C.a.p.u.l.3.

187 20 4
                                    

Am ajuns in lumea viselor.. Eram intr.o padure... Cam pustie.. Am pasit pana in mijlocul padurii unde era Maia cu.. Hmm. Offf mereu uit... Cum il chema... O da era mutilatul ala... Offf cum ii zicea. Jet? Nu nu.. A da Jeff oare ce cauta aici.. M.am strecurat in umbra unui copac de langa ei pentru a auzi ce vorbesc..
- Si pana la urma o noua prada?? Spune tipul mutilat cu zambetul lui psihopat
- Da da parada, sa zicem.. A spus Maia cu nepasare
Stai ce!!! Eu sunt prada? Sau poate vorbesc de altcineva.. Mda probabil.. Am ascultat in continuare..
- Deci bruneta nu are cum sa se apere de mine nu?
- Nu , nu are.. E lispita de aparare nici nu stie sa tina un cutit in mana.. Sa fim seriosi! Ce drecu! doar nu stiu ce tinte iti dau!? Si sti ce de data asta chiar o sa iti placa sa o vanezi pentru ca nu e ca celelalte.. E mai rea si mai sadica.. Nu plange! Chiar de ii scoti ochii ea sta in nepasere.. Deci cred ca o se te distrezi cu ea! Spunad fara nicio expresie pe fata..
Stai! Maia m.a tradat!? Dar totusi nu i.a spus adevarul.. Cred ca pune ceva la cale.. Hm..
M.am apropriat mai mult si m.am pus in umbra Maiei...
- Eu hay ca am plecat! Ca mi.e somn si trebuie sa imi ascut cutitele pentru vanatoarea de maine!
- Da da hay dispari!
Mutilatul ca Jeff chiar nu pot sa ii spun.. Ca nu il cunosc si nu vreau sa gresesc...
Deci Mutilatul a inceput sa rada disparand in intunericul padurii... Iar rasul sau psihopatic care iti da niste fiori intepatori rasuna in padurea cea intunecata.. Mama ce fiori imi da tipul asta! Desi chiar imi place, STAI CE!!??! CE AM ZIS??!!?!? NU NU E ADEVARAT!! NU SE POATE!!.. Of fie si ce da poate chiar sunt indragostita de el si cei cu asta?..
Am ramas in umbra Maiei, ea sa asezat la umbra unui copac.. Eu am intrat in umbra copacului.. Dupa 2 minute de stat se aude un fosnet ceva mai incolo.. Ma uit mai atenta si vad ca era cainele pe care l.a adus Maia.. Hmm ce cauta aici?
Cainele apropriinduse de Maia s.a transformat intr.un baiat brunet cu parul carunt care ii venea rebel pe fata astfel nevazanduise ochii.. Avea un tricou alb iar in mijloc o stea neagra ( tricoul ii statea multat si ii se putea observa abdomenul bine facut, chiar ii sta foarte bine!), o pereche de pantaloni de trening-eleganti negri, o pereche de tenesi negri cu botul alb..
Maia sa ridicat si a luat pozitia de atac.. Aparandui de nicaeri un arc cu sageti.
- Cine esti!? Si ce cauti aici?! A spus usor deranjata si furioasa de cel care sa oprit imediat, si a inceput sa rada intr.un fel ciudat...
- Sa nu imi spui ca m.ai uitata.. A spus baiatul dezamagit, ridicandusi privirea si lasandusii ochii sa ii se vada..erau asa frumosi.. Unul negru cu o stea alba in loc de iris, si un ochi negru cu o semiluna si o jumatate de inimioara dedesupt, semiluna era alba iar jumatatea de inima rosie.. Ca sangele..
Fata a lasat imediat arcul cu sageti pe jos(iar acesta a diaparut intr.un fum mov..) si s.a aruncat sa il imbratiseze pe bait..
Hmm oare se cunosc? Dupa 5 minute ce au stat asa Maia sa dezlipit usor de pieptul bine facut al baitului si i.a spus:
- D-dar cum? Cum ai reusit sa..
- Mi.a fost prea dor de tine asa ca.. Am plecat.. A spus intrerupand.o
- Dar chiar nu trebuia sa faci asta.. Mai ales acum.. Ai unde sa stai?
- Pai stau cu tine!
- Eu stau la cea mai buna si singura mea prietenea.. Si sunt camere doar pentru mine si fratii mei..
Hmm de ce nu la invitat? Doar stie ca eu i.am facut camera si ii pot face si lui una.. E treaba ei.. Desi e ciudat..
- Pai eu unde crezo ca dorm in seara asta? Sunt in pat cu tine..
- Nu are cum cu mine e doar cainele pe care l.am gasit gand omoram cadavrele ambulante..
- Da eu sunt.. Ca sa nu fiu gasit stau in forma de caine.. Maine sa te uiti pe labute sa vezi ce semne si pentagrame are, trebuie sa fei 3 semne si o pentagrama.. O jumatate de inima, o semiluna, si o stea, si bineinteles pentagrama.. Ala sunt eu..
Si a vazut petele move nu? Sunt semne care arata ca am venit doar la tine..
- Odododoo ce dragut esti!! La fel de dragut ca intotdeauna! Dar cu regatul tau ce faci?
- Pai am proclamat pe un prieten sa fie rege in locul meu..
- Nu! Cum sa faci asa ceva?! Ai inebunit?..
- Da sunt nebun dupa tine! A spus sarind pe ea sarutand.o apasat si cu o pasinue ce.. Te facea sa simti ca stai intr.un lac de lava.. Era asa dragut!! Au stat 10 minute in sarut iar eu ma cam plictisisem.. Asa ca m.am gandit sa ma arat.. Asa ca am iesind din umbra nefacand vreun zgomot si m.am pus in spatele lor..spunand
- Poti sa stai la noi! Nu e nicio problema!
Amandoi sau oprit si s.au intors catre mine mirati si speriati in acelasi timp..
- Dar tu cum ai intrat aici? Ma intrebat Maia usor panicata..
- Pai am adormit si m.am trezit puffff aici..
- Dar nu are cum.. Si de cand esti aici?
- Pai sa spunem ca de mult ok?
- Da bine.. A spus dandusi ochii peste cap..
Baiatul statea nemiscat infiorat si totusi ducuros dar nemiscat..ciudat tip.. Am stat 5 secunde uitandu.ne unii la alti iar apoi am spus cu o voce firava si pe un ton jos..:
- Siii... Nu ne faci cunostinta?
Maia sa uitat putin urat apoi a spus..
- Da bine Koda ea este Alis, cea mai buna si singura mea prietena..
- Incantat sa te cunsoc draga Alis! Mi.a spus cu un ton si un zambet bland..
- Si eu ma bucur sa te cunosc Printule Koda din regatul Cerului Noptii! Am spus incantata si am afisat un zambet scurt si cald
Amandoi s.au uitat mirati la mine si m.au intrebat in cor:
- De unde sti ce print sunt/este?
- Ochii te dau de gol draga print, am spus facand o plecaciune scurta, parul lasandumi.se de pe gat si vazandumi.se semnul de printesa de pe gat ceea ce insemna o inima insangerata cu o steluta deasupra si o sageata trecand prin ele.. Amandoi sau uitat mirat iar Koda a spus:
- Eu ar trebuie sa fac plecaciuni in fata ta Printesa! Spuse baiatul facand o plecaciune..
- Dar de unde sti ca..
- Ca esti Printesa Demonilor din Umbre? Pai semnul de pe gat te da de gol Printesa.. Eti mai puternica ca mine si practic imi consuci regatul din umbre..
- Serios? Nu stiam asta.. Deci deasta inseamna ca imi pareai cunoscut?
- Probabil Printesa, probabil..
- Inca ceva nu imi mai spune "Printesa" pentru ca nu imi place, am fugit din regatul meu tocmai ca sa nu mai fiu printesa... Plus ca Maia mai are putin si imi arunca un pumnal in inima de ciuda..
- Nu.i adevarat!!
- O da! Pai si ce e cu pumnalul din mana ta?!
Pumnalul a disparut si ea a sups
- Ce pumnal? Eu nu vad niciun pumnal!
- Da da bine v.am lasat porumbeilor! Am spus intorcandu.ma cu spatele si pregatinduma sa dispar insa inainte am spus
- Koda camera ta e jos, am facut.o deja sper sa iti placa si te rog sa nu mai stai in forma de caine! Iar dula am disparut insa ii puteam auzea cum se bucura..ce dragut..
Am ramas in acel intuneric adormind in vis..

*********

Dimineata m.am trezit cu un miros de clatite cu nutela pe ele deschid ochi si gasesc 2 farfuri pline numai de clatite.. Si 2 de fructe frumos aranjate intre ele pe tava era un trandafir negru cu cateva petale mov printre si cu un bilet, pe bilet scria
** Multumesc ca ma lasi sa stau cu iubirea sufletului meu! Astea sunt penteu tine si Koa !! Sper sa va placa eu le.am ornat,facut,taiat! In semn de multumire!!
Esti o printesa mai buna decat parintii tai! Esti o adevarata regina!
Si multumesc de camera alb negru cu poze cu Maia pe ici colo!! O iubesc!! Si camera si pe maia!!
A si te superi daca ramane si Sai?
Sai e animalul meu stelar! Si stai calma nu va fi observat se poate transforma in orice deci nu vom avea probleme! Multumesc inca o data pentru tot! :* **
Se vede ca nu ma cunoaste e asta e am mancat tot ce mi.a adus iar trandafirul l.am pus intr.o vaza alba (am gasit.o prin casa!) , dupa ce am mancat m.am dus la dus si l.am lasat pe Koa sa manance.. Am stat ca de obicei o jumatate de ora in baie.. Dupa ce am iesit Koa terminase de mancat si era transformat intr.o vidra alba era dragut! M.am grabit catre dulapul cel mare si ma uitam cu ce sa ma imbrac.. Pana cand o cutoe asezata pe fundul dulapului mi.a atras atentia, am scos cutia alba mare de acolo si am deschis.o, era o rochita neagra cu o pamblica alba legata in jurul taliei cu o fundita la mijloc (in spate) .. Era si o pereche de bascheti albi si un colier cu o inima cu o stea pe ea m.am imbracat cu ce era acolo si mi.am schimbat si colierul.. Iar dupa m.am dus la baie sa ma uit in oglinda.. Eram asa feumoasa.. Am facut o piruieta iar parului meu i.au aparut suvite albe!
Aratam perfect!
Am goborat jos si Maia cu Koda mancau cand am intrat in bucatarie amandoi au ramas cu gura cascata..
- Nu va mai uitati asa! Cautati jos in dulap cate o cutie si veti gasi ceva ce va va placea!
Amandoi au dat fuga in camerele lor iar cand sau intors , Maia era imbracata intr.o rochie mova ca parul ei la fel ca a mea numai ca era mai bufanta iar pamblica era neagra si suvitele ei la fel, medalionul de la gatul ei avea o jumatate de inima cu un cerc in ea.. ( am uitat sa spun ca medalioanele erau argintii) , Koda era imbracat intr.un costum sport elegant elb cu o palarie alba si un medalion argintiu cu o jumatate de inima peste o semiluna, tenesii ii erau negri.., iar la maini avea bratari negre cu perle mov , albe si negre..

** cuzati de intarziere cu capitolu... Insa am incercat sa ma revansesz facandul mai lung decat celelate!!
Sper sa va placa! Daca va place un vot si o parere ajuta!! Lectura placuta!**

Demonul Scoli si Jeff criminalul (demon in devenire!)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum