Era chiar handicapatul de Offender.. Vai luarar drequ de gay handicap! O va speria!!!
- Hey frumoas.o! Ce face o papusa ca tine cu un retardat ca Jeff? Spune ducandu.se spre Alis..
Alis sa prefacut ca nu il aude si cand sa apropriat destul de mult cat sa poate sa il atace..
Perspc. Alis
Nu am raspuns la intrebare l.am lasta sa se aproprie de mine, si cand a fost destul de aproapa am facut un topor din foc asteptand sa ma atinga... Cand si.a pus un tentacul pe umarul meu am sarit in sus facand o pirueta gratioasa si rapida in aer cazand cu forta inspre el si lovindul cu toporul cat sa ameteasca iar dintr.o alta saritura l.am atins pe cap panand niste paznici de foc in jurul lui.Perspc. Offender
Am vazut o fata asa de draguta si frumoasa dupa ce am vazut ca nu imi raspunde m.am apropriat usor de ea si am atins.o cu un temtacul dupaia sare in sus si face o pieruieta uimitoare.. Iar in urmatoarea clipa m.am trezit incojurat de gardiani de foc.. Ce drequ! E imposibil sa faca asta!!
Doar unii dintre cei mai puternici si rari demonii pot face asta!!! Nu inteleg! Ce cauta aici!?
Am incercat sa scap luptandu.ma cu gardianii dar era imposibil.. La un moment dat mi.a spus
- Degheaba te zbati! Nu ai cum scapa! Sunt invincibili! Asa ca spune tu mie, cine esti si ce cauti aici?
Mi.am lasat palaria in jos si nu i.am raspuns...
- E Offender! Obsedatul de sex! Din casa CreepyPasta!
- Taci gura de peste!!! Tu nu sti ca e..
- O printesa? Da stiu.. Unul dintre cei mai puternici si rari demoni? Da stiu.. Prin urmare si eu sunt prizionerul ei..
- Dar tu nu ai gardiani in jurul tau.
- Ba are dar sunt gardiani invizibili! Tembelule! ( erau a umbrelor dar el nu trebuie sa stie..)
- Deci ai de gand sa imi spui de ce ne tii prizonieri?
- Pai 1 nu va cunosc, 2 nu stiu daca mintit sau nu!
- Simplu intreaba ceva ce numai un CreepyPasta adevarat crezi ca ar sti! Am spus aratandu.mi zambetul spre ea..
- Bine tembelilor! O intrebare si 2 peobe daca treceti va cred daca nu va luati adio de la viata!
- Bine cum vrei tu scumpa domnisoara!
- Mie imi convine!
- Bun prima intrebare! Jeff care e numele fetei pe care ai intalnit.o si a fost singura pe care nu ai omorat.o?
- Jane, Jane a fost.. M.a inteles si am decis sa ii las viata in pace..
- Bine.., Offender.. Care e cel mai sexy dintre fratii tai inafara de tine?
- Glumesti asai? Sunt niste muraturi cu picioare toti! Nu sunt deloc sexy in vreun fel.. Bine.. Nu chiar.. Mie mi sa par extrem de atragatori..dar ceilalti ii considera cum ti.am spus..Perspc. Alis
Bun la intrebari au raspuns corect amandoi.. Urmeaza probele.. I.am luat pe amandoi si i.am aruncat in apa... Si eu dupa ei.. Am ajuns in dimensiunea apei aici era prima proba.. Baietii erau adormiti asa ca am pus probele.. Pe Jeff l.am pus intr.un univers paralel in care era el cu Jane, in padure iar in spatele lor vor aparea tot felul de mostrii..
Pe Offender obsedatul ala l.am pus iar intr.un univers paralele cu cele mai frumoase printese din lume..
Si asa incep testele..
Jeff sa trezit..
Perspc, Jeff
M.am trezit intins pe jos cu Jane langa mine care parea ingirjorata.. Am vrut sa o intreb ce sa intamplat.. Dar nu am apucat pentru ca i.a fost aruncat un cutit chiar deasupra capului.. Am luat.o relede si am pus.o in spatele meu aparand.o era un mosntru ciudat avea coada de crocodil,urechi de iepure, paini cu ghiare, picioare ca de cangur ai in rest era ca un om bine facut.. Iac arunca un noi cu ghiarele lui care ii recresteau instant.. Mi.am luat cutitele si am inceput sa il atac fara mila.. Pana ce l.am distrus de tot..
P.A.
Intre timp Offender se trezise si el..
Cand a vazut unde e...P.Of.
Cred ca am ajuns in rai.. Sunt incojurat de cele mai frumoase fete din lume.. Dar parca nu e cine stie ce.. Mi.am facut decap cu ele.. Si dupa le.am omorat..
Stateam in camera aceea pana ce a intrat un barbat bine facut cu 8 patratele si era doar in boxeri..
Am inceput sa saivez cand l.am vazut..
Sa apropriat de mine (care eram gol ) si sa pus peste mine incepand sa ma sarute de la gura pana a ajuns in loc unde soare nu prea vrea sa intre si a inceput sa o linga usor excitandu.ma... Era de vis!
P.A.
Cred ca le.a ajuns.. I.am teleportat pe amandoi la a doua proba.. Cand au ajuns erau putini confuji pana ce m.au vazut.. A doua proba constata in.. A sta in casa cu mine..
- Lume avem noutati! Striga Jeff intrand in casa si arltragand toata atentia..
- Ce faceti mai creaturi sexy ce sunteti???
- Ce noutati zic Jeff? Intreaba Sally sub forma de fata de 15 ani..
Din spatele lor am intrat eu.. Toata lumea se uita ciudat iar dintr.o data mi.am ridicat mainile in sus facand sa apara artificii si toti s.au minunat..
Am inceput sa rad cand am vazut ce fete au..
Intr.un colt al camerei il observ pe L.Jake care era suparat.. Ma duc la el si..
- Buna!
- Ce vrei? Imi spune trist..
- Ce ai patit? Ii spun putin trista..
- De ce te.ar interesa?
- Pentru ca imi esti prieten acum si.. Chiar am gija de prietenii mei..
- Da fie cum zici tu..
Bine ma saturasem.. I.am pus mana pe cap ca sa aflu ce se petrece.. Si am avuzt de ce era trist.. Mi.am luat mana de pe capul lui si i.am zis..
- Crede.ma intr.o zi va veni si aceea persoana..
- Dar de unde sti de ce e suparat? Ma intreaba toti in cor..
- Am multe puteri pe care nici nu vi le imaginati macar..
- Dar de unde sti ca va veni? Daca nu e asa? Cine ar vrea sa fie cu mine?
- Hay frate! Stai calm vei vedea ca are drepatate! Nu se inseala niciodata! I.a spus venind si imbratisandul..
- Da chiar asa unj sexi ca tine nu trebuie sa fie suparat de asa ceva! Si a venit si el in imbratisare..
Se pare ca testul sa incheiat..
I.am scos pe amandoi din dimensiuni aruncandui langa lacul unde am fost si le.am spus
- Ati trecut! Se pare ca nu minteati felicitari! Nu veti muri! Am spus incepand sa chicotesc :))
- Dar ce sa intamplat? Ma intreaba Offender confuz..
- Da chiar asa? Ce au fost toate aste?
- Probele! Asta au fost!
I.am batut usor pe amandoi pe umar dandu.le cate o putere noua..
- Ce sunt cu semnele de pa mainile noastre?! Intreaba amandoi speriati..
- Vam dat cate o putere noua..
Jeff sa ridicat si sa intors spre un copac a aruncat cu citul in el iar acel cutit sa transformat intr.un topor.. El a ramas uimit cand a vazut a venit la mine si..
- Mutumesc! M.a luat in brate si ma pupat pe obraz in semn de multumesc.. Ce dragut!!
Offender sa indreptat spre lac iar din lac a iesit "barbatul perfect" pentru el.. Can a vazut a sarit in sus de fericire si a venit si m.a strans tare in brate multumindu.mi.. Se pare ca am terminat aici..
- Baieti acasa cu voi! I.am atins pe ama doi iar in clipa urmatoare erau in camerele lor. M.am teleportat si eu panandu.ma la somn dula un dus lung.. Koa era rult de oboseala asa ca sa pus pe un covor moale si a atiptit instant.. Ce dragut..*****
Helău babuinilor! Sper ca va place capitolul acesta! Stiu stiu ieri nu am postat imi iau revansa promit!
Scuzati greselile si lectura placuta!
Good night! :))
CITEȘTI
Demonul Scoli si Jeff criminalul (demon in devenire!)
HorrorAlis.. Printesa demonilor umbra.. dingura si unica mostenitorea deoarece ea nu mai are fratii.. Ea fuge de acasa.. ( Cel putin asta crede.. dar ii e stearsa memoria de autor si na.. aflati la sfarit! ) ca sa il caute pe Jeff The Killer pentru al g...