Melanie:
Dneska je deň D. Čo znamena že sa sťahujeme. Luke nebol prve vôbec nadčeny ,ale nakoniec to prekonal.
Od rana balim kufre a mam už svoje,Lukovo a Harryho zbalene. Harry za ten čas čo ja balim oblečenie on bali nabitok,obrazy atd.
A čo ma čaka teraz? Zvesiť všetky fotky zo steny. Začala som a trvalo mi to zhruba hodinu a nakoniec som všetko poukladala do krabic. Odniesli sme veci do auta (toho čo sťahuje ľudi).
Obliekla som si rifle,tričko a mikinu a išla pripraviť Luka. Keď už konečne bolo všetko v aute sme šoferovy nadiktovali adresu a od už tam išiel. Mal by tam prisť za take 9 hodin. Mi cestujeme cez noc a za ten čas čo tam vodič pride nam vyližia veci do domu a mi si ich už len uložime.
Dom je dvojposchodovy. Obivačka spojena s kuchyňou,jedaleň,moja spalňa,lukova izba,harryho spalňa a 4 hosťovske izby.Už v Pariži:
Tak a už sme tu. Cesta bola dlha, ale zato sme si ju užili. Spievali sme si,rozpravali sa a smiali sme sa.
S Harrym sme sa vymieňali za volantom aby sme sa trošu aj vyspali.No a teraz momentalne vybaľujem veci. Luke zaspal v aute a tak ho harry odniesol do jeho izbyčky.
Ma ju strašne nadhernu. Je svetlo modra a ma tam stavanu skriňu. 3.regále plne hračiek.No a mala by som prestať razpravať už o dome a ceste že? Aj vas to už určite unavuje...
Zajtra mám prvý deň v novej firme. Hrozne sa tešim. Luke ešte nechodi do škôlky a tak mi ponukli že ho môžem bravať so sebou začo som nesmierne rada.Uložila som Luka do postielky a išla som sa osprchovať. Obliekla som si ešte dlhe harryho tricko na spanie a vošla do teplých perin.
Pozrela som sa na telefon a mala som jeden zmeškany hovor od Pattie. Zavolala som jej teda späť
.
Ja: ahojP: ahoj srdiečko ja len že ako ste prišli
Ja: V poriadku. Cesta bola sice dlha ale zabavna. Zajtra idem do novej roboty a tak dufam že sa mi bude dariť.
P: Prajem ti to. Vieš napadlo nas s ockom či by sme nemohli prisť aspoň na tyždeň. Pomôžeme ti vybaliť a postarať sa o maleho.
Ja: To by bolo užasne. Kľudne pridte.
P: dobre čakaj nas zajtra pa srdiečko
Ja: dobre pa
Dotelefonovala som s Pattie a nastavila si budik na 8:30.
V robote mám byť až na 10tu.Ráno som vstala na vyzvaňajuci budik. Bolo mi dosť divne že ma Luke nezobudil skôr. Zvičajne ma budi už o 6stej. Urobila som rannu higienu a obliekla si čierne rifle a bielu košelu donich. Čierne lodičky a mohlo sa ist dole. Dole bol harry a Lukom ako sa naochavaju palačinkami.
"Dobre ránko " hned sa namňa otočili a odzdravili sa. Musela som sa zasmiat nad ich tvarami. Zabrala som si luka do rzky a odniesla ho do izby kde som ho prezliekla a mohlo sa ist do prace.Ahojte:) Koment&Votes
YOU ARE READING
2. Forever? (JB)
Romancečo sa stane keď sa po 2 rokoch znova stretnu? Budu zase spolu? Ako bude reagovať Justin na svoje dieťa o ktorom ešte nevie? Dozvieš sa to prestne tu. Druha seria je tu s dufam že sa vam bude pačiť:)