma iubeste. El m-a distrus complet. Lacrimile mele curg c...