Melanie:
Prišla som do kancelarie kde boli všetky potrebne papiere a vypisovačky.
Luke sedel na gauči a hral sa s autičkom čo si priniesol.
Moja kancelaria je celkom veľka. Mam tu pisaci stôl,veľke okno s vyhľadom na mesto, gauč a srine.Asi by som vám mala povedať o aku firmu ide že? No tak je to firma ktora organizuje svadby,krstiny,večierky,narodeniny atď.
Ja mam za ulohu navrhnuť ako bude vyzdobena sala,aka bude torta,vybaviť pozvanky a je to.
Ja to všetko načrtnem a ostatny to už urobia.Pozrela som sa na papiere a mala som tu par požiadaviek na svadby v roku 2016 čiže o rok.
Všetko som si to prešla a par papierov si zobrala aj na domou.Obliekla som ai kabat,zobrala Luka a išla domou. Pozdravila som sa na recepcii a nasadla do auta. Luka som priputala a išli sme. Mali sme namierene domou keď to do nás zrazu napálil niejaky idiot. Pamätám si už iba moj krik,plač a tmu.
Harry:
Je už pol 6tej a Mel s Lukom su stale preč. Domou mali prisť o 12stej. Telefony mi nezdviha a Pattie tiež nie. Ano spravne Pattie dorazila.
Zrazu mi začal niekto volať. Bolo to neznáme čislo.
Ja: ano??: Dobry ste pán Styles?
Ja: ano čo sa deje?
?: No viete slečna Jacobs havarovala a teraz je na sale. Pridte čim skôr dovy.
Ja: hneď som tam
Pattie sa namňa nechapavo pozerala. Ani sa jej nečudujem keď tu plačem ako mali a nič nerobim.
"Mel havarovala je na sale a o Lukovy mi ani nepovedali ".posmrkol som a jej otec s Pattie sa začali hneď obliekať.
Pochopil som a začal sa tiež.
Schmatol som kľuče od mojho auta a rychlo naštartoval. V nemocnici sme boli behom pár minút.Na recepcii som sa zastavil.
"Prepačte ale kde leži slečna Jacobs a jej syn?" Pozrela namna ale napokon odpovedala "329" poďakoval som a utekali sme tam. Pred salou bol doktor ktory mal Luka na rukach a snažil sa ho ukľudniť. Hneď som mu ho zobral z ruk a vysvetlil mu že som jeho stryko.
Pred salou bolo strašne veľa doktorou. Pobehovali sem a tam ako ovce. Sedeli sme tu už vyše 4hodin a nikto z tamať stale nevychadzal. Lzke mi zaspal na rukach a pattie si okusovala nechty od stresu. Mike (otec mel) sa ju snažil upokojiť ale nič nepomahalo.Po ďalších 2 hodinách vyšiel doktor v bielom plašti. Hneď som sa aj s malym na rukach postavil a podišiel ku nemu.
"Vy ste pan Jacobs?" Pozrel na Mika a ten len prikivol.
"Viete je nám to ľuto ale vaša dcera je?...."Tak? Nazor na toto? Neprestali vas to ešte baviť?
Ďakujem všetkym ktory toto čitate a zanechate mi tu koment alebo votes ❤ mam vas hrozne rada
KAMU SEDANG MEMBACA
2. Forever? (JB)
Romansačo sa stane keď sa po 2 rokoch znova stretnu? Budu zase spolu? Ako bude reagovať Justin na svoje dieťa o ktorom ešte nevie? Dozvieš sa to prestne tu. Druha seria je tu s dufam že sa vam bude pačiť:)