Harry:
Keď kunám prišiel doktor bal som sa ako maly chlapec. Vlastne kto by sa nebal keď vám vaša najlepšia kamaratka leži v nemocnici a vy onej nic neviete?
V hlave som mal otazky typu žije? Ako sa ma? Prežila to? Na take som ani myslieť nechcel.
"No viete pán Jacobs vaša dcera je v kóme. Nevieme kedy sa prebudi ale mala by sa tak do mesiaca určite. Ma zlomenu ruku a par škrabancou. V kome je preto lebo mala vnútorne krvacanie a pri operacii nam upadla do komi. Keby niečo som v kancelarii. Melanie leži na izbe 52 dovidenia."
Pozbudivo sa nanás usmial a mi sme mu poďakovali. Ako som si všimol tak každemu spadol kameň zo srdca.
Išli sme sa pozrieť na Mel.Ležala nehybne na posteli. Človek by povedal že je mrtva ale ja som vedel že nieje. Slza mi stiekla po lici a ja som jej nechal voľny priechod.
Pohladkal som ju po lici a odišiel na chodbu za Pattie. Počkal som pokial pridu a išli sme domou. Uplne bez nalady som sadol do auta a išli sme.Doma sme sa navečeriali a sadli sme si ku telke. V telke nič nešlo a tak sme sa rozpravali. Zhodli sme sa že by bolo dobre zavolať Holly a povedať jej o Mel.
Vytočil som jej čislo a čakal kedy mi to zdvihne.
"Halo?""Ahoj to som ja Harry"
"Ahoj čo potrebuješ?"
"No vieš.....Mel je v nemocnici"
"P-počkaj ako je v nemocnici? Je v poriadku?."
"Havarovala aj s Lukom. Mali je doma s par škrabancami no a Mel ma zlomenu ruku a teraz je v kome v ktorej može byť mesiac a viac. Ak chceš priď je tu aj Pattie s Mikom."
"Pridem s najbližšim letom"
"Dobre pa" potom som už iba počul pipanie čo znamenalo že mi zrušila.
Povedal som Mikovy že pride Holly a išiel som si ľahnuť. Osprchoval som sa a zaľahol.V noci som počul plač a tak som sa postavil a išiel do Lukovej izby. Sedel na posteli a plakal.
"Prečo plačeš?" sadol som si ku nemu a zobral si ho na ruky.
"Chyba mi mamička" povzdichol som si.
"Aj mne drobec ale zajtra zaňou pojdeme dobre?" iba prikivol a zaľahol. Prikril som ho a odišiel ku mne do izby. Ľahol som si na postel a rozmyšlal som.
Zrazu sa otvorili dvere a dnu vošiel Luke.
"Možem špinkať š tebou?" iba som prikivol a už ležal pri mne. S pocitom že zajtra bude lepšie som zaspal.Tak čo nato hovorite? :)))
YOU ARE READING
2. Forever? (JB)
Romancečo sa stane keď sa po 2 rokoch znova stretnu? Budu zase spolu? Ako bude reagovať Justin na svoje dieťa o ktorom ešte nevie? Dozvieš sa to prestne tu. Druha seria je tu s dufam že sa vam bude pačiť:)