C.a.p.u.l.6.

147 14 6
                                    

Si asa incepe totul..
Ma gandesc la Jeff.. Si nici macar nu stiu sigur daca dorm..
E asa dragut.. E perfect.. Oare? M.am indragostit de Jeff? Sau sunt doar intrigata de el si de ceea ce face?... Habar nu am..
Daca m.ar iubi si el..
Daca ar simti acel fior placut cand ma vede, asa cum il simt eu.. De iar bate inima de parca ar vrea sa iasa afara, ca mie, cat de frumos ar fi totul?.. Ar fi minunat..
Dimineata sa ma trezesc cu el langa mine.. Sa il trezesc cu saruturi dulci.. Si sau sa il lipesc de pat ca sa nu poate riposta.. Off atatea ganduri fara a fi adevarate..
#Nu ai de unde sti ca nu te iubeste.. Adica nu l.ai intrebat deci..nu ai de unde sti daca te iubeste sau nu.. Daca i.ai spune poate.. Ai afla.. Adevarul..#
Da stiu.. Dar nu.. Deocamdata lasa.. Nu, mai intai sa il ajut si dupa.. Poate ii spun..
#Vezi sa nu fie prea tarziu cand ii vei spune.#
Niciodata nu e prea tarziu.. Este timp destul.. Si daca chiar ma iubeste si el..atunci nu va fi tarziu niciodata..

Autoarea
Vreti sa stiti asai?
Va spun doar ca Jeff doarme..
Cand se va trezi.. Viata ii se va schimba.. Sau..poate nu..
Alis e asa de suparata..si totodata dezamagita de ea insasi..
Cum de se poate indragosti?
Cum de tocmai el e cel pe care il iubeste? Cum?
Cum de pot eu iubi? Nu are sens..
Aceste cuvinte nerostite ii bantuie gandurile Alisei...
Va reusi sa ii spuna ca il iubeste?
Sau va incepe sa ucida cupluri?
Greu raspuns.. Poate Jeff nu o iubeste.. Nimeni nu stie daca da sau nu.. Ciudat lucru..
De ce Jeff nu vrea sa ne spuna nimic?
De ce tine doar pentru el?.
Nu stiu nici eu nici voi..
Insa vom afla pe parcursul capitolului viitor..
Jeff sa trezit asa ca vrea sa vorbeasca;)

Jeff
M.am trezit cu un fior mare si sincer chiar foarte placut.. Nu stiu ce a fost.. De la ce este..
Ce vis ciudat am avut..
Fata aceea Alis nu se speria de mine.. Plus ca mai era printesa, Printesa Demonilor din Umbra (de acum am sa spun P.D.U) ... De ce ar vre o printesa sa ma ajute? Oare ma iubeste? Cine stie..
Da stiu ca nu a fost un vis.. Era prea real.. Nu a fost un vis nicidecum..
Am stat o ora in pat uitandu.ma la tavan si punadu.mi aceleasi intrebari.. De ce ea? De ce acum? De ce EU? ...
La un momemt dat m.am dus la dulap sa imi caut niste haine...
Mi.am luat un hanorac negru o pereche de ginsi negri si un tricou simplu alb, tenesi fiind tot albi, m.am dus la dus.
Ma simt asa bine cand simt cum cade apa calda pe pielea mea rece.. E asa de bine.. Dupa vreo 10 minute de stat in dus am iesit cu un prosop mov de la brau in jos, cu parul ud.. M.am imbracat si mi.am uscat parul..
M.am aruncat din nou in pat.. Am stat asa o vreme pana cand Jane intra in camera si sare pe mine
- Ce mai faci Jeffy??
- Bine Jane tu?
- Am venit sa te vad.. Dar cred ca esti prea suparat ca sa vorbesti sau sa stai cu mine..spune suparata, dadandu.se jos de pe mine si indreptanduse pre usa..
- Nu Jane stai! Am nevoie de o imbratisare si de tine!
- O Jeffy mereu voi fi aici penteu tine! :*
A inceput sa ma sarute apasat si pasional.. O vroiam asa mult in acel moment, si ea ma vroia la fel de mult.. Asa ca am inceput sa o sarut mai apasat decat ma saruta ea.. Cu o singura miscare m.am pus peste ea.. Purta o rochita neagra.. Pe care am rupt.o in doua dupa ce am ajuns in zona gatului, am ineput sa o sarut pasional pe sani aprindu.ma si muscand.o usor de zvarc..a inceput sa imi strige numele meu de placere, ceea ce ma intriga mai rau i.am sfasiat rochia de tot si a ramas in lenjeria intima.. Am inceput sa o sarut usor coborand tot mai jos pana am ajuns la lenjerie i.o rup si pe aia si incep sa o sarut si sa o musc usor.. Si urcand si coborand cu smaruturile orindu.ma cate putin in anumite locuri pentru a o musca...
Am inceput sa ma incalzesc asa ca mi.am dat repede hainele jos, Jane se uita incantata la masculimitatea mea si cand am facut "trenu' ciu-ciu" Jane a inceput sa tipe de placere.. Faceam miscari usoare de dute vino, acestea devenond tot mai rapide, Jane incepea sa imi strige numele..
M.am oprit si sa pus deasupra mea, incepand sa ma sarute de la buze, pana tot mai jos..ma saruta usor pe piept imi mangaia patratelele si ma musca de gat, din cauza placerii am scapat un gemut usor... Jane parea incantata, a coborat tot mai jos si a inceput usor sa linga "trenu'" si usor usor sa il suga.. Era asa placut..am lasat iar niste gemete sa imi scape din gura, am oprit.o pe Jane si am luat.o in stilul miresei si am dus.o in baie am pornit am dusului si m.am bagat cu ea in bratele mele saruntadu.ne.. Era asa placut..mai ales cand cadea apa calda le piele.. Cand vedeam cum cade apa pe amandoi.. Am inceput sa gem usor printre sarutri.. Era foarte foarte bine..
Am stat vreo 20 de minute acolo sarutandu.ne pasional.. Era asa bine..
Dupa ce am iesit Jane mi.a spus..
- Te iubesc Jeffy al meu :*
- Da da si eu ..
- Acum trebuie sa plec... Deci ai grija ce faci Jeffy sa nu cumva sa ma inseli! :*
- Da da cum spui tu!
A iesit din camera eu m.am aruncat gol in pat, am aruncat cu cutiul in usa ca sa o inchid
Off.. Ce bine a fost.. A trecut ceva timp de cand nu am mai facut asta.. Jane nu a mai venit pe la mine.. Probabil si.a gasit vreunu care sa ii implineasca poftele.. E oricum nu imi pasa, sa faca ce.o vrea..

Alis
Sa facut dimineata.. Iar eu sunt cam obosita.. M.am dus la dus.. Am iesit repede de data asta..
M.am imbracat cu o rochita neagra pana la genunchi, parul prin in coada, bocanci negri, bratara neagra, lantisorul negru pe care l.am gasit in prima zi..
Koa inca dormea.. M.am dus jos sa pregatesc ceva de mancare.. Am facut cateva clatite cu nutella si suc de portocale proaspat stor.. Am lasat un bilet pe masa, dupa ce am mancat (lasandu.le si lor )
L.am chemat pe Koa care era tigrul negru cu dungi albe, i.am pus o lesa alba si am iesit in oras..
Am mers pe langa scoala de unde iesea un cuplu.. Ce dragut.. Au venit o groaza de copiii sa il mangaie pe Koa..
Pe drum mereu trebuia sa ma opresc pentru ca toti vroiau sa il mangaie pe Koa..
Am vazut un baiat dragut care era inmdracat intr.un costum negru.. Avea parul scurt pe margini si lung in crestet.. Era destul de dragut.. A venit sa il mangaie pe Koa spunand
- De unde il ai e foarte frumos si rar
- Pai l.am primit de ziua mea..
- E foarte frumos sa ai grija de el printeso!
- Da sigur ca o sa am menchestare!
- Emi. A spus schitand un zambet asa dragut si apoi incepand sa chicoteasca..
- Alis! Am spus repede schitand un zambet plin de bucurie..

** Babuinilor va ajunge atat la capitolul asta ca dupa va invatati cu mai mult!!
Sper ca va placut acest "cap!" :))
Jeff : Astept si eu intrebari si eu de la voi!
Toti ceilalti: si noi!!
A da si am mai avunt niste intrebari adresate mie de la @AndraDylanHaynes
Inspiratia pentru aceasta carte mi.a venit la scoala cand ma gandeam cum ar fi daca ar fi un demon care sa manance copiii dar mi.am schimbat parerea si asa am ajuns la cartea asta
Ani mei.. Am 13 fac 14 in decembrie..
Sincer? Nu cred ca voi ajunge prea sus cu aceasta carte, dar speranta moare ultima!=}
Clasa.. Sunt in clasa a8a...
Determinarea.. Pai sincer cautam o carte si am dat prin intamplare peste aceasta carte! :)) si nu imi pare rau =]]
Cam asta e tot.. Ne vedem la urmatorul capitol! :)))**

Demonul Scoli si Jeff criminalul (demon in devenire!)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum