-Babuini si maimute veniti jos acum! Avem intrebari si nu imi place sa astept! *autoare Katy*
A: Dar...
E: Niciun dar treci aici Alis!
Of: Hey las.o!
E: Offender mai taci si treci si tu aici fund de babuin!
E: Hay Ben!
B: vin vin nu vreau sa mor de tanar!
S: Mai taci ajutru' lu' mosu!!!
E: Sally taci! Nu e frumos ce spui si nu e nici un ajutor de al lui mosu! E chiar dragut!
Ben*fata rosie mai rau ca tomata*
Eu *rosesc mai tare ca Ben*
Toti: Oooooo. Spun toti incepand sa se tavaleasca pe jos de ras..
E: Incetati capete seci avem intrebari si provocari! Si nu cred ca vreti sa o suparati pe AraSaiem! Credeti.ma nu vreti!
E: Prima intrebare e pentru Slender! : Slender cum rezisti cu atatia purandei in casa?
Sle: .... Nu rezit.. Abea de exist..
E: Alis de ce l.ai crutat pe Offender?:'(
A: Pai o sa am mai tarziu nevoie de el! Interes personal nu pot spune mai mult..
E: Tot pentru Alis vrei sa mergem la mol sa terorizam pe toti cei prezenti? A si te provoc sa nu ma omori dupa provocarea lui Jeff*fata de catelus*
A Daaa normal ca vreau! Nici nu se pune problema! Stai sa ma imbrac! Stai ce provocare i.ai pus la Jeff????
E: Chiar vrei sa sti?
A: Da normal spune!
E: Bine: Jeff esti provocat sa o saruti pe Alis!!!
A: Ceeee!?!?!?!?!??
J: Mie imi convine!!!
*Jeff alearga dupa Alis sa o sarute, Alis se impiedica si Jeff cade peste ea sarutand.o*
Toti: Awwww.ce dragut!!!
E: Gata gata! Ca mai am putin si vomit!
E: Intrebare pentru toti! : Cine vrea sa terorizeze cateva persoane pentru mine??
E: Vin eu! Nu ratez un bufet suedez!!
J: Vin si eu sa mai fac putin antrenament!
B: Eu te ajut prin calculatoare si jocuri!
A: Ba! Mai lasati si pe altii sa vorbeasca!
M: Chiar asa copiii cazuti in cap! Ce vorbiti doar voi!
S: Chiar asa! Numai baietii sa vorbeasca nu e corect!!! Ai pe ei fetelor!
*Fetele sar pe baietii lagandu.i de tavan si punandu.le scoci la gura*
M: Vin eu sa te ajut cu cel mai mare drag, dar sa sti ca imi place sa ma joc foarte mult cu cadavrele umblatoare :))
A&S : Venim si noi!
E: Te ajut si eu dupa ce imi ascut cutitele! :))
E: Gata babuinilor am terminat! V.am pupat din mers Bye!!
** Gata cu capitolul cu intrebari! Pana vinerea viitoare.. Va las in compania lui E.Jake! Deci grija cu rinichi!!
Sper ca va placut! Si scz daca sunt greseli! :))
Good Bye mici babuini :))**
CITEȘTI
Demonul Scoli si Jeff criminalul (demon in devenire!)
HorrorAlis.. Printesa demonilor umbra.. dingura si unica mostenitorea deoarece ea nu mai are fratii.. Ea fuge de acasa.. ( Cel putin asta crede.. dar ii e stearsa memoria de autor si na.. aflati la sfarit! ) ca sa il caute pe Jeff The Killer pentru al g...