C.a.p.u.l.2

232 21 6
                                    

Doamne chiar era frumoasa... Pacat ca a murit..

E oricum am rascolit ce am rascolit si am gasit un lant cu o inimioara neagera.. Era asa frumos... Si pe spate scria Alis.. Wow de unde mama gaia e numele meu scris aici???

Lam luat pe Koa si am iesit din casa incheind usa si lund lantisorul cu mine iar pe drum mi l.am pus.. Era superb.. Si se potrivea de minune cu parul meu..

In fine am iesit din padure si am dat de o fata care era batjocorita de doi barbati.. Sarmana fata..

M.am enervat si m.am dus catre ei am fugit la unul i.am taiat capul , celalat vazand ce am facut sa speriat si a dat sa fuga insa in fractiunea de secunda in care sa intors sa plece eu am fugit repede in fata lui si i.am bagat cutitul in burta rasucindul si scotandul...

Am fugit repede la fata , cutitul irosinduse in aier ca un fum( am abilitatea de a face arme din soare, apa, foc,pamant, umbre,vant si chiar din sange.. Pe acesta l.am facut repede dintr.o raza de lumina..).

- Esti bine?

- Da acum sunt..

Era plina dzgarieturi pe fata.. Sarmana fata... Am luat.o in brate lasand o lacrima sa ii cada pe pe umar, iar dupa ce ne.am despartit din imbratisare o aura alba a inconjurat.o vindecandui ranile.. In tot aces timp in care aura isi facea treaba am fugit si am luat cadavrele ducandule intr.un lac.. (Da am abilitatea de a fugi mai repede ca lumin.. Ceva impotriva?)

E singara fata de care chiar mi.a fost mila.. Plus ca e chiar foarte draguta.. Adica are ochii de un mov foarte frumos... La fel ii este si parul cel lung.. Imi era draga... Am simtit ca trebuie sa o salvez... Dar de ce?! Eu nu fac asta deobicei! Eu si copiii sin regat ii omoram!

Cand am ajuns inapoi la ea nu mi.am dat seama ca hainele mele sunt pline de sange.. Si cand am ajuns la ea am tras de lantul pe care il aveam(am tras pentru ca eram speriata si nu stiam ce sa fac si sa ii spu ...) dupa ce am tras un vertej negru m.a inconjurat curatand toate petele de sange, Ce drequ?!!?! E macar eram curata.. Am incercat sa ii sterg memoria fetei..insa ma prins de mana si a zis

- Rogvaiv!. Atunci mi.am dat seama ca era din regatul Curcubeu..

- Tu esti.. Am incercat sa spun dar ma intretupt spunand

- Da eu sunt din regatul Curcubeu si ce ?

- Dar de unde stiai ce vroiam sa fac?

- Pai mama avea o groaza de carti cu demoni..ca voi si stiu ce si cand vreti sa faceti..

- Ok si de ce nu te.ai aparat cu puterile de curcubeu!?

- Pentru ca nu am puteri... Mama a trebuit sa moara cand ma nascut.. Am fost ultima nascuta... Si din cauza ca mama a murit a trebuit sa imi fie luate puterile.. Si am fost trimisa aici impreuna cu fratii si surorile mele.. Nici ei nu mai au puteri..

- Au.. Ce urat.. Pai si unde locuiesti?

- Pai la o familea adoptiva..locuiam adica..

- Pai ce sa intamplat de nu mai locuesti?

- I.am omort! Nu mai suportam aceeleasi insulte legate de culoarea parului si a ochilor.. Asa ca intr.o seara am luat cel mai mare cutit din bucatarie si am inceput sa ii tai in bucati! Ca sa ma satisfac deplin!

- Daca vrei poti sa vi sa locuesti cu mine! Facem o camera speciala pentru tine! Ca penteu fratii si sororile tale sunt..

- Da ok mi.e imi convine! Apropo ai niste bani?

- Ce sunt bani??

- Pai niste hartii verzi pe care scre dolar!

- A da am!!! Buzunarul e plin de hartii dealea!!

Demonul Scoli si Jeff criminalul (demon in devenire!)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum