prologue

734 73 7
                                    

Son ders zilinin çalmasına birkaç dakika kala Michael koridordaki dolabından biyoloji kitaplarını alıp dolabın kapağını gürültüyle kapattı. Ellerini kırmızı saçlarından geçirdi ve sıkıntıyla iç çekerek biyoloji sınıfına yöneldi.

Kalabalık koridorda sıkıntıyla yürürken aynı zamanda sınıfı bulmak için etrafına bakındı. Biyoloji dersinden nefret ettiği kadar hiçbir şeyden nefret etmiyordu. Ama yakında sınavları başlayacaktı ve eğer bu sınavlardan da kalırsa bu bir daha Xbox'ını göremeyeceği anlamına gelirdi. Ailesi bu sene notlarını yükletmesi için aşırı baskı uyguluyordu.

Tam sınıfa girmek üzereyken tanıdık bir sesin ona seslendiğini duydu. Arkasına döndü ve kim olduğuna bakmaya çalıştı. Ashton'ı birkaç metre ötesinde durduğunu gördü. Tam ona doğru ilerlemeye başlamıştı ki aniden acelesi varmış gibi görünen sarışın bir çocuğa çarpınca tökezledi. Çocuğun elindeki kitaplar yere düştüğünde çocuk çarptığı kişinin kim olduğunu görünce duraksadı. Yine de bozuntuya vermeden kitapları toplamaya çalışırken Michael da ona yardım etmek için eğildi.

Çocuk kekeleyerek "Ö-özür dilerim önüme bakmalıydım biliyorum çok aptalım. Neyse acelem var gitmeliyim." gibi bir şeyler mırıldandı ve elindeki kitaplarla koşarak uzaklaşırken siyah kapaklı defterimsi bir şeyi Michael'ın elinden almayı unutmuştu. Michael arkasından seslenmeyi düşündü ama o çoktan gözden kaybolmuştu bile. Ashton yanına gelip iyi olup olmadığını sordu ama Michael cevap bile veremeden zil sesi duyuldu ve Ashton'la vedalaşıp sınıfa girdi.

En arka sıraya oturmuştu o yüzden öğretmeni fark etmeden çocuğun düşürdüğü defteri açmayı düşündü. İçinde isim gibi bir şeyler arıyordu ama gözleri ilk sayfadaki düzgün el yazısına takıldı.

Üstüne bir tarih atılmıştı ve altında tam olarak şunlar yazıyordu; "Sevgili Günlük, bu anlatacaklarım tamamen sevgilim hakkında. Yani sevgilim olduğunu daha bilmeyen sevgilim."

Bula bula umutsuz bir platoniğin günlüğünü bulduğunu düşünüp gözlerini devirdi. Hala biraz da olsa merak etmesine rağmen başkalarının hayatına karışmayı da pek istemiyordu. Ama yine de birkaç sayfa okumaktan zarar gelmezdi değil mi?

~Selam selam selam odhsgsb. İlk defa bxb yazıyorum o yüzden kötü olmuş olabilir affedin kdfdhehd. Diğer bölümlerde karakter ağzından yazmayı düşünüyorum. Bölümler kısa kısa olur ve 30 gibi de final yaparım belki de. Ayrıca beğenip yorum atarsanız sevinirim. Neyse sizi seviyorum ehehehe <3~

dear diary... //mukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin