~Michael~
*bir sonraki gün, okulda*
"Hey, Siena" Onu dolabının önünde görünce gülümseyerek el salladım.
"Selam, Michael. Benimle hiç konuşmazdın, neler oldu?" Siena dolabının kapağını kapatıp bana döndüğünde gülümsemeye devam ediyordum.
"Şey, sadece bir şey soracaktım da. Sevgilin var mı?" Gergince ensemi kaşımaya başladım.
"Yok, ama neden sordun ki bunu?"
"Şey, umm... Benim sevgilim olabilir misin?" Gergince elimi enseme götürdüm ve bakışlarımı aşağı indirdim.
"Ne? Bu çok ani oldu." Siena saçlarının bir tutamını parmağına dolayıp oynamaya başladı. "Seni üzmek istemem ama bilirsin, erkeklerden hoşlanmıyorum."
Bakışlarımı kaldırdığımda yanaklarının kızardığını gördüm. "Ah, bu harika! Benim de kızlardan hoşlandığım söylenemez. Yani şey..." Kelimelerim birbirine karışmaya başlayında duraksayıp dudağımı ısırdım. "Her şeyi batırdım değil mi?"
Bana garip bir bakış atarak kafasını salladı. "Anlatmaya baştan başlayabilir misin?"
Derin bir nefes aldım, "Bir çocuktan hoşlanıyorum ve o benim düz olduğumu sanıyor. Boynumdaki izleri gördüğünde aklıma ilk senin adın geldi, o yüzden şu an bizim çıktığımızı sanıyor olmalı. Yani, şey... benim sahte kız arkadaşım olur musun?" Kolumdaki bilekliklerle oynarken içimden beni terslememesi için sessizce dua ediyordum.
Siena gülümseyerek bana baktı. "Aw, Michael, tabii ki! Ama önce bana bu şanslı çocuğun kim olduğunu söyle."
"L-luke." Bakışlarımı yerden kaldırmayarak mırıldandım. Kız küçük bir çığlık atarak elini ağzına götürdü.
"Aman Tanrım! Hemmings olan Luke değil mi? Siz çok yakışıyorsunuz! Partide o fikri vermem çok akıllıcaydı!" Siena'nın partide, Luke'un boynumu emmesi fikrini ortaya attığını hatırlayınca gülümsedim.
"Biliyorum, ama sanırım o gece olanlar hakkında hiçbir şey hatırlamıyor. Ayrıca onun düz olduğuna eminim. Her neyse teklifimi kabul ettiğim için teşekkür ederim!" Gülümsedim ve gözlerine baktım. "O yemek saatinde görüşürüz 'kız arkadaş'"
Ben uzaklaşmaya başlarken arkamdan seslendi, "Görüşürüz, 'erkek arkadaş!'"
~
Ewwww! Bu bölüm doldurma bölüm gibi bir şeydi sanırım çünkü hiç beğenmedim.Herneyse hikayenin finali hazır -ehehehehehe- ve eğer istediğim gibi bitirmeyi başarırsam mükemmel olacak!
Finalin hazır olması hemen bitireceğim anlamına gelmiyor ama. Yaklaşık bir yirmi bölüm falan sonra bitiririm belki.
Ayrıca yaklaşık 1 haftadır yeni bölüm atmamışım. Sınav haftasındayım özür dilerim ;-;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dear diary... //muke
Fanfiction"Sevgili Günlük, bu anlatacaklarım tamamen sevgilim hakkında. Yani sevgilim olduğunu daha bilmeyen sevgilim." {Ortak hikaye; @smellhood}