O tyždeň neskôr z pohladu nikoho:
Tak a je to už 3dni čo Holly,Fredo a Justin odyšli. Čo sa za ten čas stalo? Tak ja som dostala ponuku robiť navrharku na spodnu bielizen značky Victoria Secret. Len čo je problem? Je to v pariži čo znamena že sa budeme sťahovať!. Justin a Holly s Fredom otom vedia a povedali že by som to mala prijať a tak sa aj stalo. No a čo sa stalo za ten čas medzi mnou a Justinom?
Tak Justin si našiel známosť hneď druhy deň čo tu boli. Stale ma to boli ale ak je šťastny tak mu to prajem. Ja, Harry a Luke ideme do paríža už zajtra. Prečo aj Harry? Lebo vraj nechce aby sme s Lukom išli sami a Luke je naňho dosť zvyknuty tak aj preto.
Je ťažke opustit Londin keď ste tu stravily posledne 2 roky.
Melanie:Viete na čo som zabudla? Zabudla som vam povedať čo som za ten čas robila.
No takže ako začať. Po príchode som išla ku Harrymu ktory namňa už hrdo čakal. Vyrozpravala som sa mu a tak sa mi ponukol že mi so všetkym pomóže vrátane Luka.
Ja som sa deň čo deň utapala slzach za svojou jedinou láskou - Justinom.
Nejedla som, nepila. Keď som bola v 5mesiaci mi oznamili že Luke može byť ťažko chory z toho že nedostava toľko vyživy a nemusi sa vyvinuť. Nadtým som začala rozmyšľať a davať sa do kopy. Začala som jesť,piť a smiať sa. Každa jedna snimka z ultrazvuku mi vyčarila usmev na tvari. V 8 mesiaci som si vytvorila taky menši denník a začala tam vlepovať fotky z ultrazvuku ale aj moje s bruškom.
Pisala som tam svoje pocity,nalady,tužby a priania.Zastila som že ma to postupom čase zbavuje smutku z Justina.
Ale ako sa da zabudnuť na svoju lasku? Nijako len musite začať odznova. A začala som.
Pôrod. Toho slova som sa strašne bala. Vedela som že raz to pride a ja sa tomu nevihnem. Zavolala som Pattie a Otca aby prišli.
Zo všetkym mi pomahaly vratane Harryho.
S Pattie sme nakupili drobne oblečenie pre drobca. Vedeli sme že to bude chlapec a tak sme začali vymišľať mena. Bolo to tympu ako Eduard,Jason,Aaron,Jack...
No Luke vyhralo. Možno som vam nespomenula ale Luke je pravym menom
Lucas Drew Jacob. Musela som dať aspoň niečo z Justina.
Je narodeny 1.3.2013.
Pri pôrode somnou bola Pattie. Všetko išlo ako malo a mne sa narodil zdravi a krasny chlapček.S harrym sme ho začali vychovavať. Momentalne ma 1,5 roka a už vie skoro niečo povedať ale skôr sa len pokuša.
Milujem ho a dufam že až keď vyrastie bude taky isty neodolatelny ako jeho otec.Viem je kratka ale komu by sa chcelo pisať keď to nikto nečita? Nikto nekomentuje? Mam chuť zrušiť cely tento pribeh:/
YOU ARE READING
2. Forever? (JB)
Romancečo sa stane keď sa po 2 rokoch znova stretnu? Budu zase spolu? Ako bude reagovať Justin na svoje dieťa o ktorom ešte nevie? Dozvieš sa to prestne tu. Druha seria je tu s dufam že sa vam bude pačiť:)