Sakura pov.
Oh doamne... dar... era... dar... parca l-am impuscat in piept... cum de mai este viu. Ma uit la el mai mult speriata si nu pot sa cred cat de viu poate parea.
- Hmm... se pare ca nu credeai ca voi supravietui, Sakura. spune baiatul care seamana cu Sasuke ce se spijinea de doua carje.
- Itachi... intotdeauna o placere sa te vad. ii spun sarcastica afisand un zambet.
Acum stiu de ce toata lumea se temea de el. Daca si dupa cateva gloante primite din partea mea si de la o distanta destul de mica de cativa metri ... Ma intreb oare cum s-a invatat cu atata durere? Ce o fi fost in trecutul lui?
- Sakura, poate stii de ce este Itachi aici, nu-i asa? imi spune Sasuke.
- Hmpf... ma intreb oare de ce? Poate sa se razbune pentru ceea ce i-am facut? Sau sa se razbune pentru ca aproape l-am omorat? spun pe un ton amuzat.
Ei se uita unul la altul pret de cateva secunde dupa care il vad pe Sasuke cum da din cap spre mine spunandu-i lu' Itachi sa faca ce vrea cu mine si asa a inceput totul. A inceput sa ma tortureze sa ma bata si nu inteleg cum dracu' reusea sa faca asta. Pe bune adica el se sprijinea in doua carje si dupa a ramas doar cu una ca sa ma poata bate. A ramas cu carja stanga ca sa ma poata bate cu mana dreapta. A luat un bici si a inceput sa dea in mine. A inceput sa ma taie facandu-mi rani la fiecare particica si curgandu-mi sange din fiecare in parte. Oare gasca mea ce o face. Sper sa fiti bine... Va implor sa fiti bine chiar daca voi ma urati.
Hinata pov.
De cand a disparut Sakura incercam sa descoperim cine ar fi putut sa o ia. Am vorbit cu Sasori si cu Deidara si ei au deslusit misterul. Acum il torturam pe Naruto pentru adevar. Mda el si Sasuke au rapit-o si nu vrea sa ne zica unde o tine. Imi vine sa ii rup capu si chiar imi pare rau ca mi-am pierdut virginitatea cu el. Acum Deidara il interogeaza cum doar el stie. Adica batai si taieturi. Sta acolo de vreo ora.
- Gasca, a recunoscut. Ne va duce el la casa de vacanta a familiei Uchiha. vine Deidara tinandu-l de guler pe Naruto.
- Nu trebuie sa ne duca el. Daca este la casa de vacanta a familiei Uchiha stiu eu unde este, insa nu avem arme nu avem nimic. intervine Konan.
- Ba avem tot ce ne trebuie. Avem armament pentru o armata. Tata le-a trimis in dimineata asta. ne spune Sasori aratand spre niste cutii mari.
Acolo erau numai pistoale, bombe si cartuse. Adica erau 5 cutii de vreo 1 m lungime si latime plin cu armament. Stiti nu erau doar pistoale de o mana erau si de doua, aveam 5 mitraliere. Fiecare cutie apartinea cuiva dupa indemanare si precizie. Mie si lui Ino ne-a picat pistoalele sa le avem in fiecare mana. Pentru ca tatal lui Sasori stia ca eu si Ino suntem cele mai bune cu doua pistoale si ca ne descurcam mult mai bine. Lui Konan i-au picat bombele. Toata lumea stie ca aceasta fata este inebunita dupa bombe si explozi si poate face o explozie imensa dintr-o bucata de hartie si niste praf de pusca combinat cu cateva bete de chibrit. Lui Deidara i-a picat sabia si un pistoal pentru ca pe el nu il intrece nimeni in manuirea sabilor. Absolut nimeni. Iar pistolul abea doua teve prin care putea sa zboare creieri oricui. Sasori avea ditamai coasa, ziceai ca-i moartea. Lui i-a placut din totdeauna aceasta unealta si acum are ocazia sa o foloseasca si un pistol la fel ca al lui Deidara.
Naruto v-a sta inchis in temnita noastra si nu ar avea cum sa scape sau sa sune pe cineva caci noi i-am luat si spart telefonul. Dap suntem cei mai rai. Am planuit cum sa o luam pe Sakura de acolo. Ajunsi in fata casei de vacanta a familiei Uchiha, Sasori ne dezvaluie planul lui si incepe distrugerea.
Konan a aruncat doua bombe si dupa ce au explodat am intrat toti daramant ce a mai ramas. Ne-am uitat prin casa si nu era nimeni. Era o casa cu etaj si din cauza exploziei am daramat jumatate de casa. Am inceput sa iu cautam prin casa insa nu era nimeni in jur. Dupa cateva minute de cautari aud pe cineva urland de durere. Ma ghidez prin daramaturi spre urletele auzite si vad ca intr-o camera, cred ca era debaraua, exista o usita patratoasa cu un maner ruginit si nefolosit care duce la subsol. Inainte sa deschid acea usita am ascultat putin. Urlete proveneau de acolo. Urlete de durere. Urletele Sakurei
- Hey gasca, aici. Veniti aici, repede, am gasit-o aicci. Este inchisa aici. urlu la colegi mei.
Toti au venit langa mine inarmati. Am intrebat-o pe Konan daca are fumigene insa mi-a spus ca nu a gasit in cutie. Se pare ca trebuie sa o facem ca de moda veche. Am pus mana pe maner si m-am uitat la baieti. Ino avea pistoalele pregatite si era in partea dreapta cu Deidara care tinea o mitraliera in mana pregatit de actiune, Iar Sasori era in partea stanga la fel de pregatit ca Deidara cu Konan ce tinea un pistol micut. Am numarat pana la 3 si pe urma am deschis usa. Am intrat inauntru, baietii find primi si am vazut-o pe Sakura legata de un perete si batuta cu biciul parca era animal. Cand am vazut faza au inceput impuscaturiile. Erau doar Sasuke cu Utachi si ma mir ca sunt doar ei. Am tras in Sasuke si l-am nimerit in stomac toti au inceput sa traga si in noi dar si noi in ei. Am format parca un cerc noi fiind fata in fata si ne-am rotit pana am ajuns la Saku. Eu am lasat arma jos si am eliberat-o pe rozalie. Ea a cazut facand contact cu cimentul si facandu-ne pe noi sa ne uitam la ea, secunda in care ei au fugit lasand in urma o bomba. Am pus-o pe Konan sa o dezactiveze dar nu putea asa ca am intrat pe o usa care am vazut-o acolo. Se simtea ceva rece pe langa mine dar am continuat sa stau. Bomba a explodat daramand zidurile dar nu si acea camera in care eram noi. Cand am deschis usa sa iesim, am fost curioasa sa vad ce este atat de rece in acea camera. I-am cerut lui Konan o bomba ce face lumina si cand a explodat noi toti am ramasi muti. Acolo erau.....
CITEȘTI
I'm more bad than you. [Sasusaku]
Fanfiction"Sunt aici, cu el pe urmele mele. Sunt speriata, dar continui sa fug. Daca acum eu ma opresc, imi pot lua adio de la viata. Nu pot sa cred ca el a facut asta. El... persoana care crede-am ca ma iubeste. El m-a distrus complet. Lacrimile mele curg c...