Justin:
Prave som išiel z firmi keď mi zazvonil mobil. Volal mi fredo.
"Serus bro""Počuvaj mam zlu spravu"
"Hovor"
"Vieš Mel je v nemocnici. Havarovala aj s Lukom a teraz je v kome. Nikto nevie či to prežije a Luje je doma v poriadku"
"Čožeee??? Kedy tam idete??"
"Zajtra večer nám leti lietadlo."
"Kupim si letenku a pojdem s vami zatial sa maj." po tomto som mu zložil.
Takže moja Laska je v nemocnici?
Ak to neprežije tak ja tiež nie! Možno si hovorite že prečo sa oňu tak zaujimam keď mam priateľku ale skutočnosť je taka že neman nikoho. Mal som Selenu ale ta ma mala len koly peniazom a tak som sa s ňou rozišiel.
Teraz hlavne nesmiem myslieť na seba ale na Mel a môjho syna ktoreho neuveriteľne milujem.Prišiel som domou,zaparkoval v garaži a išiel do obyvačky. Nič sa tu nezmenilo. Dom je stale taky isty ako keď tu bývala Mel. Stale tie iste fotky vysia na stene + tie nove čo som sem pridal. Dal som si na platno vyvolať fotku Mel,Luka a mňa a zaramoval som to. Vysi to na stene v obyvačke. A vždy aj bude.
Sadol som si na gauč a vybral si notebook. Zarezervoval som si letenku do Pariža a išiel som sa najesť. Urobil som si palačinky s čokoladovim topingom a bananom.
Osprchoval som sa a išiel si ľahnuť.
Harry:
Rano bolo nanič. Vstal som bez nálady a išiel sa osprchovať. Obliekol som si čierne uzke džinsy,biele do V tričko a košelu cezto. Zišiel som dole do obyvačky a Luke sedel pri telke a pozeral rozpravku Tom a Jerry.
Pozdravil som ho a on mi skočil okolo krku. Zasmial som sa nad ním a sadol si s nim na gauč.Bolo to asi prvy krat od tej nehody čo som sa uprimne usmial. Ten drobec mi vie vždy vyčariť usmev na tvari.
Pozrel som sa na hodinky ktore ukazovali 8:15.
Dole zišiel Mike a sadol si kunám na gauč a s nami pozeral rozpravku. Bolo to dosť smiešne že traja chlapy sedime na gauči a Pattie robi raňajky.
"Hally kedy pojdeme ža mamičkou?" pozrel sa namňa Luke a ja som si ho zobral na ruky.
"Keď sa napapaš a umieš si zubky" pozrel sa namňa a s radosťou prikivol.Išlie sme všetci do jedalne a dali si Palačinky čo pripravila Pattie. Boli vynikajúce. Pomohol som Pattie umyť riad. Dohodli sme sa že sa pojdeme pripraviť a pojdeme do nemocnice.
Zobral som Luka a išiel ho obliecť.
Prve som ho osprchoval,umyl zubky a až tak som ho obliekol. Obliekol som mu červenočiernu kockovanú košelu,modre džinsy a červene supry.
Bol važne nadherny. K džinsom mal aj traky a to mu robilo jedinečnosť.Zišli sme dome kde už čakala Pattie a Mike. Všetci sme nasadli do auta a išli sme do nemocnice. Ja som šoferoval a mike sedel na strane spolujazca. Pattie a Luke sedeli vzadu a o niečom sa rozpravali.
Pred nemocnicou som zaparkoval a vystupili sme. Išli sme ku Mel na izbu a Luke si kunej okamžite ľahol a začal plakať. Už som to nevydržal ani sa a alzy mi tiekli prudom ako vodopád.
Melanie:
Mala som divny sen. Bola som na lúke plnej kvetou,stromou,vtáčikou no proste ako v rozpravke. Po lúke išla osoba smerom ku mne. Prve som sa zľakla a tak som začala utekať čo mi nohy stačili. Nevladala som,no nevzdala som sa a utekala. Ta luka sa mi zdala nekonečná. Ta osoba bola stale bližšie a bližšie. Pozrela som sa poriadne na tu osobu a uvidela som mamu! Bola tam ale ako keď je mrtva?
"Mami?" pozrela som sa naňu a ta len prikivla.
"Som mrtva že?"
"Nie niesi. Si v kome. Každy sa o teba boji. Justin zrušil rokovanie a prave je na ceste sem a holly a fredom. Tvoj syn plače na tvojej postely a prosi ťa aby si sa vratila. Maš na vyber buď ostaneš somnou akebo sa vratiš tam dole." usmiala sa namňa a čakala na moju odpoveď.
"Rada by som tu s tebou ostala mami ale moj syn ma potrebuje prepač.
"
"To nič dcerka" usmiala sa namňa a pobozkala ma na čelo.Zrazu mi zmyzla a ja som padala do tmy. Do čiernej tmy.
Z pohľadu autora:
Luke ju prosil aby sa vratila. Plakal a Plakal. Za ten čas prišiel aj Justin a Holly a Fredom. Melanie počula každe ich slovo,každy vzlik ktory vyšiel z ich ust,každe prosenie.
Snažila sa pohnuť rukou. No to nešlo. Cítila sa akoby bola ťažky kameň a ona sa nedokaže ani pohnuť. Nabrala silu aku len dokazala a nakoniec zdvyhla ruku. Položila ju na Luke a pohladkala ho. Luke zvrieskol od radosti a povedal to každemu no nikto mu neveril. Mysleli si že mal len halucinacie však predsa ma len rok a pol. Melanie citila že mu nikto neveri a anu Justin ktory sľuboval že bude vždy na Lukovej a Mel strane .
Melanie teda vyslovila meno. Každy bol šokovany. Každy začal plakať ale nie od smutku ale od radosti.Nazory? Nieje extra dlha ale snažila som sa :) koment&votes.
YOU ARE READING
2. Forever? (JB)
Romancečo sa stane keď sa po 2 rokoch znova stretnu? Budu zase spolu? Ako bude reagovať Justin na svoje dieťa o ktorom ešte nevie? Dozvieš sa to prestne tu. Druha seria je tu s dufam že sa vam bude pačiť:)