Melanie:
Už su to 2roky čo som oňom nepočula a ani ho nevidela. Ostal mi poňom len náš syn. Ano počujete dobre nechala som si ho. Som zato nesmierne rada ,maly je neskutočne krásny,ma jeho oči, jeho vlasky a moje plné pery (rty).
Teraz je 6:30 a Luke ma budi s tym že chce kakauko tak mu ho idem spraviť. Počas ohrievania mielčka som si pozrela socialne siete kde mi Holly pisala že zajtra pride aj s Fredom. Veľmi sa nanich tešim a maly tiež. Už tu boli asi 5krát a maly ich ma veľmi rád. O Justinovy sme sa nikdy nebavily už iba z toho dôvodu že ma to stale boli.
Keď bolo kakauko urobene tak som ho odniesla do spalne Lucasovy ktory bol roztiahnuty cez celu moju postel. Zasmiala som sa nadnim a ľahla si k nemu.
"Mami?"
"Ano srdiečko?"
"Mal by ma ocko lad?" Zažuzlal lebo ešte nevie poriadne hovoriť,ale na svoj vek veci chape až priliž dobre.
"Určize by ťa miloval,kupoval by ti všetko čo by si chcel a rozmaznaval by ťa ".pri spomienke naňho mi ukapla slza ktoru Luke zotrel a dal mi pusu na ličko.
"Mami nepľac ja ťa neopušim " pohladkala som ho po hlavičke a vduchu ďakovala zato že mi ho dal. Bol to moj teraz už jediny chlap v živote.
"Zajtra pride teta Holly tešiš sa? " hneď začal skakať po posteli a pišťať od radosti.Vaľali sme sa v posteli do 12stej a potom sme sa rozhodli že sa pojdeme najesť. V chladničke nič nebolo a tak sme išli do nakupneho centra.
Luka som obliekla do chachy teplakou,bielej obey mikiny a bielich supier. Je čisto ako jeho otec.
Ja som si obliekla rifle,mikinu a červene supry.
Zobrala som kľúče od auta a išli sme. Luka som priputala vzadu a ja som nasadla na miesto vodiča.Pred nakupnym centrom sme vystupili a zobrali košik kde budeme davať potrebne veci.
Kupili sme surovyny na kolač,ich obľubene palačinky,a potrebne veci do chladničky.
Nakuo som zaplatila a plne tašky odniesla do auta. Išli sme ešte pozrieť oblečenie kde som malemu kupila 3pary topaniek,mikiny,terplaky,trička,ryfle....
A sebe to iste.Doma sme prišli okolo 17:30. Najedli sme sa v reštauracii a maly bol unaveny tak zaspal už v aute. Preniesla som ho teda do mojej spalne na postel a zobliekla ho. Obliekla som mu pižamko a zababušila som ho do paplonu. Po tašky som sa potom ešte vratila a začala som vybaľovať nákup.
Suroviny som dala na svoje miesto. Oblečenie som dala tak ako patri a dala som sa do pratania. V celom dome som poutierala prach,povysavala,umyla podlahu,oprala a proste všetko čo by sa malo robiť pri pratani. Ešte som zašla do hosťovskej kde som prevliekla postelne a pripravila im vankuše a paplony.
Bolo už veľa hodin keď som skončila a tak som išla spať.Rano som vztala o 9tej a išla do sprchy,obliekla sa,namalovala a išla variť. Lukovy som urobila kakauko a ku tomu chlebik so šunkou. Začala som variť. Uvarila som hovädziu polievku, zapekane zemiaky a vypražany syr,kakaovy koláč.
Holly by mala prisť okolo 15:00 a teraz je 14:40 takže som rychlo všetko nachystala na stol a išla maleho prezliecť. Všetko som stihla a Holly zvonila prestne na 15:00.
Luke utekal ku dveram a otvoril. Bola som hneď zanim a keď som videla človeka čo stal pri Holly a Fredovy som myslela že odpadnem.
Pozerala som naňho s otvorenou pusou pokial ma neprerušil Luke.
"Mami kto je ten ujo? " pozrela som na Luka, Holly,Freda a naňho. Každy bol ticho no ja som ho prerušila.
"Justin???...."Prva oficialna časť 2.serie
Mam ju nechať alebo zmazať?
ⓛⓘⓐ❤❤
YOU ARE READING
2. Forever? (JB)
Romancečo sa stane keď sa po 2 rokoch znova stretnu? Budu zase spolu? Ako bude reagovať Justin na svoje dieťa o ktorom ešte nevie? Dozvieš sa to prestne tu. Druha seria je tu s dufam že sa vam bude pačiť:)