Sall.. Eu sunt.. Ămmm.... Alis..(cica) mda am cred 17 ani? In anii pamanteni..
Inaite sa mai spun ceva trebuie sa stiti ca daca nu vreti sa traiti vazand numai demoni si sau daca vreti sa MAI TRAITI NU CITITI CEEA CE NEBUNA ASTA DE AUTOARE SCRIE!!!! CREDETI.MA!!! E O INFRACTOARE! MA RAPIT DE LANGA PARINTI SI PALATUL MEU!!! NU CREDE.TI CEEA CE SCRIE PENTRU CA MINTE!!!
** I.am pus scoci la gura #sadic faces#
Nu o ascultati e o fraiera care nu stie ce e aia o carte buna! Si e foarte proasta! Adica cine nu ar vrea sa fie personajul principa dintr.o carte!? Lol spuneti voi ca nu e proasta?! In fine sa o lasam sa spune de fapt ce trebuie sa spuna :D**
Saltare! Da glumeam cu toate lucrurile alea! Pe care le.am spus mai devreme(cel puti asa mi sa zis cand m.am trezit ).
Bun deci eu sunt Printesa Demonilor din umdre si am fugit din palatul meu pentru ca m.am plictisit de aceeasi familie, scoala, zi mda in fiecare zi la scoala de demonii invatam numai lucruri plictisitoare..
Parintii mei mi.au spus ca nu ma vor lasa sa merg in lumea oamenilor, pentru ca sunt singura mostenitoare a tronului.. Pfff ce plictiseala sa stai pe un tron si sa ai tot ce vrei.. Pfff foarte naspa..
M.am dus in lumea oamenilor pentru al cauta pe.. Hmm cum il chema?... Jeff-f The Killer.. Presepun.. E o sa aflu mai tarziu.
Mda deci am parul brunet ca cenusa nestinsa, urschiile ascutite, aripile albe insa mereu sunt pline de sange.. Niciodata nu reusesc sa le tin curate... port o rochie mov cu un petic albastru si e cam sfasiata, de zici ca 5 caini sau jucat cu rochia mea, insa mie chiar imi place plus ca se potriveste perfect cu pielea mea alba ca varul.. si cu coltii pe care ii scot la comanda :D cel putin asa aratam pana sa... Pana sa vin in lumea oamenilor.. Aici am parul brunet normal, urechile mele nu mai erau ascutite ceea ce ma cam speria... hainele mele nu mai erau sfasiate iar aripile mele, dragile mele aripi nu le mai aveam, macar mai am coltii retractabili :) .
Trebuie sa imi caut un adapost peste noapte... Insa nu stiu unde si ce sa fac sau sa ma duc pentru ca nu cunosc pe nimeni.... Mai ales ca acum sunt in mijlocul unei paduri..
Mada sa va povestesc cum am ajuns aici..
Pai..
Singura cale de a pleca de acasa fara sa ma vada nimeni ar fi pe timpul zilei cand toti dorm( da noi dormim ziua si umblam noaptea.. fiinte ale noptii nu ai ce ne face!) asa am asteptat ca toata lumea sa adoarma si pana atunci mi.am facut ghiazdanul cu cateva haine si ceva mancare.. A! l.am luat si pe Koa , este animalul-umbra de companie si am iesit pe geamul de la camera mea am aruncat o sfoara din flacari si am goborat pe ea in liniste cu tot cu Koa care sa transformat intr.o bratara(da are abilitatea de a se transforma in orice pentru a se feri de pradatori, ce in regatul nostru sunt multe animale deastea care se vaneaza si mananca intre ele..)
Si cand am ajuns jos langa poarta era un paznic.. M.am bagat in umbra lui pentru a nu ma vedea iar pana la iesirea din imparatie tot asa am stat ascunsa ( da am abilitatea de a ma ascunde in umbre.... Si cei cu asta?)
In fine dupa ce am iesit din imparatie am ajuns aici in mijlocul acestei paduri..cred ca a-am trecut printr.un portal.. Hmm cat de tare! :)
Mda si asa am ajuns aici intr.o padure.. Am mers ceva pana ce am dat de o casuta foarte foarte frumoasa si abandonata.. Am intrat in ea si era aranjata destul de frumos si placut.. Am vazut niste scari am urcat pe ele si sus erau 7 usii.. Am intrat in fiecare si toate erau aranjate diferit si fiecare aveau o baie, cand am intrat in cea de.a saptea acolo era totul perfecta pentru mine! Era de un mov- indigo foarte inchis si frumos, mobila era alba cu acel mov-indigo, patul era mare si semana cu cel de acasa numai ca era mul mai frumos! Ma simteam ca o adevarata printesa acolo! M.am aruncat in pat si am privit tavanul pe care erau desenate tot felul de feluri de flori..atat de frumoase...si desenate doar cu alb.. Arata superb.. M.am dus la gheam iar acolo se vedea in curtea din spate si am vazut ca avea un leagan..
M.am dus in baie, iar acum baia era alba desenata cu flori move, doamne era mirific.. M.am uitat in oglinda spunand in gand *ar trebuie sa fac un dus..* mi.am dat hainele jos si am luat un prosop ce l.am gasit acolo si m.am bagat la dus.. Era asa bine iar sapunul era negru cu un trandafir mov pe el.. mirosea asa de bine.. Am stat jumatate de ora in dus dupa care am iesit si m.am dus direct spre dulapul negru cu trandafiri movi.. L.am deschis si erau o groaza de haine de marimea mea si toate ori move ori negre ori albe ori o combinatie intre ele ori am vazut ca mai aveam ceva haine si albastre, erau asa frumoase..
Mi.am luat o pereche de colanti negrii si o bluza alba pe care scria "Dead" cu negru apoi mi.am luat o pereche de tenesi negrii.. Si am coborat jos la Koa care alergga prin casa acum era transformata intr.un caine alb cu labutele si in jurul unui ochi negru defapt era mai mult un caine lup.. Am mers in bucatarie unde am gasit pe masa o cheie si un bilet pe care scria..
"Daca ai gasit aceasta casa si acest bilet inseamna ca sunt ale tale.. Noi am plecat de mult din lumea oamenilor si am lasat.o acolo in caz de cineva va avea nevoie de ea.. Sper sa iti placa casa.. Nu e cine stie ce insa a fost tot ce am avut..
Cu cel mai mare drag femeia care a vrut 7 copiii dar nu a avut parte de ei.."
Ciudat bilet.. In fine..mi.am dat seama ca toate camerele erau la fel numai ca se diferentia culoarea si imprimeurile.... ROGVAIV! Ara o femeie curcubeu! O.M.G! Nu cred.. Macar acum are sens totul!
M.am dus la frigider si am gasit niste chestii.. Habar nu am ce sunt dar cred ca sunt de mancare si comestibile.. Am vazut un raft plin cu plicuri pe care scrie "Dog"...am luat unul si i l.am pus intr.un bol la Koa si el a venit l.a mirosit si apoi la mancat linganduse pe bot.. Deci presupun ca ii placea..
Am mers la subsol si acolo erau multe carti.. Despre..DEMONI! O CE TARE! Dupa am vazut un birou si am mers sa il rascolesc am gasit niste hartii pe care scria dolar.. Hmm ce or fi astea?
Le.am bagat in buzunar si am cautat in continuare am gasit niste poze cu aceea femeie curcubeu! Era asa frumoasa....++ Hey hey :) am facut insfarsit o carte noua si mai buna decat cea veche :D
Poate nu e asa reusita dar va fi!!! :D
Daca va placut astept un vot si o parere!
V.am pupat! Noapte buna :* :)
CITEȘTI
Demonul Scoli si Jeff criminalul (demon in devenire!)
KorkuAlis.. Printesa demonilor umbra.. dingura si unica mostenitorea deoarece ea nu mai are fratii.. Ea fuge de acasa.. ( Cel putin asta crede.. dar ii e stearsa memoria de autor si na.. aflati la sfarit! ) ca sa il caute pe Jeff The Killer pentru al g...